Stoneface17
huviline
Registreerunud 29.03.13
Postitusi: 21
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid 1,2TSI 77kw
|
postitati 14.01.15 07:35
|
|
|
Tagaklaasi soojendus
Küsimus siis eelkõige Rapidi omanikele. Kuidas teil klaasisoojendus toimetab, kui külma üle 7-8 kraadi? Autol soojendus töötab aga nimetatud
temperatuurist alates ei jaksa klaasi jäävabaks sulatada. Näiteks- sõitsin üks päev -10ga 10km ja selle ajaga ma ei näinud mitte mõhkugi läbi klaasi.
Sõidan selle autoga juba teist talve aga kuna probleem pole nagu väga häiriv olnud, siis pole esindusse ka viitsinud minna. On teistel Rapidi omanikel
ka sarnaseid probleeme?
|
|
|
vamps
klubiliige
Registreerunud 17.03.14
Postitusi: 129
Asukoht: Tallinn/Nõmme/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Superb MK4 4x4
|
postitati 14.01.15 09:14
|
|
|
Kas autol on paigaldatud ka "toonikle"? Kui palju niiskust autos on, sellesmõttes, et kas ka teised aknad on tagapool udused või lausa märjad? Kui
väga märjad, võib tekkida üsnagi märkimisväärne jääkiht sinna akna peale.
Toonkile kohapealt panin ühel autol tähele (polnud skoda), kui sissepoole tekkinud jää ning "soojendus niitide" vahele on parajalt paks toonkile
paigaldatud, siis võtab ka natuke kauem aega tolle jää sulamine.
|
|
|
Stoneface17
huviline
Registreerunud 29.03.13
Postitusi: 21
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid 1,2TSI 77kw
|
postitati 14.01.15 09:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vamps
Kas autol on paigaldatud ka "toonikle"? Kui palju niiskust autos on, sellesmõttes, et kas ka teised aknad on tagapool udused või lausa märjad? Kui
väga märjad, võib tekkida üsnagi märkimisväärne jääkiht sinna akna peale.
Toonkile kohapealt panin ühel autol tähele (polnud skoda), kui sissepoole tekkinud jää ning "soojendus niitide" vahele on parajalt paks toonkile
paigaldatud, siis võtab ka natuke kauem aega tolle jää sulamine. |
Autol kliima peal ja kasutan ka ehk siis ülemäärast niiskust pole. On tehase toon klaas. Ühesõnaga asi pole nendes tegurites. Mulle endale tundub
pigem, et soojendus niidistik ei saa äkki piisavalt voolu peale. Ei tea. Samas meenus mulle, et eriti just peale auto käivitamist päevatuled vilguvad
aeg ajalt. Ei kustu päris ära aga pinge muutusest on näha, et tuled muutuvad korraks nõrgemaks ja ka salongis on kuulda sel hetkel kerget plõksatust
nagu. Ei tahaks nagu uskuda, et need kaks asja omavahel seotud aga mine tea.
|
|
|
rain
klubiliige
Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg
|
postitati 14.01.15 12:55
|
|
|
võta tester näppu ja pane pistikusse- vaata, palju klaasisoojendusele voolu peale tuleb. ei tahaks uskuda, et saab vähem- kuhu see siis kaob
|
|
|
Stoneface17
huviline
Registreerunud 29.03.13
Postitusi: 21
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid 1,2TSI 77kw
|
postitati 14.01.15 15:06
|
|
|
Nii. Kuna oli linna asja, käisin ka Mollerist läbi, kus vaadati asjad üle. Mingeid kõrvalekaldeid pinges ei avastatud. Ei oska ka enam midagi arvata,
juu see masin siis nii on ehitatud
|
|
|
Stoneface17
huviline
Registreerunud 29.03.13
Postitusi: 21
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid 1,2TSI 77kw
|
postitati 14.01.15 15:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Stoneface17
Nii. Kuna oli linna asja, käisin ka Mollerist läbi, kus vaadati asjad üle. Mingeid kõrvalekaldeid pinges ei avastatud. Ei oska ka enam midagi arvata,
juu see masin siis nii on ehitatud |
Endiselt võivad Rapidi omanikud kommenteerida, kas neil samuti neid anomaaliaid esineb!
