jalgade peale sooja õhku puhuma, aknad 1cm lahti. Kui tuul liiga tõmbama hakkab, pane esimesed aknad kinni, tagumistest piisab ka.
Kui nüüd kuivemad ilmad tulemas, hoia päeval uksed lahti päikese käes.
Kui sõidust tuled, ja salong seest soe, hoia minuti auto uks(uksed) lahti- siis saab niiskus seest paremini välja (seda loomulikult kuiva, mitte
vihmase ilmaga).
Asi selles, et see niiskus ei kao autost kuhugi, vaid soojema õhuga köetakse klaasidelt minema lihtsalt. Õhu jahtudes kondenseerub tagasi. Kui aga
uksed lahti hoida, siis aurab välja
Muidugi võiks lasta teeninduses kontrollida, kas ventilatsiooniavad ikka lasevad õhu välja autost
Elementaarse, kas põrand kuiv, rääkis Suslik ära juba.
Saab küll veluurmattidega hakkama, peab lihtsalt jalad lumest puhtaks tegema. Mul pole seni veel ükski auto talvel seest märjaks läinud.
Isegi umbes salongiõhufiltri ja JÄÄS põrandaga Focuse suutsin 3 nädalaga soojaks ja kuivaks seest saada(sellega oli keegi teine eelnevalt sõitnud ja matid olid põranda küljes kinni).
Kogu loogika seisneb võimalikult suures ventilatsiooni nii, et peale tuleb soe ja kuiv õhk, ning välja läheb niiske. Kui suur niiskus sees siis auto
enda vent. ei saa sellega enam hakkama, peab vähe tagant torkima.
Peaks hakkama koolitusi tegema sellel teemal. Talvel imestan pidevalt, kuidas saab sõita ringi autoga millel aknad jääs. Jube külm ja vastik on ju peale selle et ei näe ka midagi.
|