Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: OI 1,9tdi 81kW mootor ei lähe 3 käiguga üle 3000 pöörde (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3137)
creatores
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90

Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia I Kombi

postitati 24.05.12 16:35 Tsiteeri
OI 1,9tdi 81kW mootor ei lähe 3 käiguga üle 3000 pöörde



sama viga on ka 4 ja 5 käiguga aga siis on see pöörete piir madalamal.
Kui see pöörete piir saavutada siis edasi ei kiirenda ja lülitab mootori avarii reziimi kuni taaskäivitamiseni.
Oskab keegi midagi soovitada või on kogenud midagi taolist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 24.05.12 18:06 Tsiteeri


kas enne seda liigub magusalt?
kui juhtme külge paned siis ilmselt näed, mida masin asjast ise arvab.
tõenäoliselt läheb õhu kogus liiga suureks.
81 vist on ilma wastegate-ta, sel peaks siis labade liigutamisega asja regullitama. usutavasti on asjad lihtsalt sitased ja (piisavas ulatuses) liikumise lõpetanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
creatores
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90

Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia I Kombi

postitati 25.05.12 14:44 Tsiteeri


Enne 3000 pööret on täitsa ok, seepärast vist talvises kasutuses asjast aru ei saanudki.

Mis moodi neid labasid taas liikuma saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 25.05.12 17:41 Tsiteeri


alusta ikka sellest, et paned juhtme külge ja loed vead ää.
siis on kindel või vähemalt kindlam, kas tuleb hakata turbot maha kruvima.
ja arvesta siis ka sellega, et igasugu peened töökojad ei taha eriti asju remontida. nemad vahetavad detaile ja esitavad kopsakaid arveid.
liikuma saab igasugu kinnijäänud asju ikka nii nagu alati. ehk maha ja puhtaks ja kokku tagasi. lukksepp, kes enne ka turbosid osandanud on, saab asjaga kindlasti hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.12
Postitusi: 56

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru Impreza '10

postitati 25.05.12 17:58 Tsiteeri


Olen täitsa lammutanud neid turbosid. Kui abi vaja siis võib julgelt küsida!


http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
creatores
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90

Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia I Kombi

postitati 25.05.12 18:36 Tsiteeri


Selge, esmalt siis juhtmed külge... vaatame mis diagnostika ütleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wasp
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.09.06
Postitusi: 118

Kasutaja on eemal

Auto: superb elegance 1,8 TSI 7-DSG

postitati 26.05.12 12:54 Tsiteeri


A-6 kunagi põhjustas sama asja rikkis õhulugeja!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
creatores
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90

Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia I Kombi

postitati 26.05.12 15:58 Tsiteeri


Õ•hulugeja oli mu esmnane idee, vahetasin ära selle. Tulemus oli erksam auto, aga pööded ikka yle 3000 / 3. käiguga ei lähe.
Mulle on veel soovitatud vahetada vaakumivoolikuid aga see ei kõla usutavana. Oma peaga mõeldes peax proovima vaakumipumpa testida enne voolikute vahetust.
Enne seda kõike ikkagi diagnostika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
creatores
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90

Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia I Kombi

postitati 12.07.12 13:16 Tsiteeri


Nüüd siis viga leitud ja kõrvaldatud. Diagnostika näitas viga turbo rõhu anduris (ülelaadimine). Põhjustaja oli turbo vaakumklapp. Peale selle tüki vahetust (Garrett'i turbol eraldi saadaval) ja reguleerimist on auto taas endine;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JaanusV
huviline



Registreerunud 23.07.12
Postitusi: 1

Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II

postitati 23.07.12 18:04 Tsiteeri


Tere,
kuidas lahenduseni jõudsid - kas ise või kellegi abiga?
Ja mis vea likvideerimine maksma läks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
creatores
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90

Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia I Kombi

postitati 07.08.12 15:10 Tsiteeri


Päris ise ei jõudnudki järelduseni. Jassi autotuba aitas diagnostika ja lahendusega ning teostas ka töö. (kiire, asjalik ja korralik)
Kokku läks maksma 173€.
(Kiirdiagnostika 21.25, Turbo klapp 91.67, klapi vahetus ja regul. 31.88) + km


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.0% - SQL: 69.0%]