| Lehekülgi:  1  2  3  4 | 
| M.Jaaska 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 13.01.14
 
Postitusi: 134
 Asukoht: Võru/Tartu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Välismaa auto
 
 | 
| 
| postitati 29.06.16  21:28 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: viiking See vist mingi stamppakkumine siis ehk kõik jupid topitakse sisse ja vali välja mida soovid ja kui ei iitsata või ei vali ise, siis teevadki kõik ära
ja ka siis kui pole tegelikult vajagi. Ei näe just soliidne välja, et klient ise peab jälgima ja valima aga kui nii siis nii.
 Küünlad on 1,8T 90k intervalliga, õhufilter 30k ja pidurivedelik 2 aastat.
 Viimasega on ka nii, et kui jääb nt kahe hoolduse vahele ajaliselt nt siis venitatakse järgmise hoolduseni välja kui ise ei taha varem teha ja pole ka
tegelt midagi väga lahti kui on 2,5 või isegi 3 aastat hoopis vahet. Oma otsus laias laastus.
 | 
 Volkaril on esimene vahetus 3a. ja peale seda 2a.
 
 
 
 
|  |  |  
|  |  | 
| urmas66 
 
huviline
 
 
Registreerunud 28.05.15
 
Postitusi: 690
 Asukoht: Tallinn-Harjumaa
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017;  Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
 
 | 
| 
| postitati 30.06.16  13:36 |   |  |  
| 
 Mina lasen nii õhu,kui salongi filtrit iga hooldus vahetada,sest meie tolmuses Tallinna õhus on see mõistlik.Piduri vedelik pigem enne 2 aasta
täitumist vahetada,kui nii ette nähtud,aga mitte üle lasta.Pidurivedeliku vahetamine on seotud õhuniiskuse absorbeerumisega ja see ei ole piduri
osadele hea.Isegi paar aastat seisval autol on seda mõistlik enne liigutamist vahetada.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| diesel 
 
klubiliige
 
 
 
Registreerunud 21.11.05
 
Postitusi: 1006
 Asukoht: maal
 
Kasutaja on eemal
Auto:  traktorid
 
 | 
| 
| postitati 30.06.16  18:44 |   |  |  
| 
 kindlasti on mõistlik.
 kehvemaks pidurid küll ei jää, kui vedel sees värske.
 aga.
 teistpidi saab ka. mul sihib sooda paarikümne aastaseks saama.
 paar korda olen vahetanud taga silindrit, kuna on tasahilju lekkima hakanud ja korra lõhkusin eest vooliku. nende tööde käigus on siis muist õli
raisku läind ja on tulnud uut peale valada. vahetust kui sellist pole kunagi teinud. seega üksjagu pidurivedelast on kindlasti seesama, mis tehases
sisse sai. pidurid endiselt head, kannatab muretult ka sagedasi tõhusaid vajutamisi.
 no läbisõitu muidugi palju pole, vast nii umbes ühe ringi teeb kerale peale iga aasta.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| mein 
 
huviline
 
 
Registreerunud 26.11.14
 
Postitusi: 99
 Asukoht: Tartu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Skoda Rapid
 
 | 
| 
| postitati 30.06.16  19:18 |   |  |  
| 
 To urmas66 .
 Eks ta ole nii ja naa. Kui tegu oma auto ja ninnu-nännu nunnukesega, siis muudkui hooldad kõike mida võimalik on. Kui aga tegu firmaautoga, siis kõik
AS-id soovivad minimaalset kulupoolt. Seega kui valikus on piduriõli vahetus 2 või 3 a.tagant, siis firmade valik on viimane. Võimalusel ei teeks
üldse, sest ei juhtu 5 aastaga midagi. Noh mingi korrosioon vast kuhugi juba tekib, aga see juba teiseringi omaniku mure.
 
