Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Fabia 6Y2 1.4MPI sidur vigur (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2150)
üksneli
huviline



Registreerunud 01.04.15
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 01.04.15 21:48 Tsiteeri
Fabia 6Y2 1.4MPI sidur vigur



Tere!


Jama käes, sidur libiseb(?) koledasti, ehk pedaali tõstes haakub ülevalt ja mootor kipub nagu "tühja undama". Tegu on minu andmetel 1.4MPI 44kW 8-klapilise mootoriga. Käike 5+R.
Niipalju mõistus võtab, et oleks arvatavasti vaja vahetada terve sidurikomplekt(?), mitte vaid ketas. Kuigi lahutamisel probleeme ei ole täheldanud, seega survelaager ju korras(?).
NB! kui mu jutt on rumal palun parandage, mitte ilkuge. :)

Endal oleks sõjaplaan järgmine,
1. Leida netist(eestist või lähedalt) parima hinna/kvaliteedi suhtega komplekt.
2. See ära tellida ja lasta paigaldada enimsoovitatud kohas.

Seoses sellega mõni küsimus...
Kui kiirelt võib asi täiesti liikumatuks jääda?
Kust oleks parim otsida antud mootorile siduri komplekti?
Mida tuleks tellimisel ja paigaldada laskmisel jälgida?
Kus oleks hea lasta sellist tööd teha Pärnumaal(linnas)?

Palun jagage infot, soovitusi ja kogemusi olukorra võimalikult soodsalt(samas ka püsivalt) lahendamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 01.04.15 23:57 Tsiteeri


Siduri komplekt sisaldab ju siduri ketast ,siduri korvi ,ning survelaagrit.
Kui libiseva siduriga ringi sõidad ,lased ka sidurikorvi siniseks ,ning siis võibolla polegi pääsu kogu komplekti vahetamisest.
Kui Pärnust tahad sidurit osta ,siis arvatavasti kõige soodsamalt saad Raunexist ,aga ära siis kõige sitemat/odavamat küsi .
Parimad on LUK,ning SACHS


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 02.04.15 06:59 Tsiteeri


Asi võib liikumatuks jääda ühe sõiduga, aga võib ka üksjagu kesta - kõik sõltub sellest, palju siduril libiseda lased. Aga see, kas parasjagu libiseb või mitte, ei ole sugugi väga lihtsalt tuvastatav. Kõrgema käiguga ühtlaselt sõites võib vabalt pidevalt natuke libiseda, pöörded on lihtsalt 100 võrra kõrgemad, kui tavaliselt, muud vahet ei märkagi.

Terve komplekt vahetatakse tavaliselt selle pärast, et lahti võtmine on piisavalt töömahukas (esiveolistel autodel ei pruugi käigukasti ilma mootorit maha võtmata kätte saada) või siis ongi kõik detailid juba kahjustunud. Korvil võib lisaks siniseks minekule ka lamellid kuumaga ära painutada ja siis on nii, et uue ja paksema kettaga ei hakka korralikult lahutama.

Kui autol muid vigu pole, siis on terve komplekti vahetus püsiv lahendus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
üksneli
huviline



Registreerunud 01.04.15
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 02.04.15 12:52 Tsiteeri


Tänan vastuste eest!
Hetkel jääb ehku peale sõitma veel masin, kuna vahetusse läheb nkn terve komplekt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]