Lehekülgi: 1 2 |
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 14.01.16 12:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: urmas66
Mina sõidan oma 4WD diisliga linnas praeguste ilmadega suht palju S reÅžiimil.Või tegelikult vahetan seda üsna pidevalt.D asendis on vedu vahel nii
nõrk,et 4WD võib juhitavuse kaotada.
Ja 4 WD-ga sõima õppimise järel saad alles aru erinevusi 2WD ja 4WD vahel.Kohalt parem ära minek ei ole veel oluline vahe selles asjas.
Minul esimesed liigutused peale käivitamist välja lülitada Start-stop ja veojõu kontroll.Tänaseks juba nö lihasmällu salvestunud.Sport modet kasutan
harva,kui on väga palju lund,siis see toimib veidi paremini või siis õigem oleks öelda mugavamalt. |
Ilmselt toimib ta S mode'is mugavamalt, kuna pöörded kõrgemal. 6 käigulise DSG ja diisli kombinatsioon oli Drive mode'is naljakas (olen ka ise
proovind seda masinat). Ta hoiab pöördeid liiga madalal ning see diisel hakkab kätte ära surema nii madalatel pööretel nagu kast hoida tahab (kerge
selline "jõuetuse" vibratsioon on samuti läbi kere tunda). Seda on välja toodud ka erinevates ajakirjades, et DSG käigukasti ja selle 2.0 diisli
kombinatsioon pole kõige paremini välja kukkunud.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 14.01.16 13:16
|
|
|
No tavakasutuses on see 2.0tdi +dsg kombinatsioon täitsa ok ,libedal/lumel driftimiseks muidugi mitte ,samas driftimiseks ei tahaks mina ka
haldexit.
Minul peab olema päris nelivedu ,ning mootor mis jaksaks ka asfaldil ratast ringi tõmmata
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 15.01.16 15:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: taneltag
Tsitaat: | Algselt postitas: urmas66
Mina sõidan oma 4WD diisliga linnas praeguste ilmadega suht palju S reÅžiimil.Või tegelikult vahetan seda üsna pidevalt.D asendis on vedu vahel nii
nõrk,et 4WD võib juhitavuse kaotada.
Ja 4 WD-ga sõima õppimise järel saad alles aru erinevusi 2WD ja 4WD vahel.Kohalt parem ära minek ei ole veel oluline vahe selles asjas.
Minul esimesed liigutused peale käivitamist välja lülitada Start-stop ja veojõu kontroll.Tänaseks juba nö lihasmällu salvestunud.Sport modet kasutan
harva,kui on väga palju lund,siis see toimib veidi paremini või siis õigem oleks öelda mugavamalt. |
Ilmselt toimib ta S mode'is mugavamalt, kuna pöörded kõrgemal. 6 käigulise DSG ja diisli kombinatsioon oli Drive mode'is naljakas (olen ka ise
proovind seda masinat). Ta hoiab pöördeid liiga madalal ning see diisel hakkab kätte ära surema nii madalatel pööretel nagu kast hoida tahab (kerge
selline "jõuetuse" vibratsioon on samuti läbi kere tunda). Seda on välja toodud ka erinevates ajakirjades, et DSG käigukasti ja selle 2.0 diisli
kombinatsioon pole kõige paremini välja kukkunud. |
Siin kaks eri "sport modet" millest jutt.Käigukastis,hoiab pöörded üleval ja veojõu kontrollil on see olemas,seda saab ka D reziimil kasutada.Saab
sisse lülitada hoides veojõu kontrolli nuppu pikemalt all või saab ka ekraanilt seda vahetada.
|
|
|
enzo
klubiliige
Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra ST 300 4drive 18
|
postitati 15.01.16 20:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rstdi
Ma ei ole diislite vihkaja, aga diislil on täna ainuke eelis, et kütust kulub vähem. Kõiges muus on turbobensukas üle. |
Natuke rohkem, kui aasta tagasi kirjutasid nii:
postitati 10.10.14 13:47
Tunnen kaasa neile, kes RS ostnud endale (esiveo pärast).
Väljas pole veel (veel hinda pole väljas), aga tellida saab Octavia III 135KW 4x4 DSG, mis sama kiire sisuliselt nagu bensukas RS (7.1sek). Tellimusi
võetakse vist vastu juba
Tsehhi lehelt võib täpsemalt uurida, mujalt ma seda infot ei leinud (nii uus asi). Seega, kes mõtles RS peale, siis nüüd on täiesti arvestatav valik
tulemas. Isegi praegu seda kaalun. Tuleb siis nii luukpära kui ka combina.
Nüüd kogemus mõlemaga olemas ja vaadates selle teema postitusi, siis ikkagi see 4x4 diisel ei ole eriti RS konkurent?
|
|
|
nrvous
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III 2.0 TDI 4x4 DSG
|
postitati 15.01.16 21:28
|
|
|
RS nüüdsest ju ka 4x4 versioonis saadaval..
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 16.01.16 08:00
|
|
|
RS puhul 4x4 versioon ainult diisli näol ning kiirendus 0-100 pole 7,1 vaid 7,6. Ilmselt bensukale ei topita nelikut, kuna oleks liiga suur konkurents
grupisiseselt.
Lõpetaks ehk selle teemavälise vaidluse ka ära ning edaspidi keskenduks haldexi veoskeemile, mitte ei lahkaks kumb mootor ikkagi on parem. See kes
eelistab ühte teisele, ka omab vastava konfiguratsiooniga autot.
|
|
|
nrvous
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III 2.0 TDI 4x4 DSG
|
postitati 16.01.16 12:11
|
|
|
Olen enam kui kindel, et varem või hiljem tuleb ka RS 4x4 bensukas, mingeid kõlakaid on juba kuulda olnud.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 18.01.16 11:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: enzo
Tsitaat: | Algselt postitas: rstdi
Ma ei ole diislite vihkaja, aga diislil on täna ainuke eelis, et kütust kulub vähem. Kõiges muus on turbobensukas üle. |
Natuke rohkem, kui aasta tagasi kirjutasid nii:
postitati 10.10.14 13:47
Tunnen kaasa neile, kes RS ostnud endale (esiveo pärast).
