Lehekülgi: 1 2 |
ricardo25
huviline
Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda kodiaq rs 2019
|
postitati 11.08.11 20:32
|
|
|
superbil kaob jõud tagant ära
nüüd on hakkanud aegajalt veel sumpsist valget tossu tulema ja vahel päris korralikult
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 12.08.11 07:08
|
|
|
valge toss on veeaur. kuskilt pääseb vesi põlemiskambrisse. näiteks kaanetihend lekib või suisa pea kõver või mõni pragu kusagil või ...
väga võimalik, et vesi on täitsa eraldiseisev viga. a võivad ka omavahel seotud olla.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 12.08.11 07:19
|
|
|
ma targutan veel. võiksid maf-i juhtme lahti võtta ja siis sõita. sel juhul ükski andur pilli ei puhu. asi töötab siis "safe mode-s" ja tabelite
järgi.
põhjusmõtteliselt peaks siis olema laias laastus nigu vabalthingav lahja diisel. minek peaks olema kogu aeg ühtlane ja sujuv (ja uimane ka
muidugi).
seuke juba linnakiirustel ää koolemine on ikke imelik. lahtise maf-iga peaks superb vast mingi 120 ehk ikka pikalt venitades maanteel sisse saama.
ega sellega palju targemaks ei saa, a niipalju oleks selge, et rauapool keik toimib kone sisemuses.
valge tossu teemat see asi ei puuduta.
sellega vaata igaks petteks, ega õli pole emulsiooniks läinud või ega paisupaak pole tumedaks värvunud. ja taset paisupaagis jälgi ka. asjaliku valge
ajamisega peaks tase ikka hoolega vähenema.
kui emulsioon mootoris, siis põhjusmõtteliselt võid edasi sõita, aga koormused hoia väiksed igaks juhuks.
|
|
|
ricardo25
huviline
Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda kodiaq rs 2019
|
postitati 12.08.11 09:16
|
|
|
superbil kaob jõud ära
täna käisin diagnostis
öeldi et kuskil laseb õhku läbi sest kui ta arvutiga gaasi lisas hakkas vilistama kapoti all
|
|
|
ricardo25
huviline
Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda kodiaq rs 2019
|
postitati 12.08.11 09:19
|
|
|
superbil kaob jõud ära
tosool kaob ära jah kuidagi eriti pikkadel sõitudel kui kiirused suuremad ehk trassil
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 12.08.11 10:23
|
|
|
ilmselt siis jah kaks erinevat viga üheaegselt kallal.
kuda õli ja veega on? emulsiooni kuskil näed?
kui väga segi pole, siis võid ju edasi lasta ja leppida regulaarse punase juurde valamisega.
kui ennustama peaks, siis kaan kõver oleks esimene panus. ja teiseks jätaks kaanetihendi lekke.
need siis mõlemad kehtivad juhul kui kaduv vesi ikke läbi mootori käib ja sumpsi kaudu lahkub. väljapoole lekkimine peaks hästi palja silmaga näha
olema. punane vesi jätab head jäljed järgi.
kui sissepoole leke tõeks osutub, siis on ees pea maha võtmine. edasi siis paistab, kui kaan kõver siis lihvimine. ja surveproov igal juhul ja uus
tihend ja poldid ja asi kokku ja see mure ilmselt lahendatud.
kas see õhuleke sai reaalse asukohaga tuvastatud?
|
|
|
ricardo25
huviline
Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda kodiaq rs 2019
|
postitati 12.08.11 14:51
|
|
|
superbil kaob jõud ära
ei homme plaan viljandi sõita ja lähemalt uurima hakata ja viga üles otsida
kas viga võib tõesti nii suur olla et võib mootori kotti joosta
siis vw foorumis soovitatakse mitte sõita
kuigi täna käisin peale diagnosti sõitmas ja kiirendus päris korralik ja tundub nagu kõik oleks korras jälle
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 12.08.11 18:08
|
|
|
ei joose sul miskit kotti.
vaata õlivarrast.
kui emulsioon sees õli asemel, siis lihtsalt ää väga peenesta.
