alfonso
huviline
Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1,4TSI L&K
|
postitati 01.06.12 10:30
|
|
|
Superb II amordid
Seda teavad vast kõik Superbi omanikud, et amordid ei ole just kõige asisemad. Tegelikult on täpselt sama mure ka kõikidel sama põlvkonna
Passatitel.
Mis mind Superbi amortide juures häirib on see, et natukenegi äkilisemalt kohapelt liikudes kipuvad rattad "hüppama" ja see, et Tallinna konarlikel
tänavatel sõitmine raputab mõnikord ikka sisikonna päris segamisi. Oma olemuselt võiks Superbiga sõit olla palju pehmem.
Küsimus siis järgmine. Kas keegi on vahetanud oma Superb II-e originaal gaasiamordid mõne korralikuma õliamordi vastu?
Millist õliamorti üldse võiks vaadata?
|
|
|
duplex
huviline
Registreerunud 16.12.08
Postitusi: 47
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Passat Variant Comfortline 1.6TDI
|
postitati 01.06.12 12:13
|
|
|
Mul hetkel Greenline ehk see madaldatud vedrustusega. Peaks olema veel jäigem kui tavalse vedrustusega Superb. Võibolla ei tunne suurt vahet
sellepärast, et talvel sõitsin selle viimase Audi A4 B8 mudeliga ja too oli ka päris jäik. Aga ma ei tunne vajadust amorte vahetada.
|
|
|
alfonso
huviline
Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1,4TSI L&K
|
postitati 01.06.12 19:04
|
|
|
Ma ei teadnudki, et GreenLine-l on tavavedrustusest jäigem vedrustus
Kuidas on äkilisema kohalt minemisega? Kas võtab rattad hüppama?
|
|
|
alfonso
huviline
Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1,4TSI L&K
|
postitati 10.10.12 07:24
|
|
|
Mina vist annan alla oma amordiotsingutega
Olen üritanud igalt poolt uurida, kas saaks Superbile alla mingeid korralikumaid amorte, mis oleks pehmemad ja ei laseks ratast kiirendades hüppama,
aga abi ei ole mitte kuskilt leidnud. Poodides vaadatakse kala näoga vastu ja vastus on, et nemad ei tea amortide omadustest mitte midagi. Ainult
oskavad kataloogist näpuga järge ajada ..... :/
|
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 10.10.12 07:47
|
|
|
Minuteada pehmem amort küll hüppamist ei vähenda, kust selline idee?
Hüppamisest lahti saamiseks on muud vahendid. Otsi võõrkeelsetest foorumitest nt "anti lift kit".
Küll aga muudab see auto veel jäigemaks ja konkreetsemaks.
Kui otsid pehmet sõitu siis peaks vist vaatama midagi muud peale saksa (VAG) autode
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
alfonso
huviline
Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1,4TSI L&K
|
postitati 10.10.12 08:33
|
|
|
Tegelikult on mul postituses kirjeldatud kahte erinevat probleemi/muret, mis on küll mõlemad vedrustusega seotud, kuid siiski eraldiseisvad
Jäikus:
- Eks siin ole tegu kogu veermiku ülesehitusega, mitte ainult amortidega, aga esialgne idee oli õli+gaas amordid vahetada õliamortide vastu, et saada
veidi amorte "pehmemaks". Tänaseks päevaks on selgunud, et Superb II -le õliamorte ei paku keegi.
Samas on eelmise põlvkonna Superb palju pehmem ja augulistel teedel mõnusam sõita. Küll jah kurvides on ka tüki "vedelam". Nii, et VAG suudab
mugavat autot teha küll.
Ratta hüppamine kiirendusel:
- Avaldub see selles, et kui asfaldil natuke äkilisemalt kiirendada ja ratas esimese käiguga ringi lasta, hakkab ratas hüplema.
Niipalju, kui ma olen targemate inimestega konsulteerinud, siis see ratta hüppamine on probleemiks nii Passati kui ka Superb II puhul ja põhjuseks
kehva kvaliteediga amordisaatorid.
Ma lihtsalt üritan oma naiivsuses kahte erinevat probleemi korraga lahendada
reverse, kuidas sul RS-il selle kiirendamisega on? Ma eeldan et sellel autol on tema sportlikuma vedrustuse tõttu need probleemid
juba tehases elimineeritud?