 
 PS. Vahest mõtlen et miks üks harilik tarbeese, nagu auto, kasutum veel kui külmik, niipalju kõneainet pakub? Kas seepärast et maksab rohkem kui
külmik? Või miski muu asi?
 Rikki võib minna kõiksugu tehnika, aga erinevalt külmikust, võid autost päevapealt ilma jääda. Varguseid on väheseks jäänd, aga mats mõne asisema
metsloomaga, või kaasliiklejaga (kes iganes ka siis süüdi jäi). Mida aitab siin tihedam õlivahetus või kallim vahatus?
 
 
 
 |  
|  |  | 
| urmas66 
 
huviline
 
 
Registreerunud 28.05.15
 
Postitusi: 690
 Asukoht: Tallinn-Harjumaa
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017;  Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
 
 | 
| 
| postitati 30.06.16  21:16 |   |  |  
| 
 Mina tahan,et minu auto oleks alati korras ja seda ka äkiliseks pikemaks sõiduks, näiteks teise euroopa otsa.Need õhufiltrid ei maksa midagi,kui
võrrelda seda,et mootor töötab puhta filtriga paremini ja salongis on ka puhtam õhk.
 Pidurivedeliku vahetus 2 aasta takka ei maksa ka suurt midagi.
 Mul üks auto, Scout , firma kirjas ja sellega ei koonerda,teine isiklik Fabia ja käitumine sama.18a vana Ford Mondeo on veel peres olemas ja sellel on
ka kõik korras ning töötab nagu poest ostes.
 Firma veokid on ka minu hoida ja hooldada,ning nendega ei tehta mingeid koonerdamisi.Kõik peab olema kindlapeale töökorras ja seda alati.Kuidas muidu
saab teha tööd.Minult lausa nõutakse seda,et kõik oleks korras.
 Samas on meie firma autod ka müüki pannes ,kohe uue omaniku leidnud,sest omas ringkonnas on kõigile teada,et meie autod on korras ja hooldatud ka enne
müüki panemist.
 Koonerdamine ei ole kokkuhoid ja seda eriti just tehnika hooldamisel,vahet pole on see auto või midagi muud.Hooldada on palju odavam,kui remontida.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| urmas66 
 
huviline
 
 
Registreerunud 28.05.15
 
Postitusi: 690
 Asukoht: Tallinn-Harjumaa
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017;  Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
 
 | 
| 
| postitati 30.06.16  21:20 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: mein To urmas66 .
 Eks ta ole nii ja naa. Kui tegu oma auto ja ninnu-nännu nunnukesega, siis muudkui hooldad kõike mida võimalik on.
 | 
 
 Mul auto tarbese.Augustis saab aasta ostmisest ja spido näitab 42000.Kõik on nii,nagu poest ostes va lisatuled paigaldatud.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| rain 
 
klubiliige
 
 
Registreerunud 27.09.14
 
Postitusi: 242
 Asukoht: tallinn
 
Kasutaja on eemal
Auto:  octavia III L&K 1,8 tsi dsg
 
 | 
| 
| postitati 01.07.16  00:41 |   |  |  
| 
 kuulge, ärge nüüd oma pidurivedelikujuttudega päris hulluks ka minge. ma usun,et valdav osa inimestest ei teagi, miks seda vaja vahetada on ning
milles see avaldub kui asi "hapu" on.
 
 miks?
 õli sisse tuleb temperatuuride muutumistest niiskus - kondentsvesi.
 
 mida vesi teeb?
 - tekitab pidurisilindri seintele ning kolvile roostet mistõttu jäävad kolvid kinni ega pidurda nii hästi või hakkavad lekkima. mure tekib ca 10 aasta
vanustel masinatel.
 - läheb keema kui ringrada sõita või hullult kuuma anda (seepärast õlil keemistemperatuuri mõõdetaksegi teeninduses. raceing piduriõlil on keemistemp
lihtsalt kõrgem ja rohkem vahet sellel tavalisega väga pole).
 keemisest tekib süsteemi õhk ja ükshetk läheb piduripedaal ilma pidurdamata kolksuga vastu põhja.
 siin on aga suur aga: enamus inimesi (ka mina) ei suuda oma piduriõli liikluses või peale paari ringi kuskil rinkal ever nii kuumaks ajada, et pidurid
ära kaovad ning kui piduriõli ei vaheta ka 5 aastat tavamasinal, siis on see "hapu" õli piisavalt hea, et järjepanu äkkpidurdusi teha kui keegi
linnaliikluses ette kakerdab.
 
