Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: octavia2 2,0 tdi pd 103 kw anomaalia käivitamisel (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 8001)
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 11.08.14 12:49 Tsiteeri


2.0 tdi (103kw) on olemas nii 1 ,kui ka 2 nukaga mootor.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tt75
huviline



Registreerunud 26.03.13
Postitusi: 14

Kasutaja on eemal


postitati 13.07.15 07:26 Tsiteeri
anomaalne mootori käivitus(2,0 tdi pd 103 kw)



No nii! Vahepeal möödunud palju aega ja jooksnud nö. palju vett merre.Ei ole eriti aega olnud siin foorumis teemat arutada,kuid nüüd peale tänast mõtlesin et viskan kirja mõned read sellest mis tehtud.
No kõigepealt sai see anomaalse käivituse videosalvestis saadetud "möllerautosse" kus nad avastasid et starteril ei ole piisavalt pöördeid ,mis on vajalik mootori käivitamiseks,millga kaasnevalt kontrolliti ära aku seisukord (akutest). Avastati ,et aku on vilets,mina muidugi olin nagu ikka skeptiline,aga sellele vaatamata lasin aku ära vahetada,sest parasjagu oli just mulle vajalikule akule käimas ka kampaania.No sai siis koju sõidetud uus aku peal lootused ,ootused kõrged kuid nädal hiljem ..." üllatus-üllatus",auto streikis taas,kuigi jah starter keris nüüd juba üsna reipalt.
Võib siis öelda et täna hommik ja veel kaks päeva tagasi on auto käivitunud halvasti(u-20 sec reibast ketramist).
No ei tea kas hakkab lõpuks muutuma püsiveaks,et saaks käivitusmomendiks arvuti järgi ühendada valede parameetrite tuvastamiseks.Tundub et eestis puudub isegi esindustes oskus ja huvi tegeleda probleemidega (tuleten meelde ,et viga esines juba siis kui auto oli 2 aastat vana e.karantiiline),pigem on neil kasumlikum vahetada õli ja piduriklotse,ning teha muid pisitöid.
No eks vaatame võibolla on foorumis veel mõni saatusekaaslane kes on juba analoogse vea tuvastanud ja auto korda saanud.Tuletan meelde ,et igasuguste andurite ja asjade umbropsu vahetamine ja ei ole majanduslikult mõtekas ja ei pruugi anda soovitud tulemust!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 13.07.15 14:36 Tsiteeri


Ehk oskad öelda mootorikoodi. Kuna neid 103kw mootoreid on nii erinevaid, huvitaks mootorikood, et teada saada, millist ehitust on mootoris kasutatud.


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Laur
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: MB E320CDI

postitati 13.07.15 18:48 Tsiteeri


Tõenäoliselt on see 2 nukaga BKD
Pane prooviks plokist tulevale tagasivoolule läbipaistev voolik. Siis edasi võiks hakata andureid kontrollima ja logima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 13.07.15 19:04 Tsiteeri


Jah tõesti, vaatasin ka lõpuks video ära.

Kas pihustithendeid on kahtlustatud? Muidugi näeb selle ära ka läbipaistvast voolikust mullide näol.


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tt75
huviline



Registreerunud 26.03.13
Postitusi: 14

Kasutaja on eemal


postitati 14.07.15 21:30 Tsiteeri


sellel nädalal mul ilmselt pole aega uurida auto mootori koode ja paigaldada läbipaistvat voolikut tagasivoolule ,sest auto on sõidus.Mis puutub pihusti tihenditesse ,siis ise kahtlustasin ka seda aga minujaoks on pigem imelik see ,et probleem esines juba siis kui auto oli 2 aastat vana ja vahest 2-3-4 kuud on kõik ok. .Ilmselt nagu ma natuke olen uurinud (ei tea kas vastab tõele)peaks tandempumba ja pumppihusti vahelises trassis olema püsisurve u-10 bar st. kui surve on maas ,siis auto käivitub halvasti.Ei tea kas oleks võimalik paigaldada selle trassi peale manomeeter,et siis enne käivitamist vaadata selle näitu.Kui see anomaalia esineb siis olen jälginud käivitamise hetkel ka väljalaskesüsteemi ja täheldanud seda ,et sealt ei tule isegi aurulaadset asja ehk siis mitte mingit värvi suitsu ja jääb mulje nagu ei toimuks silindritesse kütuse pihustamist.
Sai käidud ka ühe tegelase juures "marja selveri"taga ja korra arvuti taha ühendatud mille eesmärk oli vaadata pihustite tööd töötava mootoriga ja kerge koormusega.Väidetavalt oli 4-nda silindri pihusti töö teistest mõnevõrra erinev,kuid normi piirides.
Üks mu sõber kellel on 2,0 golf 120...130 kw(täpselt ei mäleta) aga põhimõtteliselt sama mootor ,oli sama probleem.Temal hakkas aga jupsima paagisisene kütuse etteandepump,mille ta ka hiljem välja vahetas ja väidetavalt probleem kadus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.0% - SQL: 67.0%]