Anti Lift Kit on selline huvitav asi küll jah Tallinna teedel liigeldes,
aga vist peaks õhtul koju jõudes hakkama siseorganeid õigetesse kohtadesse loksutama
|
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 10.10.12 09:19
|
|
|
kas superbile õhku ei pakuta?
|
|
|
alfonso
huviline
Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1,4TSI L&K
|
postitati 10.10.12 09:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diesel
kas superbile õhku ei pakuta? |
Vabanda minu ignorantsust, aga kas mõtled õhkamorte? Ma pole kuulnudki, et neid eraldi oleks võtta .... osadel autodel on küll õhkvedrustus tõesti
olemas, aga eeldan, et see ei piirdu ainult amortidega ....
|
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
|
alfonso
huviline
Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1,4TSI L&K
|
postitati 10.10.12 12:58
|
|
|
KONI FSD kohta liiklevad jutud on küll suht positiivsed. Hinnaks ütleb Motoral 608 eurot ja tarneaeg üle kuu
Peab täitsa kaaluma.
|
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 10.10.12 14:50
|
|
|
õhuga amorte on ka olemas, sääl küll õhk regullib kliirensit. aga ma pidasin ikka vedrustust silmas. väga mõnusa ja pehme sõidu peaks sellise swapiga
küll saama. kas see kuidagi hüppamist mõjutab, seda ei mõista kommenteerida.
|
|
|
alfonso
huviline
Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1,4TSI L&K
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 11.10.12 16:50
|
|
|
hmm, valdav enamus veokaid ju õhu otsas sõidab ja ega neid eriti lääbakil kuskil ei näe.
superb jagab vist põhja mõne muu aparaadiga, peaks juba marginaalse tähtsusega asja staatusest välja saama.
mingi aeg otsisin oma vana ja väsind traktori jaoks vidinaid. no utoopia, asi oleks tulnud kallim kui ülejäänd auto, a igatahes sisteeme müüakse ja
suisa siinsamas eestiski. ega sääl muud kosmoseteadust pole, kui et vedru asendatakse õhupalliga põhjusmõtteliselt.
|
|
|
alfonso
huviline
Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1,4TSI L&K
|
|
alfonso
huviline
Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1,4TSI L&K
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
|
alfonso
huviline
Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1,4TSI L&K
|
postitati 16.10.12 09:02
|
|
|
Minu kogemus on, et mida märjem on teepind, seda kergemini gaasi vajutades see hüppamine tekib. Hüppamisest saab lahti, kui startides sidurit
libistada ja tunnetada, millal hüppamine tulema hakkab. Täis tallaga kiirendamisel siduri libistamine ei ole just autole väga tervislik, nii et kodus
paluks mitte järgi proovida.
Usun, et manuaaliga võib see probleem olla isegi teravam ja automaat suudab kuidagi sujuvamalt majandada .... selline tunne vähemalt.
Oma Superbiga kogen linnaliikluses ratta rappumist ka teise käiguga. Kolmandaga proovinud ei ole.
See rappumine on aga nii õudne, et kui ikka rappuma võtab, siis ka jalg gaasipedaalilt tõuseb.
|
|
|
|
duplex
huviline
Registreerunud 16.12.08
Postitusi: 47
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Passat Variant Comfortline 1.6TDI
|
postitati 08.06.13 23:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alfonso
Ma ei teadnudki, et GreenLine-l on tavavedrustusest jäigem vedrustus
Kuidas on äkilisema kohalt minemisega? Kas võtab rattad hüppama? |
Superbi pole hüppama saanud, ega pole nii vajutaja mees kah. Sellel oli 17" 225 rehv all originaalis. Vahetasin madala veeratakistusega Michelini
ökorehvid (olid kulunud ja hakkasid undama) uute 80ā¬/tk Nakangide vastu. Muide Aasta Auto "spetsialistid" ei suutnud mitme visiidi jooksul
undamise põhjust kindlaks teha, kõik olevat korras ja müratase jah pidavat natukene kõrgem olema... Sain vaikuse tagasi kui uued rehvid all. Mingit
küttekulu erinevust odavate Hiina rehvidega hetkel küll ei märka. Enda Greenlinega talvel sõites peab ütlema, et paras triikraud on. Kui teised
sõidavad lumerööpas siis mul käis põhi vastu. Mul pole päris tavaline Greenline vaid natukene spetsiifilisema varustusega, küttekulu on sellegi
poolest väike. Greenlinel peaks olema kas 2 või 3 cm madalam kliirens.
Probleeme oli 2009 A4 2.0 105kw. Sellel sai 225 rehv vahetatud talveks 205 vastu ja pidurdusteekond pikenes tunduvalt ja ratas käis ringi väga
kergelt. Kruusa/killustiku peal võttis hüppama kah. Pean tunnistama, et kitsama rehviga A4 sõiduomadused halvenesid oluliselt, eriti järsul
pidurdamisel võttis ABS-i kergemalt tööle. Samal ajal kui 225 rehviga oli pidamine nagu kännu taha.
|
|
|
tsekkar
huviline
Registreerunud 08.08.06
Postitusi: 144
Kasutaja on eemal
Auto: O3 4x4 black
|
postitati 14.06.13 04:15
|
|
|
RS bensukas manuaal hüppab ka nagu konn. Olgu tee kuiv või märg. Sa võid ju panna paremad amordid ja mingi "kit"-i, siis muidugi sõit läheb
jäigemaks. Mulle isiklikult jäikus meelldib
|
|
|