 tehke proovi- laske 200 kellale, pidurdage julmalt maha. kohe sama asi uuesti, pidurdage maha. täpselt samamoodi pidurdab- kettad hakkavad pm tossama
ja kõik. siis mine auto alla ja võta õhutusniplist kinni- heal juhul soe
  
 ise vahetan siis kui teenindus nõuab aga selle asjaga hulluks pole vaja nüüd ka minna
   
 
 
 |  
|  |  | 
| tnx 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 07.05.12
 
Postitusi: 750
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 01.07.16  06:46 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: mein aastaga midagi. Noh mingi korrosioon vast kuhugi juba tekib, aga see juba teiseringi omaniku mure.
 ...
 metsloomaga, või kaasliiklejaga (kes iganes ka siis süüdi jäi). Mida aitab siin tihedam õlivahetus või kallim vahatus?
 | 
 
 Pidurivedeliku vahetus võibki aidata. Esiteks see väike korrosioon võib takistada pidurite liikumist - tavasõidul ei pane tähelegi, aga äkkpidurdusel
saad aru, et kiirus ei vähene kuidagi.
 
 Pealekauba tähendab väike korrosioon kolbidel seda, et rahulikul sõidul tagarattad enam ei pidurda üldse, mispeale lähevad kettad rooste ja see
omakorda sööb klotsid ära halvemal juhul paari kuuga. Siis maksad selle kokku hoitud viieka asemel kümneid või isegi sadu eurosid igas järgmises
hoolduses.
 Esimese liisinguperioodi jooksul muidugi selliseid asju ei juhtu ja kui algusest peale suhtumine, et auto peab kestma max 5a ja kõik probleemid jäävad
järgmise omaniku lahendada, siis ei ole tõesti suurt midagi vaja teha. No korra või paar võiks vast mootoriõli vahetada.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| urmas66 
 
huviline
 
 
Registreerunud 28.05.15
 
Postitusi: 690
 Asukoht: Tallinn-Harjumaa
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017;  Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
 
 | 
| 
| postitati 01.07.16  09:48 |   |  |  
| 
 Hulluks pole vaja millegagi minna,aga kui jaksad auto osta,siis ei saa ju nii rott olla,et seda hooldada ei jaksa.
 Kõigi Skodade tava hoodus peaks jääma ju sinna 200-300€ per 15000km vahemikku.
 See teeb a´2 senti km.No kui seda ka ei jaksa maksta,siis käi jala.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Ranx 
 
huviline
 
 
Registreerunud 02.01.14
 
Postitusi: 624
 Asukoht: Pärnu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  S audi, RS skoda,Allroad
 
 | 
| 
| postitati 03.07.16  16:25 |   |  |  
| 
 Olen näinud inimesi ,kes on noore pere laenu eest bemmi ostnud ja siis 5 aastat makarone söönud .
 Naabrist parem
   
 
 
 |  
|  |  | 
| urmas66 
 
huviline
 
 
Registreerunud 28.05.15
 
Postitusi: 690
 Asukoht: Tallinn-Harjumaa
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017;  Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
 
 | 
| 
| postitati 03.07.16  19:32 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: Ranx Olen näinud inimesi ,kes on noore pere laenu eest bemmi ostnud ja siis 5 aastat makarone söönud .
 Naabrist parem
   | 
 
 Hästi öeldud
   
 
 
 |  
|  |  | 
| Blitzkrieg 
 
klubiliige
 
 
 
Registreerunud 24.04.14
 
Postitusi: 84
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Superb 1.4 TSI DSG
 
 | 
| 
| postitati 04.07.16  07:26 |   |  |  
| 
 Makarone ei söö aga asi pigem põhimõttes mis kaks esindust niivõrd erinevaid hooldusi pakuvad kui need peaksid samad olema. Hooldused peaks olema ette
kirjutatud autotootja poolt mitte esinduse isetegevus. Kui Viljandi oleks sama sisuga pakkumise käinud poleks siin ka minu postitust.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| rain 
 
klubiliige
 
 
Registreerunud 27.09.14
 
Postitusi: 242
 Asukoht: tallinn
 
Kasutaja on eemal
Auto:  octavia III L&K 1,8 tsi dsg
 
 | 
| 
| postitati 04.07.16  12:38 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: Blitzkrieg Makarone ei söö aga asi pigem põhimõttes mis kaks esindust niivõrd erinevaid hooldusi pakuvad kui need peaksid samad olema. Hooldused peaks olema ette
kirjutatud autotootja poolt mitte esinduse isetegevus. Kui Viljandi oleks sama sisuga pakkumise käinud poleks siin ka minu postitust.
 | 
 
 eks sellekohta küsi seletust viljandist, mis jama nad korraldavad või mille alusel oma autodele hooldust pakuvad. maru jama on kui margiesindus
ühtelugu inimesi petab... ma olen 100% kindel, et kui minu naine oleks näiteks viinud, siis oleks rahumeeli need kõik ära tehdud
   
 
 
 |  
|  |  | 
| Ranx 
 
huviline
 
 
Registreerunud 02.01.14
 
Postitusi: 624
 Asukoht: Pärnu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  S audi, RS skoda,Allroad
 
 | 
| 
| postitati 04.07.16  14:00 |   |  |  
| 
 Ma just 2. aasta hooldusel küsisin ,kas piduri vedeliku kah vahetate ,mille peale vastati et uuel autol esimene vahetus 3. aastal.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| M.Jaaska 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 13.01.14
 
Postitusi: 134
 Asukoht: Võru/Tartu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Välismaa auto
 
 | 
| 
| postitati 04.07.16  20:39 |   |  |  
| 
 Esinduse peale lootma jääda on nii lootusetu. Tahad kindlust, et kõik õige pead ikkagi ise pinda käima.
 
 Ma ei kujuta ette, mis seis täna Viljandi esinduses, kuid aastaid tagasi kui inimene minu poole pöördus, et esindusest tellitud võti ei tööta isegi
peale sobitust ja minu selgituse peale, kuidas nad olid vale võtme tellinud(nägin arve koopiat) kukele saatsid, ei arva ma sellest kohast väga palju
enam.
 
 Lisaks hetkel üks case b7 passatiga mis ABS viga annab. Esindus alustas ABS anduri vahetusest, kui see ei aidanud soovitati laager vahetada, ei
midagi.
 
 Mina autoscani nägin oli kohe, et liiga vana SW. Pole muidugi auto juurde veel jõudnud, kuid siiski abs andur+laager pole kõige odavam vahetada.
 
 
 
 
|  |  |  
|  |  | 
| Ranx 
 
huviline
 
 
Registreerunud 02.01.14
 
Postitusi: 624
 Asukoht: Pärnu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  S audi, RS skoda,Allroad
 
 | 
| 
| postitati 05.07.16  13:18 |   |  |  
| 
 Üldine   trend on selline ,et esindused vahetavad juppe ,mitte ei tegele remondiga  ja vigade otsimisega
  Aga siiski on ka  erandeid .
 
 
 
 |  
|  |  | 
| M.Jaaska 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 13.01.14
 
Postitusi: 134
 Asukoht: Võru/Tartu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Välismaa auto
 
 | 
| 
| postitati 07.07.16  13:47 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: Ranx Üldine   trend on selline ,et esindused vahetavad juppe ,mitte ei tegele remondiga  ja vigade otsimisega
  Aga siiski on ka  erandeid .
 | 
 Tundub ka, et tegelevad kasutatud juppide müümisega uute pähe.
 
