pepe
huviline
Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 29.09.12 20:23
|
|
|
Piduriketaste/klotside/kaitseplekkide vahetus
Teab keegi, palju on vaja lahti katkuda, et esimesed plekist pidurikettakaitsed vahetada?
|
|
|
KPuusepp
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb I 1.8T
|
postitati 30.09.12 09:11
|
|
|
Arvatavasti ratas, support, suppordi raam, ketas ja siis saab pleki kätte. Miks vaja üldse? Nii ära ussitanud või käib vastu?
|
|
|
pepe
huviline
Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 30.09.12 15:55
|
|
|
Erinevalt tagumistest kaitseplekkidest, mis igati viisakad, on esimesed täiesti läbi. Küsimus on, kas vahetemine tasub vaeva.
|
|
|
KPuusepp
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb I 1.8T
|
postitati 01.10.12 06:26
|
|
|
Kindlasti. Hoiab suurema mustuse ja vee sealt vahelt ära. Huvitav, et juba läbi sul on. 2005 aasta Superbil isegi ilus värvikiht peal. Sõidad ehk
liiga palju kruusal?
|
|
|
pepe
huviline
Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 01.10.12 09:01
|
|
|
Ju tehases need katted sinna külge pandi kujul must plekk + krunt. Asjad olid nii rabedad, et tõmbasin palja käega mõlemad plekijäänused lihtsalt
küljest ära, et need sõidu ajal koopasse kuhugi ei lendaks vms.
Kruusateele satun üliharva.
|
|
|
KPuusepp
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb I 1.8T
|
|
pepe
huviline
Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 01.10.12 15:30
|
|
|
Jep, pole just kõige kallim varuosa auto juures, vahetus läheb ilmselt kulukamaks.
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 01.10.12 17:10
|
|
|
Kui ise teha siis mitte
|
|
|
pepe
huviline
Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 02.10.12 17:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: taneltag
Kui ise teha siis mitte |
Ja jõudsimegi ringiga esimese küsimuse juurde tagasi.
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 02.10.12 18:08
|
|
|
Esimene küsimus juba vastati enamjaolt. Ratas alt, support lahti koos raamiga, ketas eest ja peaks saama kätte. Poldid ei tohiks väga roostes olla ka
vast, peaks normalselt lahti saama. Esinduses selle töö eest maksad ilmselt jh kordades rohkem kui need plekid ise maksavad. Võta ratas alt ja hakka
vaikselt lahti harutama asja. Vaevalt, et see väga keeruline on.
|
|
|
pepe
huviline
Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 10.06.13 12:46
|
|
|
Kui juba lahti kakkuda, lähevad külge ka uued kettad-klotsid.
Kellelgi kogemusi või infot Fixuse pakutavate Trusting klotside ja Foster ketaste kohta?
|
|
|
KPuusepp
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb I 1.8T
|
postitati 10.06.13 14:40
|
|
|
Pigem soovitaks HL Autoosadest Remsa klotse. Natuke küll kallimad, kuid vähemalt vaiksed ja ei tolma.
Sinu pakutud ketaste/klotside kohta infot pole. Pole ise proovinud, kuid ketta ja klotsi koostöö on väga tähtis. Boschi ketta ja Ferodo klotsiga,
vilisesid mõlemad pidurid ja peale järsemat pidurdust oli pidurivõime praktiliselt kadunud (tõmbas kuumaks ära).
Praegu all Delphi kettad ja Remsa klotsid ning ise olen väga rahul. Ei mingit vilinat ja pidurdab minu vajadustele.
|
|
|
pepe
huviline
Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 31.07.13 07:42
|
|
|
Pidurimajandus nüüd täielikult uuendatud.
Vahetusse läksid KÕ•IK kettad, klotsid, ketaste kaitseplekid, pidurivoolikud. Lisaks supportid-sadulad korrastatud ja viimistletud.
Ketaste/klotside osas usaldasin Forsi lahendust (Fremax/Icer), ei olnud küll kõige odavam lahendus kuid toimib tõhusalt ja hääletult - paar Eesti
trippi nüüdseks tehtud ja millegi üle kurta ei ole.
|
|
|
KPuusepp
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb I 1.8T
|
postitati 31.07.13 08:21
|
|
|
Tegid ise siis või lasid kellegil vahetada?
|
|
|
pepe
huviline
Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 31.07.13 09:05
|
|
|
Esimesed sai ise tehtud/hästi tehtud. Tagumised tehti töökojas kuna sadulapoltide avamiseks tarvis pikema jõuõlaga M14 XZN padrunit ja autole altpoolt
ligipääsu. Ja tagumised kaitseplekid on erinevalt esimestest rummutaguse kinnitusega... ka need võeti lahti seega.
|
|
|
dedro
huviline
Registreerunud 21.07.08
Postitusi: 4
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.13 15:10
|
|
|
kui saladus pole, siis palju materjalid kokku läksid?
Ja kust ostsid? Forss?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 18.05.12
Postitusi: 56
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru Impreza '10
|
postitati 31.07.13 17:30
|
|
|
Kollaste siltide ja ketaste firma järgi ütleks, et Forsist.
http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
|
|
|
|
pepe
huviline
Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 01.08.13 06:02
|
|
|
Nagu kirjutasin, kasutasin Forsi lahendust. dedrole panen hinnad u2u.
Mis oli järel esimestest kettakaitseplekkidest:
|
|
|