Lehekülgi: 1 2 3 |
klemmikas
huviline
Registreerunud 20.02.18
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.23 14:09
|
|
|
Manuaalil naljalt sidurit vahetama ei pea, see on reeglina kas kasutaja süü või siis on jutt väga suurtest läbisõitudest.
Kumbagi põhjust minu puhul ei esine.
Maksumus?
Mis jutt see on, et maksumusel vahet ei ole?
Automaatkastiremont versus manuaali sidurivahetus, mida tõenäoliselt üldse ei tule on ikka mitmekordse vahega.
dsg kasti varuosad pluss selle remontija töötund on hoopis midagi muud.
Arvutasin uuemate Superbide makse ja need tulid pigem 150-180 eurot, täpseid numbreid ei mäleta.
Accordil 83,70.
Miks nüüd üldse jaapanlasega võrdluseks läks? Ma ei ole midagi sellist soovinud.
See su sakslasega võrdlus on kas ebaõiglastes oludes või lihtsalt meelestatud sellest, et sa oled Saksa auto fänn.
Sama võimsusega Sakslane liigub igast asendist paremini või? Palun ole hea, ära tooda sellist jama eks. Sa oled selgelt väga Saksa autode meelne ja
lihtsalt mõtled asju välja, ma ei kannata sellist jama.
Kuidas sa seda sama võimsust üldse võrdled? Tõenäoliselt kuidagi väga valel moel.
Roostet ma pole eitanud, aga see on eraldi teema ja pole ka Saksa autod roostest priid.
Jah müratase veidi on probleem, aga minu Accordil see pole nii suur probleem ja vaata ka, mida sa võrdled, sa sa ei saa võrrelda mu Accordi 5nda
seeria BMW-ga, erineva klassi autod siiski.
Kui sa võrdled siin Jaapani kesklassi autosid Saksa premium markidega, mis on ilmselt juba ette teada, siis on tegemist täiesti ebavõrdse
võrdlusega.
Seda enam, et proovi enne 8nda generatsioooni Accordiga sõita, millega mina sõidan ja siis tule rääkima.
See astub vägagi neile premium autodele kandadele ja on sealjuures odavam.
Üldiselt on see väga õnnestunud auto, koos oma vigadega, põhjus, miks see Accord mulle väga meeldib.
Ma pole sellest Iphone kummardamisest aru saanud.
Ma ei taha siin tegelikult võrrelda jaapani ja saksa autosid, ei ole vähimatki isu seda teha, aga kuna minu jaoks hella kohta hammustasid, siis said
vastu.
See teema on siin ikkagi infoks Superbi kohta.
Kuna ma ühel hetkel pean oma Accordi välja vahetama, siis teen eeltööd, mida järgmiseks osta, selle jaoks see teema siin ongi, mitte mõttetuks
võrdluseks, mis ei vii kuhugi.
Seda ka, et kui võrrelda Saksa ja Jaapani autosid, siis pole mõtet rääkida sellist juttu, et suur ja raske bensiini BMW võtab 5 sajale, ma tean küll
neid välja mõeldud jutte.
Need Saksa ja Jaapani autode võrdlused on enamjaolt täis valesid ja emotsioone, sellepärast need mulle ei meeldigi.
Katsume teemas püsida eks?
|
|
|
STR
huviline
Registreerunud 26.06.16
Postitusi: 49
Asukoht: TALLINN
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.23 06:24
|
|
|
Mitut Skoda DSG või manuaal sidurikomplekti vahetanud oled? Ma ei rääkinud käigukasti remondist vaid sidurikomplekti vahetusest. Ei räägi siin
vanakooli turbiini vahetamisest mille vahetus ja maksumus tõesti kallim.
Accordi mainisin kuna ise oled seda korduvalt võrdluseks toonud. Sa ei saa võrrelda antud generatsiooni Superbi ja Accordi mitte kuidagi. See 8s
generatsioon Accord 2008 edasi? Samal ajal hakati tootma eelmist Superbi generatsiooni ja võrrelda saab seega neid omavahel.
