Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Geomeetria kinni (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3442)
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 07.11.15 08:35 Tsiteeri
Geomeetria kinni



Tere
Selgus, et geomeetria kinni. Kas keegi teab kedagi kes teeks selle asja kindlalt korda ja kes on varem ka tegelenud sellega.
Veel selline lugu, et egr jahuti ka otsad andnud kas on mõtet osta vähe kasutatud egr jahuti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaagok
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.15
Postitusi: 14

Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III FL, 1.4DSG, 2017a.

postitati 07.11.15 17:34 Tsiteeri


Sorry, et sind aidata ei oska aga küsiks sarnasel teemal.
Ka minul on turboga mingi probleem (nimelt kaob ära suurematel kiirustel, kuskil 120 juures. kui hästi vaikselt tasakesi kiirendada, siis pole midagi hullu aga kui kickdown teha 100+ kiiruselt, siis viskab üsna kiirelt turbo ära tagant. 0-100kmh võib peenestada nii kuidas isu on, siis ei kao ära) ja küsiks, et kuidas sul väljendub see auto mootori töös, et geomeetria on kinni. Kas turbo kaob ära mingi hetk kiirendades või mis sul viga on üldse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 09.11.15 06:47 Tsiteeri


Mis see tähendab, et turbo kaob ära?
Turbo remondiks soovitaks sellele spetsialiseerunud töökodasid, on kõige suurem tõenäosus korralik tulemus saada. Sellised kohad pakuvad ka vahetuse võimalust, et jätad oma katkise sinna ja saad kellegi teise vana ja remonditu asemele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Laur
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: MB E320CDI

postitati 09.11.15 08:05 Tsiteeri


Turbo ei kao kuhugi, endiselt istub väljalaskes :)

Mingil põhjusel piiratakse mootori võimsust=turbo kaob ära.

Põhjuseks on mingid etteantud väärtused on piiridest väljas.
Käi diagnostis saad vastuse miks, või kui diagnostikut ei leia siis veakoode suudavad enamus remondikohti lugeda.

On võimalik sundida autot liigutama geomeetriat ka kohapeal ja ise vaadata kas liigub täies ulatuses või mitte.

Vabalt võivad olla ka rõhu lekked, väikesel võimsuse vajadusel püsib piirides, suurtel mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 09.11.15 12:14 Tsiteeri


natuke kõlab kui leke- rõhu suurenedes viskab kala sisse ja kütsikaart ei anna segu peale...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 09.11.15 19:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaagok
Sorry, et sind aidata ei oska aga küsiks sarnasel teemal.
Ka minul on turboga mingi probleem (nimelt kaob ära suurematel kiirustel, kuskil 120 juures. kui hästi vaikselt tasakesi kiirendada, siis pole midagi hullu aga kui kickdown teha 100+ kiiruselt, siis viskab üsna kiirelt turbo ära tagant. 0-100kmh võib peenestada nii kuidas isu on, siis ei kao ära) ja küsiks, et kuidas sul väljendub see auto mootori töös, et geomeetria on kinni. Kas turbo kaob ära mingi hetk kiirendades või mis sul viga on üldse?


Tere
Mul oli täpselt sama asi mida sa kirjeldasid. 120 pealt muutub mootor kohviks. süüde välja süüde sisse ja sõidab jälle. Paaril korral on visanud ka mootoritule põlema.
Käisin tuttava juures kes sukeldus sinna mootori taha kätpidi ja liigutas mingit klapi hooba mis oli täiesti kinni kiilunud. Tollel hetkel oli see klapp täiesti avatud asendis. Ta pani selle keskele ja pani arvuti ka taha ning väitis, et geomeetria on kinni. Enam vähemalt 120 pealt kohviks ei lähe.
Järgmine nädal lähen asjatundja juurde, saab vähemasti selguse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EdvinL
huviline



Registreerunud 10.07.14
Postitusi: 6

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2007 Octavia VRS TDI

postitati 28.12.15 10:27 Tsiteeri


Kui probleem pole veel korda tehtud, siis ühel peres oleval 2003 aasta Octavial, millel 1,9 tdi mootor oli sama jama ja pärast pikka uurimist selgus, et vedru, mis asub rõhu reguleerimis klapis (see, mis seda hooba liigutab) oli täiesti läbi roostetanud ja kuigi klapi suutis avada, siis tagasi kinni tõmmata enam ei suutnud. Aju mõistis, et mootoris mingi viga ja läks safe mode. Aitas vedru vahetamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 30.12.15 08:18 Tsiteeri


Auto käis remondis ära. Turbos olev klapp oli täiesti kinni tahmanud ja membraan oli ka täiesti läbi mädanenud. Arvatavasti see, et membraan lõpetas lepinu tahmas ka selle klapi kinni.
Igatahes vahetati membraan ja klapp ära ja nüüd kõik toimib nagu vanasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.5% - SQL: 58.5%]