Malemajastaar
huviline
Registreerunud 20.01.08
Postitusi: 12
Kasutaja on eemal
Auto: SIII
|
postitati 30.05.13 07:19
|
|
|
Octavia III 1,4TSI Ambition DSG vs 1,4 Elegance man
Tere,
Olen kerge dilemma ees, kas valida uus Octavia 1,4 Ambition DSG või 1,4 Elegance manuaal. Hinnad on samasse suurusjärgku. Valida saab ainult ühe
neist.
Muidu eluaeg sõidetud manuaaliga, kuid viimasel ajal hakkab see väntamine käikudega kergelt ära viskama. Manuaali ja Elegancega saab jälle parema
varustuse...
Mis te arvate?
|
|
|
skyline
huviline
Registreerunud 14.02.08
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.13 07:33
|
|
|
Googelda veits netis ning loe DSG käigukasti rohketest probleemidest. Kui sõidad vähe ja müüd auto 3-5a pärast edasi, siis saad need mured küll ehk
uue omaniku kaela lükata.
Mina võtaks töökindlama manuaali.
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 30.05.13 07:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: skyline
Googelda veits netis ning loe DSG käigukasti rohketest probleemidest. Kui sõidad vähe ja müüd auto 3-5a pärast edasi, siis saad need mured küll ehk
uue omaniku kaela lükata.
Mina võtaks töökindlama manuaali. |
Skyline millal sa viimati guugeldasid? Kas on 10a edukalt turul olnud ja varasemalt eksisteerinud probleeme ei tohiks enam olla. Lihtsalt minu
arvamus, eales enam ei ostaks igapäevasteks sõitudeks manuaali.
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 30.05.13 08:12
|
|
|
Ka uutel DSG kastidel eesti kliimas probleeme kuhjaga . Minuteada Venemaal
neid enam ei pakutagi väga, kuna nad lihtsalt ei kesta.
|
|
|
M8DSwordfish
klubiliige
Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212
Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.
|
postitati 30.05.13 10:41
|
|
|
Mul küll juba kolmas auto DSG kastiga ja ei tea nendest probleemidest midagi. Kaks neist on olnud 6 ja üks on seitsmekäiguline. Lisaks on meie firmas
veel 6 autot DSG kastiga ja pole ühelgi probleeme olnud. Kõige suurema läbisõit küündis 280 tuhande kilomeetrini... Ja kestmine ja mittekestmine
arvan, et küll kliimast ei sõltu, ennem pigem sellest tihendist rooli ja istme seljatoe vahel. Ise kindlasti manuaali ei osta, kuid kui kogu elu
ainult pulka liigutanud, siis võib varustus vahe teha küll. Eelkirjutatu ei pretendeeri absoluutsele tõele, vaid on ainult minu kogemusel põhinev
arvamus. See on jälle selline ema ja tütre meeldimise teema. Kellele üks ja kellele teine.
|
|
|
pepe
huviline
Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 30.05.13 11:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M8DSwordfish
kui kogu elu ainult pulka liigutanud, siis võib varustus vahe teha küll. |
väga hea... kehtib ka meeste kohta üldiselt.
Mis DSG-sse puutub, siis ma ka peaasjalikult positiivset kuulnud.
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 30.05.13 12:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: taneltag
Ka uutel DSG kastidel eesti kliimas probleeme kuhjaga . Minuteada Venemaal
neid enam ei pakutagi väga, kuna nad lihtsalt ei kesta. |
Seda ma usun, et need kastid vÕ¯ mis iganes autod venemaal ei kesta. Ma ei lugenud seda kusagilt välja, et ostja venemaal elab..?
Muidem a kuulsid seda ka, et autod pidid roostetama, pean vist hoopis hobuse ostma endale..
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII Combi 1,8 TSI
|
postitati 30.05.13 12:27
|
|
|
Teemaalgatajale - kui veelennast automaatkastiga "ära rikkunud" ei ole, siis on asi ju lihtne - prindi välja mõlema auto varustuse nimekiri ja pane
kõrvuti.
Ja siis vaata, mida sa Elegance korral juurde saad. Ja siis mõtle - kui olulised need vigurid sulle tunduvad. As simple is that.
Tõenäoliselt pakub Ambition DSG sulle natuke rohkem igapäevast kasutusrõõmu, aga see minu arvamus. Vihmasensor jne on kõik väga hea, aga tigusammul
tiptunni puntras roomata on DSG kastiga kordi stressivabam. Väga tõenäoline on ka sarnase ostuhinna korral DSG kastiga kuid natuke madalama
varustusega autost kergem lahti saada, seda isegi nõksa kallima hinna eest.
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
|
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 30.05.13 12:46
|
|
|
Ju siis mina olen kehva eksemplari otsa (VW) sattunud - DSG mugavuse ja sujuvuse üle ei vaidle, aga ainult juhul kui kõik tõesti "töötab" nii nagu
peab. Aga minu kogemuse põhjal problemaatiline ning isiklikku rahakotti mängu pannes kaaluksin tõsiselt, enne kui DSG võtaks (nagu mainitud, võib
tegemist olla lihtsalt kehva eksemplariga).
Uuel 7- käigulisel ei vahetata ametliku versiooni kohaselt isegi kastiõli (öeldakse, et igavene) - eks ta ongi 100k-200k ning siis vahetad koos
kastiga .
|
|
|
Malemajastaar
huviline
Registreerunud 20.01.08
Postitusi: 12
Kasutaja on eemal
Auto: SIII
|
postitati 30.05.13 15:10
|
|
|
Tänud kommentaaride eest!
Käisin täna 1,4 manuaal Eleganceiga ka proovisõitu tegemas, ning otsust ikka kuradima raske teha!
Undu, jah olen korduvalt neid varustustasemeid võrrelnud ning tean, mis neil vahet on!
Üks mõte, mis veel tekkis on 1,2TSI DSG Elegance - mis sellest arvata?
Saaks nii varustuse kui ka automaadi, kuid mootor on lurr Miinus pool on
veel see, et seda kombinatsiooni hakatakse tootma alles 32. nädalal...
Lisaks, kas oskate kommenteerida raadiote Swing ja Bolero vahelisi erinevusi? Kas vahe on ainult kosmeetiline ninnu-nännu või ka helikvaliteedis?
|
|
|
Cosmic
klubiliige
Registreerunud 13.08.07
Postitusi: 211
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Superb Sportline 2.0TSI 4x4
|
postitati 31.05.13 06:55
|
|
|
Swing ja Bolero erinevustest leiab mõned teemad Briskoda foorumist, näiteks siit ja siit (kõike seal kirjutatut ei tasu muidugi puhta tõena võtta). Minuarust üks väga hea lisa Bolerol on SD kaardi pesa - peaks
saama kasutada kuni 32GB mälukaarti, kuhu saab kogu oma muusika peale panna ja jääb igasugune cd-dega sahmerdamine ära, albumites navigeerimine on
samuti tänu touch-screenile lihtne ja mugav (mul endal küll Amundsen+ navi, aga Bolerol peaks see osa sama olema).
Mootori valik proovi ikka 1.4TSI jätta kui vähegi võimalik - tehnilisi andmeid võrreldes on see 1.2 ikka natuke liiga jõuetu, eriti kui maanteel ka
vaja vahest natuke kiiremini mööda sõita vms.
|
|
|
|
Malemajastaar
huviline
Registreerunud 20.01.08
Postitusi: 12
Kasutaja on eemal
Auto: SIII
|
postitati 31.05.13 14:43
|
|
|
Nii, tänan tähelepanu eest veel kord!
1,4TSI Elegance manuaal läks tellimusse...
|
|
|
Stoneface17
huviline
Registreerunud 29.03.13
Postitusi: 21
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid 1,2TSI 77kw
|
postitati 01.06.13 09:24
|
|
|
Korralik valik. Muretuid kilomeetreid!!!
|
|
|
marxveix
huviline
Registreerunud 11.05.13
Postitusi: 19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia III Combi 1.4TSI
|
postitati 07.07.13 08:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cosmic
Minuarust üks väga hea lisa Bolerol on SD kaardi pesa - peaks saama kasutada kuni 32GB mälukaarti, kuhu saab kogu oma muusika peale panna ja jääb
igasugune cd-dega sahmerdamine ära |
Octavia III-l on swing-iga ka sd kaardi pesa olemas. CD-MP3 mängijaga raadio "Swing", SD-mälukaardi pesa, Aux-In ja USB liides keskkonsoolis.
Octavia A7 Swing Raadio
|
|
|