kui tase tugevalt üle maksimumi siis peab suisa õrnalt ringi käima.
kuigi ilmselt on sul õliga kõik kena ja vesi väljub sumpsi kaudu.
|
|
|
ricardo25
huviline
Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda kodiaq rs 2019
|
postitati 13.08.11 18:14
|
|
|
superbil kaob jõud ära
nii täna siis jälle natuke targem
sõitsin täna 590km
Probleeme ei olnud,kiirendus oli hea turbo tagant ära ei kadunud ja ei suitsend kah
täna mulle siis seletati et kui sumpsist tuleb valget suitsu ja jahutusvedelik kaob kuhugi võib see mootorisse lekkida
ja tulemus on et plokikaan kõver või tihend laseb läbi
niiet läheb siis kaane mahavõtmiseks ja lihvimiseks .
vaatasin täna hommiku siis õli oli suht miinimumi peal ostsin siis filtrid ja õli et vahetan täna ära viimati vahetasin kuskil 13000km tagasi
aga kuna läheb siis plokikaane remondiks pole mõtet õli täna vahetada valain lihtsalt liitri juurde
koos kaanega vahetatakse kohe rihm koos rullikutega ära
ja veel mingid tihendid
eile ostsin diagnostika kaabli ja täna panin külge, turbol mingit viga ei näidanud.
vahetatakse vaakum voolikud välja
oskab keegi pakkuda tööraha ,palju see remont kõik maksma läheb plokikaane mahavõtmine lihvimine hammasrihma vahetus turbo vaakumvoolikud välja
vahetamine +veel väljalaske ja sisselaske kollektori tihendid
mis töö umbes maksma läheks
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 13.08.11 19:29
|
|
|
no see on tubli päeva töö. pluss vahepeal ootad kuni pea lihvis käib.
mingi paarkümmend eurot on vist minimaalne tunnihind tänapäe.
ja ära lase vanu polte tagasi panna. osta näiteks forsist uued. ja tihend mõistagi ka.
|
|
|
ricardo25
huviline
Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda kodiaq rs 2019
|
postitati 14.08.11 06:23
|
|
|
superbil kaob jõud ära
päeva töö kuskil 8 tundi
kas see oleks koos lihvimisega
et siis koos turbo vaakumvoolikute vahetused ja muud nipet näpet õli ja filtrid
läheks mingi 2päeva
aga arvestad sa ka rihma ja rullikute vahetust sest mulle öeldi et ei riskiks vanat sinna tagasi panna
poldid ja tihendid tulevad uued
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 14.08.11 09:24
|
|
|
üldjuhul mehhaanik ei lihvi ja lihvija ei tee mutrikeeramistööd.
tavaliselt keegi võtab pea maha ja see viiakse mujale lihvi. ja eeldatavasti tehakse sääl ka surveproov ja soovitavalt veel klappide soveldamine ja
sääretihendite vahetus.
lihvijail võib omakorda järjekord olla, ehk siis vabalt võib mõni päev niisama ootamist ette tulla.
rihmavahetus on pea mahavõtmise kõrval veerandtunni töö, kuna pea kätte saamiseks tuleb ju rihm nagunii maha võtta.
ajaga on asjad suhtelised. teoorias võib asjalik mees kõik kokku-lahti tööd ka poole päevaga ää teha, praktikas aga võib juba ainuksi kollektori kätte
saamine terve päeva võtta.
|
|
|
ricardo25
huviline
Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda kodiaq rs 2019
|
postitati 14.08.11 18:27
|
|
|
superbil kaob jõud
kas keegi tark teab kas viljandis lihvitakse plokikaant
ja kas tehakse ikka korralikult antakse mingi garantii kah
|
|
|
ricardo25
huviline
Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda kodiaq rs 2019
|
postitati 15.08.11 10:30
|
|
|
superbil kaob jõud
leitud juba
kolmapäeval läheb siis kaan lihvi
|
|
|
ricardo25
huviline
Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda kodiaq rs 2019
|
postitati 20.08.11 09:22
|
|
|
superbil kaob jõud ära
Tervitus
sai siis asi korda
plokikaan sai siis ära lihfitud ja peale pandud
uued tihendid ja poldid
hammasrihm koos kogu komplektiga
õli ja filtrid
kütusefilter
turbovoolikud sai kah ära vahetud ja leitsime lekke ühes voolikus oligi auk päris hästi oli teine ära kulunud ,oli seal õhuklapi all see voolik ja
seda auku polnud üldse näha.
ja sellepärast vahepeal tunduski kõik korras kuna see voolik oli suht tihkelt seal vastas
lihtsalt ajab päris tigetaks see
et lähed kuskile teenindusse või remondikohta siis seal ajavad sulle sellist udu pähe ,
mulle väideti et küll on turbo läbi küll mingid klapid siis hakkati mingit aju juttu ajama
ja tegelik viga oli mingis voolikus kus oli auk.
minu suureks üllatuseks oli see et isegi forss laiutas käsi ja määrisid mulle mingit jama pähe teenindused kellel on viimasepeal tehnika ja kogend
mehaanikud ja spetsialistid ei leidnud viga üles vaid läksid kergemat teedpidi
ja üks vana enda koduhoovipeal leiab vea üles
täiesti uskumatu.
põhimõteliselt kui ikka ise asja ei jaga ja pole kedagi tuttavat kah kes jagaks siis jäädki jooksma nende remonditöökojatesse ja maksad lihtsalt
lampi
või juhtus ainult minuga nii
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 20.08.11 11:50
|
|
|
Ei, see ongi nii .
Selliste vähemlevinud vigadega ongi nii, et teeninduses tahetakse sul kõik välja vahetada. Lihtsam on ise uurida ja tokitseda seni, kuni leiad vea
ülesse. Räägin siis omadest kogemustest .
|
|
|
ricardo25
huviline
Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda kodiaq rs 2019
|
postitati 20.08.11 13:22
|
|
|
superbil kaob jõud ära
nii nüüd siis selle turbo jandi juurde tagasi
kas minna nüüd forssi võtta see katkine toru kaasa ja näitan neile kus viga oli et millega nemad hakkama ei saanud vaid pakkusid mulle igasugust jama
ja küsiks raha tagasi selle n75 klapi mille nemad mul ära vahetasid.
viga ei olnud ju tegelikult selles n75 klapis vaid selles voolikus mis lekkis
|
|
|
vikir
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 38
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.11 05:48
|
|
|
Läbikäidud tee-sai ostetud skoda fabia 1,9TDI PD mootoriga,sõitis niikuis siidi aga otsustasin teha pisukese diagnostika,et veenduda auto headuses.Aga
see oli suur viga sest diagnostik ei avastanud midagi halba ja peale seda ei sõitnud enam auto nii hästi kui varem.Kui läks üle 120.km.kiirust lõi
turbo tagant ära.Otsisin siis viga ise kuid kaablit polnud ja sinna see jäigi kuniks otsustasin minna teise diagnostiku juurde.See siis,, avastas,,et
vaakumi jagamis blokk läbi ja vaja see vahetada.Nii,nii proovisin siis tellida seda blokki suve autost,küsiti 183 euro raha.Samas Ebays 92 euri uus ja
poolpidused mingi 40Euri.Vahetasin siis egr klapi ja turbo vaakumid omavahel ära ja sõitsin niikui mees muiste seni kui sain Ebayst uue bloki.Kui
sain Ebayst bloki kätte võtsin vana bloki maha ja uurisin luubiga blokki sisseminevaid ühenduskohti ja,mis selgus,blokk ise töökorras kuid kinni-lahti
montaaziga diagnostiku poolt olid kolmel vooliku pesal rõngastihenditel servad katki lükatud ja vaakum vuhises läbi.Aga minule läks see jama kena
kopika maksma.Rohkem enam ei külasta selliseid remondikohti kes lambist juppe vahetavad.Omal nüüd Vag-kaabel teeb töö ära ja kui vaja saavad sõbrad ka
asja korda.Ja nüüdseks on auto ka vahetatud,autoks ikka skoda kuid bensukas,uni rahulikum.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |