Lehekülgi: 1 2 |
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 07.02.16 16:24
|
|
|
2010 oli mõlemaid mootori tüüpe.
CR siis kõrgsurve pumba ja niiöelda tavaliste pihustitega
PD pumppihustitega ,mis klapikambri kaane all peidus.
Kui kapiti alt vaadata ,siis vist nagunii kõik silmaalt peidus ,kes vw mootoreid teab tunneb kohe ära.
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Välismaa auto
|
postitati 07.02.16 19:19
|
|
|
Mootorikatted on juba erinevad.
PD on sirged tahukad aga CR puhul kalde all.
|
|
|
|
Marek001
huviline
Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI
|
postitati 09.02.16 10:38
|
|
|
Käisin ühe kasutatud superbiga proovisõitu tegemas. 2.0 TDI CR 103 kW 2011a.
Kas see on normaalne kui "D" pealt tõmmates "R" peale on tunda sellist õrna jõnksutamist käigukastis? Või peab see olema täiesti sujuv?
Pole varem automaatkastiga sõitnud
Kui praktiline või hea see käiguvahetus roolilt on?
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 09.02.16 13:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek001
Käisin ühe kasutatud superbiga proovisõitu tegemas. 2.0 TDI CR 103 kW 2011a.
Kas see on normaalne kui "D" pealt tõmmates "R" peale on tunda sellist õrna jõnksutamist käigukastis? Või peab see olema täiesti sujuv?
Pole varem automaatkastiga sõitnud
Kui praktiline või hea see käiguvahetus roolilt on? |
Ta lülitab ringi ennast, seega teatud nõks on ok. DSG puhul jälgi:
kas õli on vahetatud 60tuh tagant alati, kas 1-2-3 vahetab kenasti (ei tohi tekkida sellist siduri libistamise teemat). Samuti kui taguripidi sõita,
siis sõidab normaalselt (ei taha kiiremini liikuda vms). Mõni kiirendus ei tee ka paha, kas ikka vahetab ilusti.
Mehaanika poolelt see 6ne kast peaks olema suht ok, kui väga palju linnasõite siis sidurid võivad olla teemaks (kui libistab - endine manuaalkastiga
sõitja saab sellest kohe aru), praegu ei meenu, mis see elektroonika jubin seal oli, mis teinekord tahtis otsad anda.
Kui õli külm, siis DSG võib nõktsutada teatud pööretevahemikus kiirendamisel (ei ole sujuv), kui kast soe siis ei tohi mingeid jamasid olla.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 09.02.16 15:41
|
|
|
Mul kah päris mitmeid dsg-sid olnud ,pole iial ükski jõnksutanud ,mitte kõige vähemalgi määral, samas kõik olnud väikese läbisõiduga (max120tuhhi).
Pigem on see märk kulunud ,või seadistamatta sidurist .
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 09.02.16 17:41
|
|
|
Kohapeal seistes ei tohi küll mingit jõnksu teha kui kangi erinevatest asenditest liigutad.See viitab ilmselt siduri kulumisele.Kerge(vaevu hoomatav)
jõnks võib siis käia,kui jala pidurilt vabastad ,aga mitte pidurit all hoides.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |