Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Probleem generaatoririhma ja pinguti vahetusega (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2929)
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 09.07.11 09:53 Tsiteeri
Probleem generaatoririhma ja pinguti vahetusega



Tervitus!

Andke nõu palun, tegin siis 180 tuh. hoolduse ning selle käigus sai vahetatud generaatoririhm koos pingutiga. Probleem tekkis aga sellega, et tühikäigul teeb mootor ebameeldivat plärinat ja visuaalselt on näha, et rihmapinguti vibreerib.
Töömehed ütlesid, et tegu võib olla ja tõenäoliselt ongi selles, et rihmapinguti ei tööta korralikult. Tellisin siis uue pinguti, vahetati ära ja ei midagi, sama jama. Töömehed väitsid aga, et seal ei saa muud midagi tekitada seda häält ning et viga on ikkagi pingutis, loomulikult oli tegu mitte A vaid B varuosaga. Tellisime siis niinimetatud kvaliteetse tootja "INNA" pinguti, vahetati see ära ja tulemuseks veel hullem müra, pandi eelnev tagasi ja müra väiksem kuid ikkagi olemas. Töökoja juhataja soovitas seepeale, et tellime originaalvaruosa, mis arvate on selline situatsioon kellelgi olnud ja kuidas käituda?
Tänud ette tagasiside eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vikir
huviline



Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 38

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 09.07.11 15:38 Tsiteeri


Minu dislal tegi ka häält,võtsin maha panin laagrile määret ja seal kus on pinguti vedru sinna panin ka määret aga sobilik on paksem zarniiri määre.Dislal hea mahavõtta,bensu omal veidi jubimist tagasipanemisega aga pole hullu. Ja kui pinguti ikka hullult vibreerib siis on geneka rihmaseibi leevendi kaputen mahen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 10.07.11 12:06 Tsiteeri


No seda ma räägingi, et juba 3 uue "B" kategooria leevendiga teeb sama...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline



Registreerunud 28.04.11
Postitusi: 14

Asukoht: on Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1.8TFSI

postitati 11.07.11 13:54 Tsiteeri


INA on ka paljude VAG'i originaalpingutite ja -rullikute tootja. Ei näe küll mõtet sama osa seitse korda vahetada.
Väga madalatel pööretel ja kui ka kliimapumba koormus taga on, kipubki rihm vibreerima. Endal küll bensukas, kuid ka just vahetasin seda pingutit. Müra küll ei tekita, kuid vibreerimine on kirjeldatud hetkel märgata.

Kui mootoripöörete paarisaja võrra (1/min) tõstmisel vibra ära ei kao, siis peaks tõesti näiteks geneka rihmaseibi ja muud asjad ka üle vaatama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 06.10.11 08:44 Tsiteeri


Selle teema lõpetuseks võiks öelda, et lahenduse vilinale leidsid Bulgaarias Skoda esinduse töötajad ja selleks oli geneka rullik, mis lakkas töötamast :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 06.10.11 11:36 Tsiteeri


Kas oli siduriga rull?

Ise maadlesin sama asjaga ning oligi pandud genekale vale rull peale, mille tõttu oli rull vale offsetiga ning kulutas laagri läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 06.10.11 13:19 Tsiteeri


Minu puhul oli probleemiks generaatorirulliku sisene mehhanismi rike, mis pidi olema sarnane sellele kahemassilise hooratta omale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 42.2% - SQL: 57.8%]