Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
|
janas
huviline
Registreerunud 22.07.08
Postitusi: 44
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.01.10 21:56
|
|
|
Tsitaat samast artiklist:
"Parim viis talvisel ajal startimiseks on oodata mõned sekundid peale mootori käivitamist ning seejärel asuda sujuvalt liikuma, sest sõites soojeneb
mootor kiiremini. âSamas tuleks alguses vältida kõrgeid pöördeid. Madala temperatuuri korral kohaneb mootor kõige paremini sõidu algusfaasis
keskmisel kiirusel töötades,â lisavad Renaultâ liikluskooli õpetajad.
Endal on ju ka mõnusam, kui ei pea külmas õues või salongis lõdisema, vaid saab näiteks kauem magada! Kui te pole just selles videos tegutsev
härrasmees, kes enda sõidukilt stoilise rahuga ning kiirustamata, väidetavalt koguni poolteist tundi järjest paksu lumekoorikut demonteerib."
Ma nagu ei saanud sellest magamise jutust sotti Mida ta nüüd mõtles?
Aga noh üldiselt kui klaasid on jäätunud siis ikka mootor käima, tagaklaasi ja istme soojendus sisse ja lund esi ja küljeklaasidelt kraapima. Kui need
tehtud pühin sulanud jää tagaklaasilt maha ja siis alles hakkan sõitma. Ca 3 minutit tavaliselt mootor siis käib. Aga vot, et kas ta läheb soojaks 3
sekundiga kui õues on -20-30 kraadi ei taha nagu uskuda. Prantsusmaal võibolla see nii ka on. Renault ju nende masin
|
|
|
Rage
klubiliige
Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351
Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal
Auto: XF S
|
postitati 29.01.10 07:41
|
|
|
emm.. minu auto manual ütleb küll, et niisama soojendada ei tasu, koormab mootorit, kohe sõitma hakata ja pöördeid mitte liiga kõrgeks lasta...
samas enda mugavuse huvides.. panen ka täpselt auto sooja nii kauaks kuni aknad puhtaks kraabin... selleks ajaks istmesoojendus soe ja sisemine
temperatuur hakkab ka vaikselt looma..
|
|
|
pakiruum
huviline
Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.10 08:59
|
|
|
Praeguse libedusega võid sa gaasi põhja ka panna aga pöörded üle 2000 ei tõuse. ESP maas võib tõesti juhtuda, et läheb punasesse välja ära.
Ise panen kah masina käima ja töötab nii kaua kuniks puhas ja on võimalik sõita. Oleksid veel klaasid ka puhtad mõne sekundiga.
Videot kommenteerides, eks iga ühel on oma puhastus tehnika aga lõpptulemus on palju parem, kui mõnel, kes peale suuremat lumesadu sõidab linnas ringi
ees puhtaks tõmmatud väike vaate luuk ja ülejäänud kõik lumes.
|
|
|
Plinn
huviline
Registreerunud 06.11.09
Postitusi: 43
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Oli Skoda
|
postitati 29.01.10 10:00
|
|
|
Mul ka felicia kasutusjuhendis kirjas, et autot pole soovitav kohapeal tühikäiguga soojendada. Põhjendust pole.
Mõnes venekeelses skodafoorumis on väidetud põhjuseks olema mingi käigukasti võlli laager, mis asub õlitasemest kõrgemal ja saab õlitet alles siis,
kui käigukast sõites reaalselt tööd teeb. On väidetud, et kui feliciatel viienda käiguga käigukast ulub, siis on just see laager õhtal.
Ise ma spetsiaalselt ei soojenda, kuid mootor töötab seni, kuni lume autolt maha roogin. Kui aga auto juhtub puhas olema, siis tõesti üsna kohe ka
sõitma lähen.
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 31.01.10 21:37
|
|
|
Mina seoojendan nii kaua kui kuluba akende puhtaks kraapimiseks. Ei viitsi kauem passida.
|
|
|
Tundmatu
klubiliige
Registreerunud 15.12.06
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Taas on neid kaks: Fabia 2017; Octavia 2021
|
postitati 01.02.10 03:43
|
|
|
Sama siin, kuniks auto lume/jäävaba ta põriseb, peale seda hakkan sõitma
|
|
|