ronn
huviline
Registreerunud 14.06.14
Postitusi: 2
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.06.14 10:47
|
|
|
TSI ja DSG
Tere
Kas kas TSI ja DSG-l on ikka need vanad jamad mis ennemgi või on uuemad nüüd korda saadud, kui on siis mis aastast alates neid julgeks vaadata.
|
|
|
zipper
huviline
Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia II
|
postitati 14.06.14 15:56
|
|
|
Uued 1.2 ja 1.4TSI mootorid on rihmaga. 1.8 ja 2.0TSI ketiga, kus keti pingutil on päris mitmes uuendus juba peal. Iga uuendusega modifitseeritakse
toodet mis läheb vastupidavamaks. Kui DSG-d soovitada, siis mina valiks pigem vana hea 6-se kui uue 7-se kasti. Mõlemaid pannakse ka uutele autodele
peale.
|
|
|
vamps
klubiliige
Registreerunud 17.03.14
Postitusi: 129
Asukoht: Tallinn/Nõmme/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Superb MK4 4x4
|
postitati 16.06.14 07:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zipper
... Kui DSG-d soovitada, siis mina valiks pigem vana hea 6-se kui uue 7-se kasti. Mõlemaid pannakse ka uutele autodele peale. |
Kuid mille poolest on 6-ne kast siis parem kui uus 7 käiguline?
|
|
|
M8DSwordfish
klubiliige
Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212
Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.
|
postitati 16.06.14 10:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vamps
Tsitaat: | Algselt postitas: zipper
... Kui DSG-d soovitada, siis mina valiks pigem vana hea 6-se kui uue 7-se kasti. Mõlemaid pannakse ka uutele autodele peale. |
Kuid mille poolest on 6-ne kast siis parem kui uus 7 käiguline? |
Statistika põhjal on 7 käigulisega rohkem probleeme olnud kui 6 käigulisega...
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.14 15:54
|
|
|
Uuemad 1,8 TSI-d (Octavia 3 peal) ka rihmaga ju. EA888 type 3 mootor.
7-käiguseid DSG-sid on 2 sorti, DQ200 ja DQ500, aga ma ei tea, kas neid viimaseid mõne Skoda peale on ka pandud?
6-käigune DQ250 kannatab rohkem Nm, kui DQ200 ja võimaldab ka nelivedu ühendada, ehk päris iga mootori külge igat kasti ikka ei paktua.
|
|
|
ronn
huviline
Registreerunud 14.06.14
Postitusi: 2
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.14 16:06
|
|
|
Kas see uuem DSG-7 peab ka paremini vastu või on ikka nagu kellapomm?
|
|
|
vamps
klubiliige
Registreerunud 17.03.14
Postitusi: 129
Asukoht: Tallinn/Nõmme/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Superb MK4 4x4
|
postitati 16.06.14 18:20
|
|
|
Sellest teemast saaksin nagu aru, et on kahte sorti neid 7 käigulisi DSG-sid:
LINK_TEEMASSE
Ehk siis "märjad" ja "kuivad" ning, et need viimased ei ole midagi hullu.
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 17.06.14 05:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ronn
Kas see uuem DSG-7 peab ka paremini vastu või on ikka nagu kellapomm? |
Jube asi on see DSG. Hoidke eemale! Need miljonid autod, mis DSG kasti peal ringi liiguvad, nende omanikud valetavad, et asi töötab. Tegelikult, need
1% kasutajaid, kes foorumis vinguvad, et kast on katki ongi tegelik pilt. Ka mina, DSG omanik, käin seda kasti salaja remontimas igal nädalavahetusel
ja jätan teistele mulje, et asi töötab
Koomikud. Pole sel DSGl häda midagi, kui on hooldatud.
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
komtuur
huviline
Registreerunud 21.10.07
Postitusi: 44
Kasutaja on eemal
Auto: Golf
|
postitati 17.06.14 05:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Uuemad 1,8 TSI-d (Octavia 3 peal) ka rihmaga ju. EA888 type 3 mootor.
|
See asi nüüd küll päris paika ei pea, niipalju, kui ma olen uurinud siis 1,8TSI ja ka 2,0TSI RS-i mootorid on jätkuvalt ketiga. Väiksemad on jah
rihmaga.
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.14 06:23
|
|
|
Seda enam võiks öelda, et pole sellist ühte konkreetset asja nagu TSI või DSG. Need on üldised tehnoloogiat tähistavad lühendid, mille taga võib
erinev sisu olla. DSG kastidest ja nende erinevustest on siin juba kirjutatud. Ka mootorite puhul ei sõltu sisu ainult aastanumbrist. Praegu näiteks
tundub olema nii, et uusimat tehnoloogiat saab ainult OIII peale, Superb ja Yeti värskendatud välimusega mudelid ajavad endiselt läbi eelmise
põlvkonna mootoritega. Kas uuem on parem, saab öelda ülejärgmisel aastal, kui juba arvestatav kogus autosid hakkab 6-kohaliste läbisõitudeni
jõudma.
Kasutatud auto puhul muidugi on aastaarvust hoopis olulisem see, kuidas eelmine omanik teda hoidnud on ja mis hetkel müüki pannud. Näiteks arvan ma,
et see paljukirutud VAG grupi 2,5l V6 diiselmootor, mida ka Superb I peale pandi, on oma halva nime teeninud eelkõige selletõttu, et Euroopast
imporditakse massiliselt viimase vindi peal olevaid masinaid ning laiemas pildis on sellel mootoril ressurssi rohkem, kui tänapäevastel väikestel
turbomootoritel (aga vähem, kui eelmise põlvkonna mootoril).
|
|
|