Soovitan, et loe marurahulikult uuesti läbi mis kirjutasin ja saad aru, et ei ole keegi rünnanud sind, rääkinud BMW-st ja ei pea hellade kohtade
pärast muretsema.
Aga üldiselt, et ega rohkem ei kirjuta ka. Piisavalt juba kirjutatud (ka teiste poolt) ja infot peaks siin teema juba olema piisavalt.
Skoda Octavia Elegance 1.8TSI 2013
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne. Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
|
|
|
|
mortiir
klubiliige
Registreerunud 30.12.16
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 3
|
postitati 16.10.23 07:43
|
|
|
Suve alguses lasin vahetada 2016a Superbil 2.0 TDI manuaalil sidurikomplekti koos hoorattaga, läbisõit siis oli 193k. Miks? Sest sidur ei lahutanud
enam korralikult, käigud ei läinud sujuvalt sisse, mõnel korral ilma vahegaasita ei saanutki käiku alla vahetada. Siduriõli lekkeid jms ei olnud
töösilindritel, 2a tagasi siduriõli vahetatud, kuid sidur käis veidi raskelt. Ju siis survelaager oli minemas või sidurikorv väsinud. Teine põhjus oli
hoogamalt kohalt startides selline jõnksutamine-rapsimine, hüplemine, kas siis kulunud hooratas või siduriketas (ei, pöörded ei olnud liiga
madalad).
Hoorattal kulumise märke ei olnud, kuid kuna käigukast käis juba lahti, siis mõistlik see lisa 300 eur välja käia hooratta eest ja rahu majas pikemaks
ajaks. Tavaliselt hooratas läheb VAG-idel 200-250k vahemikus ja hakkab häält tegema või käib ebaühtlaselt külmalt. Lahtivõtmisel selgus, et hooratta
poltide vahelt oli õli lekkima hakanud käigukasti, et oleks pidanud nagunii vähemalt uued poldid panema.
Peale vahetust kõik ok jälle. Skoda Tallinn tahtis töö ja varuosade eest 1446 eur, LUK B-varuosad. Hinna sees oli ka vasakpoolse alumise sarniiri
vahetus, pidurite puhastamine ja veel midagi, ei tule meelde praegu. Mujal tehes saad varuosad odavamalt aga töö ikka maksab. Suurusjärgus 6-700 peaks
olema LUK-i siduri- ja hooratta komplekt, koos survelaagriga.
Et ei ole see manuaalkast midagi nii hooldusvaba, tahab ka remonti saada. Järgmiseks ilmselt manuaaliga VAG-i ei võtaks, linnas ummikus ikka tüütu
sõita.
|
|
|
klemmikas
huviline
Registreerunud 20.02.18
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.23 14:55
|
|
|
Ma lihtsalt rääkisin, et mul on praegu Accord ja rääkisin selle omadustest ja loomulikult võrdlesin ma seda Superbiga selles võtmes, et mu järgmine
auto peab suutma Accordi kohta piisavalt täita.
100% ei suuda seda ilmselt ükski auto, mida ma osta ja pidada jaksan, aga piisavalt peab suutma.
Ei taha kehvemat autot asemele osta väga.
Endiselt pean manuaali remonti peamiselt kasutaja veaks.
Minul ei ole mitte ükski manuaal remonti vajanud.
Praegusel Accordil ei ole kahemassilist hooratast ka, selle puudumine oli üks põhjustest, miks Accordi osta julgesin omal ajal.
Praegu jätate lihtsalt dsg remondi jutu kõrvale, mida on piisavalt palju.
Minu eelistus on endiselt võimalusel manuaal, lihtsalt olude sunnil lepin automaadiga, kui muud võtta pole.
Kahemassilised hoorattad lähevad eelkõige diislitel.
|
|
|
rraivo
huviline
Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73
Kasutaja on eemal
Auto: Skodiaq Sportline
|
postitati 18.10.23 05:39
|
|
|
Olen ise ühe 2017a Supberbi (1.4tsi dsg) 0-100tkm läbi sõitnud.
Ainus asi mis garantiiga vahetust vajas oli auto aku.
Muidu tavapärased kulumaterjalid ning "talla-kalla" reziim.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|