Lehekülgi: 1 2 |
gurja
huviline
Registreerunud 04.12.09
Postitusi: 64
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Oktavia tour combi 1,9TDI PD
|
postitati 15.01.13 21:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Ketramise järgi tunduks nagu kütus vajub ära. Filter on millal vahetatud ja mis firma oma? Tagasivoolu klappi oled vahetanud filtri peal? Õli varda
välja tõmbad, siis õlitase on normis? Pumppihustitel viimasel ajal on pop teema see, et tihendid lähevad läbi ja hakkab kütet karterisse lekkima,
käivitus pikk jne. |
Selline käivitus ainult kui on -14 ja rohkem. Eelmine talv käivitas normaalselt kuuni -20. Kui on rohkem, siis nii nagu vidiol. Minu autol on
pumppihustid. Mul paagis seisab pump, mis juba ennem käivitamist hakkab töötama ja annab surve kuuni pihustini. Isegi kui kütte läheb tagasi paaki,
siis see pump, ennem käivitamist, peab kütte uuesti anda.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 18.05.12
Postitusi: 56
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru Impreza '10
|
postitati 15.01.13 21:28
|
|
|
Sa seda oled mõõtnud, et kui süüte sisse keerad siis küünaldeni vool jõuab?
http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
|
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 16.01.13 07:22
|
|
|
mõtlesin just sama asja, et tööasendis ei jõua vool küünaldeni. muidu video järgi on küünal täitsa kobe. veel oleks abiks juhe külge panna ja vaadata,
millist infi igasugu temperatuuri andurid jagavad. ei saa ilmselt välistada võimalust, et aju ei tea, et õues külm on.
|
|
|
gurja
huviline
Registreerunud 04.12.09
Postitusi: 64
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Oktavia tour combi 1,9TDI PD
|
postitati 16.01.13 19:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Sa seda oled mõõtnud, et kui süüte sisse keerad siis küünaldeni vool jõuab? |
Sellega kõik on OK!
|
|
|
gurja
huviline
Registreerunud 04.12.09
Postitusi: 64
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Oktavia tour combi 1,9TDI PD
|
postitati 16.01.13 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diesel
mõtlesin just sama asja, et tööasendis ei jõua vool küünaldeni. muidu video järgi on küünal täitsa kobe. veel oleks abiks juhe külge panna ja vaadata,
millist infi igasugu temperatuuri andurid jagavad. ei saa ilmselt välistada võimalust, et aju ei tea, et õues külm on. |
juhtmega on see mure, et kui ma jõuan sinna siis masin mul on soe, ja arvuti näitab et kõik on ok. Praegu plaan oodata külma (vähemalt -20) ja viia
auto autoelektriku juurde ja jatta seal ööseks. Las ta hommikul paneb juhe taha ja vaatab mis ta teeb.
Aga ennem tahan kontrollida kütevooliku ühendused. Täna vaatasin kõik mis võib põhjustada minu auto probleemne käivitus, ja leidsin et kaks voolikud
on niisked.
Puhastasin need ära ja läksin poodi uue klambri jargi. Tagasi tulles vaatasin veel need voolikud, nad olnud kuivad. Kohe ei hakkanud klambreid
vahetama, tahan vaadata hommikul, kas voolikud märjad või kuivad. Loodan et on märjad, ja see ongi minu auto käivitamise mure. Kui on soe siis
voolikud on korras ja kui on külm, siis kuskelt tekkib väike auk ja küte jookseb ära.
|
|
|
gurja
huviline
Registreerunud 04.12.09
Postitusi: 64
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Oktavia tour combi 1,9TDI PD
|
postitati 19.01.13 13:00
|
|
|
Pärast küttevooliku vahetust palju parem. http://youtu.be/KAbfjteUKZg
Aga mul on 2 küsimust:
1 Kes teab mis andur küttevooliku peal on.
2 Kui kaua peavad eelsüüte küünlad soendama? Skodal tuli põleb ümbes 9 sekuindit, minu vidio jargi http://youtu.be/9njAF4kglEU on näha et küünal 9sekundi jooksul ei ole piisavalt soe. Et oleks täis soe läheb umbes 20 sekundit.
|
|
|
Tihver
huviline
Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4
|
postitati 19.01.13 13:47
|
|
|
10 aasta jooksul on mul olnud 6 erinevat diisel autot ja üle 10 sekundi ei ole ühelgi eelsüüte küünalde tuli põlenud.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 19.01.13 19:10
|
|
|
mina annan juba mingi umbes 15 miinusega kaks tsüklit küünalt, enne kui starterit keerutan. tõsi karmide külmadega vähemalt kolm matsu küünalt.
lihtsustab oluliselt käivitamist.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 18.05.12
Postitusi: 56
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru Impreza '10
|
postitati 20.01.13 21:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: gurja
1 Kes teab mis andur küttevooliku peal on.
|
Kütuse temperatuuri andur?
Küsiks veel seda, et kas süütenurk on paigas? Kui süüde hiline on, siis teeb ka samamoodi.
http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
|
|
|
|
gurja
huviline
Registreerunud 04.12.09
Postitusi: 64
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Oktavia tour combi 1,9TDI PD
|
postitati 21.01.13 15:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Tsitaat: | Algselt postitas: gurja
1 Kes teab mis andur küttevooliku peal on.
|
Kütuse temperatuuri andur?
Küsiks veel seda, et kas süütenurk on paigas? Kui süüde hiline on, siis teeb ka samamoodi. |
Süütenurk on õige. Vaadatut 3 korda, siis kui mootor oli soe. Äkki kui on külm, siis ta peab ise midagi muutma?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 18.05.12
Postitusi: 56
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru Impreza '10
|
postitati 21.01.13 18:48
|
|
|
Sooja mootoriga (80+C) on tõesti õige vaadata.
Aga siis hetkel ei oskagi midagi soovitada vaadata.
http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
|
|
|
|
gurja
huviline
Registreerunud 04.12.09
Postitusi: 64
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Oktavia tour combi 1,9TDI PD
|
postitati 21.01.13 19:24
|
|
|
Kuuni umbes -12C käivitab väga hästi. Homme hommikul, kui panen käima teen vidio.
|
|
|
jk
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170
Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf
|
|
Lehekülgi: 1 2 |