Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 28.05.12 09:52
|
|
|
O2 Combi kere kergitamine
Kuna siin on tekkinud rohkem sõitusid külavahel ja metsateedel, panin tähele, et minu O2 Combi on tunduvalt madalam kui sama A4, kratsib
mootorikaitsega maad. Olen lugenud siit foorumist, et madal esiots oli esimese põlvkonna Octavia puudus kuid minu O2 esiots on ikka suht madal. Pole
ise madaldanud.
Küsimus suurele ringile, kas ja kuidas on võimalik kergitada esi- ja tagaosa? Teretulnud on kõik soovitused.
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII Combi 1,8 TSI
|
postitati 28.05.12 12:55
|
|
|
Kuigipalju saad kõrgemate vedrudega. Paar Cm on OK, kui rohkem tahad, siis ei tohi unustada, et vedrustus on tehtud töötama ikkagi keskasendis - kui
vedrudega auto pukiks tõstad, siis õõtasdel ei ole enam allapoole liikumise ruumi mõnes olukorras ja rataste kontakt teega halveneb. Skodal "halbade
teeolude pakett" täitsa olemas, see just paar Cm annabki, aga visuaalis on need skodad linnapildis küll kaugelt ära tuntavad.
Veel saab kliirensit juurde kui kasutatava ratta diameetrit suurendada, ehk siis kõrgema külgseinaga rehvid alla. Siin foorumis praktikuid ikka
leidub, kes sellel teel auto kõrgust tõstnud.
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
|
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 28.05.12 18:07
|
|
|
o2 on küll iseenesest kõrgema kliirensiga kui o1, aga ega lisakergitus läbivusele halvasti ei mõju. o1 on originaalis saada vahetükid. tõstavad 2cm ja
maksivad umbes 10 euri. o1-l sai neid ainult esisillale. vahetuseks vaja amort lahti lasta. paigaldus on lihtne ja kiire.
vabalt võid ka lisaks neile "seibidele" alla kruvida kangemad vedrud. kuna mistahes vedrudega masinale on tootja need kergitavad puksid lubanud
paigaldada, siis võib vabalt eeldada, et tööpiirkonda ja reguleerimisulatust piisab.
no ja kõrgem kumm on suisa mõnus viis kliirensi kergitamiseks.
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 30.05.12 08:19
|
|
|
Tänud vastuste eest.
- Kuhu need vaheseibid käivad?
- Teab ka keegi neid O2 Combi kõvemate vedrude koode?
Võib olla oleks tõesti see teema kõige mõtekam kuna kummiga mängimine mõjutab juba spido näidu õigsust.
Veel üks küsimus, kas esimestele pooltelgedele ei mõju tõstmine hävitavalt, kuna siis muutub mingil määral nende töönurk?
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 30.05.12 18:19
|
|
|
vedrude koodide leidmine võib keeruline olla.
teoorias on küll justkui erinevad vedrud, on eri koodid ja erinevalt värviga tähistatud, aga kui mina o1-le otsisin nii originaale kui b vedrusid,
siis tegelikult oli paras pudru ja kapsad. ei suutnudki selgeks teha, millist just vaja oleks. võib-olla o2 puhul on valik lihtsam.
põhihäda on selles, et uuematel masinatel otsing vin põhine ja mingi teise masina asju keeruline leida.
igatahes on sul vaja võimalikult suure massiga mudeli vedrusid ja soovitavalt veel neliveo omasid. mida rohkem su oma masina mass väiksem on, seda
rohkem kikki jääb auto. neliveol (vähemalt o1 puhul) olivad vedrud muidu ka veidi pikemad.
püsikiirusliigend ei pööra sisse ja väljamineva otsa eri nurga all olemisele mingit tähelepanu. niikaua kuni õõts ja amort käiku piiravad pole mingit
häda. probleem tekib siis kui asi jääb liigendile kandma, siis pikka kestmist pole oodata. aga kui näpuvahel liigendit väntsutad, siis saad aru, et
tööpiirkond on tal ikka üsna lai.
see kergitamise seib või puks käib esiamordi otsa, ehk siis lükkab amordi tervikuna allapoole.
kummidega on kõige lihtsam ja odavam korralikult kergitada. boonuseks oluliselt pehmemaks muutuv sõit. spidovea võid ju kalkulaatorist järgi vaadata
ja protsendi meelde jätta.
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 31.05.12 05:31
|
|
|
Tänan vastuse eest, saigi need vaheseibid esiotsale ära tellitud mingi 9.-€/tk., taha treis meister ise need vahetükid amordi peale. Tulemusest teen
pildid.
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 07.06.12 10:06
|
|
|
No nii, läksin nüüd orki selle esiotsa kergitamisega 1J0412311
vaheseibide abil. Olen juba foorumist korduvalt küsinud kuid sain siis praktikast teada, et need vaheseibid ei sobi O2-le. O2 esisild on teistsuguse
ehitusega.
Õ•nneks kasvavad meistril, kes seda tööd tegi, käed õigest otsast ja sai ise käepäraste vahenditega esiots ca 3 cm kõrgemaks. Minu jaoks eesmärk
saavutatud, nüüd on 2 originaalvaheseibi üle. Kellel soovi, saate minult poole hinnaga.
NB! Sobivad ainult O1-le)))
|
|
|