Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Piduri osade sobivus Octaviale (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 5290)
LauriJ
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.10
Postitusi: 41

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: OIIVRS

postitati 09.03.10 18:21 Tsiteeri


Sain pakkumise kätte ja ütleme nii, et polegi kõige hullem hind RS-i kohta. Kartsin hullemat. Päris Brembosi vast ei hakka tellima, kuna ei plaani kuskile rajale sõitma minna. Kõige odavamaid ka vist pole mõtet osta, kuna võivad kõveraks minna. Teisele autole sai ostetud eelmine suvi uued kettad ja need juba kõverad :( .

Samas kas on üldse vahet ketta tootja/hinna/kvaliteedi-l kõveraks minemisel? Loogika ütleb, et kõik nad võivad minna samamoodi kõveraks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
LauriJ
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.10
Postitusi: 41

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: OIIVRS

postitati 30.03.10 15:02 Tsiteeri


Suvevelgi alla pannes vaatasin piduriklotsid üle (auto ütleb, et check brake pads). Klotsi on veel päris palju, oma 4mm kindlasti. Kas tõesti hakkab skoda nii vara kisama juba, et piduriklotsid vaja ära vahetada? Või äkki kuskil mingit juhet kontrollida enne?

Edit: Kas auto talletab selle veateate endale kuskile ja siis ütleb sõidu alguses või kontrollib iga stardikord uuesti? Veateate lõi esimest korda ette kui sõitsin läbi suht sügava porilombi. Kas võib aidata teate kustutamine või ikka vaja klotsid ära vahetada (mitte et need klotsid ülemõistuse kallid oleks aga niisama tühja ei taha ka vahetada)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zipper
huviline



Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia II

postitati 30.03.10 17:42 Tsiteeri


Auto peaks ikka iga stardikord ise kontrollima.
Kas vaatasid ka sisemisi klotse? Välimised on tavaliselt vähem kulunud.
Kui tule põlema lööb, võib saada veel 1-2 tuhat km. sõita enne kui klotsid täitsa otsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
LauriJ
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.10
Postitusi: 41

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: OIIVRS

postitati 30.03.10 18:07 Tsiteeri


Lugesin briskoda foorumist, et andur on ainult vasakul esimesel piduril? Parempoolset uurisin rohkem ja ei leidnud ühtegi juhet mis piduri juurde läheb, vasakpoolset väga pingsalt ei jälginud, äkki seal sisemine klots kulund rohkem (parempoolne oli küll täitsa ok veel). Eks mõnipäev tõstan kisun ratta alt jälle ja uurin veidi uuesti.
Lihtsalt närvi ajab see kollane tuluke armatuuris.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 31.03.10 15:09 Tsiteeri


Mida õhemad piduriklotsid, seda kuumemaks nad lähevad ja mida kuumemad pidurid,seda suurem oht kettad kõveraks ajada. Eks võib ju neid pidurikatte millimeetreid jälgida, aga minu arust pole koonerdamine kokkuhoid. Sellepärast see tuluke pandud ongi, et närvidele käiks ja sellest tulenevalt oleks tahtmine klotsid ära vahetada. Alati on võimalus klotsid lõpuni sõita ja siis pool päeva veel, ning siis juba koos ketastega vahetada.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 09.04.10 08:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: LauriJ
Suvevelgi alla pannes vaatasin piduriklotsid üle (auto ütleb, et check brake pads). Klotsi on veel päris palju, oma 4mm kindlasti. Kas tõesti hakkab skoda nii vara kisama juba, et piduriklotsid vaja ära vahetada? Või äkki kuskil mingit juhet kontrollida enne?

Edit: Kas auto talletab selle veateate endale kuskile ja siis ütleb sõidu alguses või kontrollib iga stardikord uuesti? Veateate lõi esimest korda ette kui sõitsin läbi suht sügava porilombi. Kas võib aidata teate kustutamine või ikka vaja klotsid ära vahetada (mitte et need klotsid ülemõistuse kallid oleks aga niisama tühja ei taha ka vahetada)


Vasaku esimese ratta sisemisel klotsil on 2 juhet küljes. 2 plaadikest on umbes poole sendise vahega klotsi sees. Kui nüüd läbi kulub, siis juhtmete ühendus katkeb ja viskab tule põlema.
Võibolla on asi keerulisem kui lihtsalt ühendamine, et mingi takistus vms. mängib rolli ka, aga minu tava oktaavial piisab kui juhtmed lihtsalt kokku ühendada, siis jääb vait. Lihtsalt katsetasin kui klotse vahetasin.
Muide ma vahetasin esimesi klotse 135 tuhande pealt ja vilkumisega sõitsin kuskil 1000 km. Klotsi oli tegelikult piisavalt alles, et veel paar tuhat sõita. Miks mul hoiatama hakkas loe järgmisest lõigust.

Muide ilmselt on sul hoopis nii, et klots on veel ok, aga ketas on lihtsalt juhtme katki söönud. Nimelt see juhtmeke on ääretult lollilt üle klotsi ääre tilpnemas ja kulunud kettale tekib see terav äär, mis sööb juhtme ära, kuigi klots ise veel suti kannataks.
Teisalt no ei ole ka eriline papp ära vahetada :)

Ilmselt on kallim toota selliselt, et juhtmed väljuksid klotsi tagant küljest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.9% - SQL: 64.1%]