Väljas pole veel (veel hinda pole väljas), aga tellida saab Octavia III 135KW 4x4 DSG, mis sama kiire sisuliselt nagu bensukas RS (7.1sek). Tellimusi
võetakse vist vastu juba
Tsehhi lehelt võib täpsemalt uurida, mujalt ma seda infot ei leinud (nii uus asi). Seega, kes mõtles RS peale, siis nüüd on täiesti arvestatav valik
tulemas. Isegi praegu seda kaalun. Tuleb siis nii luukpära kui ka combina.
Nüüd kogemus mõlemaga olemas ja vaadates selle teema postitusi, siis ikkagi see 4x4 diisel ei ole eriti RS konkurent? |
RS ei ole täna minujaoks enam valik, kuna ma olen RS mudelitega sõitnud 7a kokku järjest (ca 230tuh km) ning soov oli vahetada see 4x4 vastu, mis
vähemalt paberil oleks sama kiire. Naisele samas väga meeldib RS (O2) ning RS ei plaani veel müüa.
Kui küsida kas ma kahetsen, et uut RS (O3) ei ostnud? Siis vastus on EI KAHETSE, sest diisel saab andeks, kuna 4x4 on piisavalt lõbus ning väga hea
pidamine igapäeva olukorras. Oleks ma ostnud esiveolise diisli, siis ma ei oleks olnud üldse rahul. Kuna see kütusekulu just linnas on vahe täna
siiski ikkagi mitu liitrit, siis pean leppima diisliga.
Kuid Halexi kokkuvõtteks enda poolt:
* igapäevaselt väga hea, toimib väga loogiliselt.
* seal kus esivedu on kinni, ei saa veel midagi aru
* saab "driftiga", kuid pole päris see ehk ESC siiski sekkub seal, kus poleks vaja - samas jälle turvalisem ka. Kuid külgees saab sõita küll, aga
see piir on väga õhuke, kus elektroonika tahab appi rutata.
* kohepealt saab igapäevaselt vajadusel startida täisgaasiga ei pea seal midagi "mängima" vms
* Pidurdab ja jääb seisma samamoodi nagu ESIVEDU ehk kiirendab nagu
suvel, aga seisma jääb talvel nagu autod libedaga ikka.
* puudub see esiveolise "ujumine", kui libedal startida. Rahulikult lumes stardides nagu suvel, midagi ei anna märku, et libe on kui just rohkem
gaasi ei vajuta.
Ma olen kunagi natukene proovimasinaga ka Haldex 4 versiooniga sõitnud, mina väga vahet ei tee, kui palju see Haldex 4 vs Haldex5 nüüd parem/kehvem
on. Kellelgi siin kogemusi rohkem?
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 18.01.16 20:55
|
|
|
Elektroonika poole pealt haldex 5 kindlasti täiuslikum/kiirem ,aga mehaanilise poole pealt paar kilo metalli kokku hoitud.
|
|
|
J2T
huviline
Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.16 18:51
|
|
|
Haldex 3 versioonil kipub ju saba rohkem vedama, eriti kui esp maas on, kuidas 5 versiooniga on, meenutab rohkem tagavedu või korraliku nelivedu.
(mulle tegelikult meeldib just see saba liputamine)
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 22.01.16 20:42
|
|
|
Kohapealt startides saab saba kohe ette keerata,kui tahad.Päris vanakooli mehaaniline 4 vedu oli nats teine(viimane kogemus EVO3).ESP-d päris välja
lülitada ei saa ,aga "sport mode" on olemas ja see laseb ka veits külg ees liikuda.Võiks olla ka võimalus ESP täiesti välja lülitada.Muidugi peab,
seda tehes, vedu taga olema ja kõik rattad võrdselt läbi libisema,sest nii kui aju aru saab,et rataste kiirus erinev,hakkab "aitama".
Ma kontori ees teen ikka kohe kannaka,sest nii on lihtsalt otsem värava poole suunduda.
Võrreldes haldex4-ga on ikka teine asi.Saab ikka kohe palju kiiremini libedal sõita.
Eriti fun on kruusal ja sellisel kergelt lumisel asfaldil,kus kõik rattad läbi libisema saad,aga kus ka asfalt annab veel veidi pidamist.
Niipalju sellest 135kw ikka ei piisa,et kuival asfaldil seda teha saaks.Kuigi ka asfaldil on päris nauditav, kiiretes kurvides liikuda.
Räägime siis ikka tänavaseades autost ja ka võrdlus(hea või väga hea)on nendega.Kui sellele autole lisada vähe paremad seadistatavad amordid ja modida
veidi mootori käigukasti koostööd(minu jaoks nõrgim lüli selles autos),siis ilmselt saaks paljud, palju kallimad sportlikud 4 veolised lutti.Jutt ja
kogemus siis 2,0TDI+DSG 135kw 4WD.
|
|
|
rasmuskarpa
huviline
Registreerunud 06.02.16
Postitusi: 8
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.16 13:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: J2T
Haldex 3 versioonil kipub ju saba rohkem vedama, eriti kui esp maas on, kuidas 5 versiooniga on, meenutab rohkem tagavedu või korraliku nelivedu.
(mulle tegelikult meeldib just see saba liputamine) |
kellele ei meeldiks
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|