|
|
|
Olle
huviline
Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI
|
postitati 14.01.15 17:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Stoneface17
Autol kliima peal ja kasutan ka ehk siis ülemäärast niiskust pole. On tehase toon klaas. Ühesõnaga asi pole nendes tegurites. Mulle endale tundub
pigem, et soojendus niidistik ei saa äkki piisavalt voolu peale. Ei tea. Samas meenus mulle, et eriti just peale auto käivitamist päevatuled vilguvad
aeg ajalt. Ei kustu päris ära aga pinge muutusest on näha, et tuled muutuvad korraks nõrgemaks ja ka salongis on kuulda sel hetkel kerget plõksatust
nagu. Ei tahaks nagu uskuda, et need kaks asja omavahel seotud aga mine tea. |
See plõksumine on on elektrilise salongikütte relee sisselülitamine. Samal ajal peaks ka mootori tühikäigu pöörded u. 1000 rpm-ni tõusma
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.15 06:06
|
|
|
Kas see jää on seespool või väljaspool?
Seespool oleva vastu aitab eelkõige salongi kuivatamine, väljas olev kraabi maha, selle eemaldamiseks pole see soojendus ette nähtudki.
|
|
|
Stoneface17
huviline
Registreerunud 29.03.13
Postitusi: 21
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid 1,2TSI 77kw
|
postitati 15.01.15 10:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Kas see jää on seespool või väljaspool?
Seespool oleva vastu aitab eelkõige salongi kuivatamine, väljas olev kraabi maha, selle eemaldamiseks pole see soojendus ette nähtudki.
|
Nagu eespool kirjutasin juba, salong kuiv ja jääd seespool pole. Ma ei teadnudki, et tagaklaasi soojendus iluasi on
|
|
|
rain
klubiliige
Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg
|
postitati 15.01.15 13:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Kas see jää on seespool või väljaspool?
Seespool oleva vastu aitab eelkõige salongi kuivatamine, väljas olev kraabi maha, selle eemaldamiseks pole see soojendus ette nähtudki.
|
mul on küll kõikidel autodel see klaasisoojendus jää sulama pannud. nüüd on ka esiklaasil ning toimib väga hästi. see on küll bs, et jäävastu ei toimi
ja seda kasutatakse vaid nö udu ja niiskuse tõrjumiseks
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.15 06:28
|
|
|
Selleks, et tagaklaasilt sentimeetrine jää kiht paari minutiga maha sulatada seest kütmisega, kui samal ajal väljast jahutatakse väga intensiivselt
ning salongis olev õhk ka alles soojeneb, oleks palju võimsamat soojendust vaja klaasile.
Jah, mingitel juhtudel hakkab tõesti soojenduse abil jää sulama ka väljaspool, küllap ka Rapidil on samamoodi. Superbiga alles see aasta ühel hommikul
juhtus, et auto käivitamise järel lülitasin ka soojenduse sisse, selle ajaga, mis mootor soojenes ja väljas aknaid kraapisin, hakkas taga jää sulama,
aga kui maanteele sõitma läksin, siis külmus üsna kähku uuesti ära. Väljas oli külm, salongis ka alla nulli.
Aga seda ma pole küll ühelgi autol näinud, et soojenduse kasutamine vabastaks tagumise akna puhastamisest. Mõnel autol on olnud ka esiaknal alumise
serva soojendus ja see pole neist ühelgi mitte mingit praktilist väärtust omanud.
|
|
|
rain
klubiliige
Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg
|
postitati 16.01.15 11:54
|
|
|
kui sul paarisendine jää aknaklaasil on, siis ei oska muud soovitada kui ämbriga kuuma vett peale loopida
|
|
|
CH4
klubiliige
Registreerunud 10.10.14
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 16.01.15 12:43
|
|
|
RTFM peatükk "Auto aku"
Tarbijate automaatne väljalülitamine
Pardavõrgu juhtseade takistab auto aku tugeval koormamisel automaatselt aku tühjenemist.
Seda on märgata alljärgnevast.
› Tõstetakse tühikäigu pöörlemiskiirust, et generaator saadaks pardavõrku rohkem voolu.
› Vajadusel piiratakse suuremate komforttarbijate, nt istmesoojenduse, tagaklaasisoojenduse
võimsust või lülitatakse need vajadusel täiesti välja.
Tarbijate võimalik väljalülitamine ei ohusta sõidumugavust ja neid väljalülitamisi
juht sageli ei märkagi.
Moller oleks võinud asja läbi näha, aga ju ei viitsi nemad ka manuaale lugeda. Ma eile just sirvisin, kuna huvitas aku laadimine ja sellega seoses jäi
ka tarbijate automaatne väljalülitamine silma.
|
|
|