 Nimelt siis nüüdseks auto korras, mis viga oli? - Andur oli küll vahetatud kuid Passat B6 tüüpi anduri vastu, kuigi arve peal oli ilusti B7 oma.
 
 Täna hakkasin tegema ja igaks juhuks oli tellitud ka uus andur valmis(ATE oma - orig andur, kood maha viilitud
  ) ja nii kui vana välja sain, oli aru saada, et tegu pole uue osaga.
Proovisin ka sama koodiga töötavat b6 andurit, mis oli juhuslikult olemas ja isegi sõitma ei pidanud, et kuusepuu kadunud oleks.  Seega oli
paigaldatud kindlasti vigane andur lisaks sellele, et vale oli. 
 Õ•ige B7 oma lõpuks külge ja korras masin oligi.....hale, et sellist asja saab lubada endale.
 
 
 
 
|  |  |  
|  |  | 
| 561BnL 
 
huviline
 
 
Registreerunud 08.07.15
 
Postitusi: 16
 Asukoht: Järvamaa
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 24.04.17  20:06 |   |  |  
| 
 Castrol uue õliga vahepeal välja tulnud? Castrol Edge Titanium FST 5w-30 LL kannatab tavalise EDGE FST 5W-30 asemel sisse kallata küll?
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Helmer 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 04.02.15
 
Postitusi: 100
 Asukoht: Põlva
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia IV FL 1.5 mHybrid 110kW
 
 | 
| 
| postitati 31.05.17  14:43 |   |  |  
| 
 Saan siis lähipäevil kah 30k hooldusesse minna.
 
 Saan ka uue siduri (DSG kast). On hakanud sellist imelikku heli tegema. Sain salvestuse teha antud helist ja esindus kinnitas, et sidur vajab
vahetust.
 
 Seda siis 26000 läbisõidu juures
   
 
 
 |  
|  |  | 
| rain 
 
klubiliige
 
 
Registreerunud 27.09.14
 
Postitusi: 242
 Asukoht: tallinn
 
Kasutaja on eemal
Auto:  octavia III L&K 1,8 tsi dsg
 
 | 
| 
| postitati 01.06.17  13:01 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: Helmer Saan siis lähipäevil kah 30k hooldusesse minna.
 
 Saan ka uue siduri (DSG kast). On hakanud sellist imelikku heli tegema. Sain salvestuse teha antud helist ja esindus kinnitas, et sidur vajab
vahetust.
 
 Seda siis 26000 läbisõidu juures
   | 
 
 Milline heli see täpsemalt oli? ma olen käinud sellega juba aasta, kuid nemad ei kuule. Saaks aimu, kas sama jama või ei
   
 
 
 |  
|  |  | 
| Helmer 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 04.02.15
 
Postitusi: 100
 Asukoht: Põlva
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia IV FL 1.5 mHybrid 110kW
 
 | 
| 
| postitati 01.06.17  16:07 |   |  |  
| 
 Laadisin antud heli üles
 https://www.upload.ee/files/7072474/imelikheli.mp3.html
 
 Kuna taustamüra palju siis peab suhteliselt kõvasti kuulama.
 Kohe selle salvestuse alguses on kuulda.
 
 EDIT1: auto siis käinud 30k hoolduses + sidurivahetus. Hetkel seda heli enam ei
esine.
 
 Küll aga tundub, et rool hoiab nüüd paremale viltu. Sai kontrollitud sirgel teel ja rehvirõhud kontrollisin ka ära aga tee mis tahad - paremale on
ikka viltu. Homme uurib esindusest järele.
 
 Märkasin kodus, et mu järgmine hooldus on käsitsi märgitud 40 000km või 1a.
 Huvitav miks 45 000 enam ei kõlbanud?
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Lehekülgi:  1  2  3  4 |