rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 12.06.09 14:15
|
|
|
Kiirenduste andmed
Tere
oskab keegi vihjata mõnda lehekülge, kus leiaks andmeid erinevate masinate kohta ning kiirenduste kohta erinevatelt kiirustelt.
Sõbraga tegime siin mõned testid:
50-80km/h (2 käik) = 2,6 sek
80-120km/h (3 käik) = parim aeg 4,5sek, tavaline 4,6
80-120km/h (4) = ca 8,9sek (ei mäleta täpselt enam)
80-120km/h (5) = 10,7sek (ei mäleta täpselt enam)
80-120km/h (6käik) = 11,9
Mul kunagi oli üks link, kus oli päris põhjalik ülevaade aga enam ei suuda leida Äkki keegi saab aidata.
EDIT: lisasin 4-5 käigu ka, kuid kahjuks mitte väga täpsed.
|
|
|
Zut
huviline
Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII RS TFSI
|
postitati 12.06.09 15:45
|
|
|
Linki kahjuks ei tea, aha jäi silma, et kiirendus 80-120 kuues käik? pigem ikka tasub neljandat ja viiendat mõõta.
_______________________
-- Who stole my beer? --
|
|
|
|
Kosh
huviline
Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8
|
postitati 13.06.09 07:56
|
|
|
Kasutan ise vana DOSi põhist Cartest softi selliste andmete arvutamiseks. Octavia RS saab seal tõesti 80-120 kolmandaga tulemuseks 4,5s. Muud käigud
vastavalt 5,9 7,9 10,2.
Endal V8'l vastavad numbrid 3,6 5,4 7,2 10,0 Käigud muidugi väga pikad, kuues käik on teoorias 7000rpm juures 380 km/h ja kolmas veab välja 180ni.
Tsitaat: | Algselt postitas: Zut
... kiirendus 80-120 kuues käik? pigem ikka tasub neljandat ja viiendat mõõta. |
Kui juht kasutab kolmandat käiku mööda sõitmiseks siis on ju kolmanda käigu numbrid kõige tähtsamad.
|
|
|
Zut
huviline
Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII RS TFSI
|
postitati 13.06.09 10:43
|
|
|
Mis ma mõtlesin oli see, et kolmas on juba välja toodud, et huvitab, palju neljas ja viies ka on. Ainult kolmas ja kuues on suure vahega. Et teada
saada, milliste käikudega peaksin sõitma
_______________________
-- Who stole my beer? --
|
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 13.06.09 12:01
|
|
|
Kõige lollikindlam on muretseda automaatkastiga auto. Siis jääb suur hulk pea vaevamist ära,et mis käik nüüd kõige kiirem ja jõulisem on. See
nuputamine käiguvahetuste aeg nosib niigi kullahinnalisi sekundeid. Vot nii!
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 19.06.09 09:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Suslik
Kõige lollikindlam on muretseda automaatkastiga auto. Siis jääb suur hulk pea vaevamist ära,et mis käik nüüd kõige kiirem ja jõulisem on. See
nuputamine käiguvahetuste aeg nosib niigi kullahinnalisi sekundeid. Vot nii! |
Pole see automaat midagi nii hea. Minu test oli tehtud koos DSG GTI masinaga. ja DSG vahetab alati alla, kui võimalus on, kuigi mitte alati ei pruugi
see anda parimat tulemust...
Kuigi jah "mõtlema" ei pea
|
|
|
pakiruum
huviline
Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.06.09 10:35
|
|
|
Kui kedagi huvitab 403m aeg, siis Haapsalu lennuväljal tuli parim 15,389 ja Tartu lennuväljal 15,449. Stock rehvidega. Pehmema rehvi seguga pole veel
proovinud.
|
|
|