Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Powerflex mootoripadjad (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2780)
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 26.04.16 06:52 Tsiteeri
Powerflex mootoripadjad



Kuna kiirendamisel/pidurdamisel, eriti aeglasel manööverdamisel on tunda kuidas mootor kipub kiikuma tekkis mõte vahetada välja mootorikäppade puksid.

Aastatetagune kogemuse Seal Leon masinal oli positiivne, kuid, kuid... Hetkel sõidan ju diisliga. Kardan seda, et mootori vibratsioon muutub salongis tuntavaks.

Kas on keegi sama tee juba läbinud ja oskab jagada kogemusi?

Jutt käib siis sellisest vidinast: Link pildile (pildil kollasega märgitud detailid)


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 26.04.16 07:09 Tsiteeri


No see on nii väike investeering ,et see proovi lihtsalt ise ära .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 26.04.16 07:23 Tsiteeri


Pole võimalust ise vahetust teha seega kui ei meeldi ootan taas pool aastat kuni tagasi kodumaal ja tõstukil. Seega pigem ootan teiste kogemusi :)


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
enzo
klubiliige



Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra ST 300 4drive 18

postitati 26.04.16 07:34 Tsiteeri


Powerflexil on mootoripadi ju 3 erineva jäikusega - kollane, lilla ringrajale ja punane diislile.
http://www.powerflex.co.uk/road-series/product-details/Lower+Engine+Mount+Insert+%28Large%29+Diesel/1916.html
Seal kirjelduses kirjas - Lower Engine Mount Insert (Large) Diesel
Suitable for diesel models, using a softer material which helps reduce movement from the bush but transmits less noise and vibration over fitting the standard PFF85-704 insert.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 26.04.16 08:02 Tsiteeri


Mul on S-le need paigaldatud ,aga vedelad kui koera s.... ,üks lagunes ka laiali.
Tava autole/mootorile ehk käivad küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 26.04.16 08:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Mul on S-le need paigaldatud ,aga vedelad kui koera s.... ,üks lagunes ka laiali.
Tava autole/mootorile ehk käivad küll.



Oot, diisli padjad panid S-audile? või mispidi?
Ja misosas see S-Audi siis tavamasinast erineb? Mootor logiseb valjemini või?:D


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 26.04.16 10:44 Tsiteeri


Powerflex müüb ainult insert'i ehk mootoripadja sisse käivat asjandust. Vibra endasikandumist mõjutab seejuures ka padja tootja. Mul oli all kombo Toprani (pidi suht palju vibra edasi kandma) mootoripadjast ja Powerflexi lillast insert'ist. Originaal ülemiste patjadega oli vibra kasv märgatav, aga mitte häiriv. Samas muutus käiguvahetus ja paigalt kiirendus paremaks. Hetkel on mu masinal alumiseks padjaks Vibra Technicsi padi. Vahe on neil lahendustel küll, kuid väike. Uus padi on annab vibra veidi vähem edasi.
Insert'i ära võtmine on sama raske ettevõtmine nagu rattavahetus. Seda saab teha ka ise, vaja vaid korraks 1 polt lahti keerata. Seega pane asi külge ja kui ei meeldi enam saad selle lihtsalt eemaldada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 26.04.16 18:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reverse
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Mul on S-le need paigaldatud ,aga vedelad kui koera s.... ,üks lagunes ka laiali.
Tava autole/mootorile ehk käivad küll.



Oot, diisli padjad panid S-audile? või mispidi?
Ja misosas see S-Audi siis tavamasinast erineb? Mootor logiseb valjemini või?:D


Mootoril väänet 700nm kanti , lihtsalt ei kesta need asjad seal .
Proovitud on elujooksul kõike ,ka hoki litreid ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 27.04.16 07:30 Tsiteeri


Volvol oli alumine padi vaakumiga reguleeruv.Kui andsid takka tõmbas padja jäigaks ja tühikäigul oli pehme ehk ei lasknud diisli vibrat keresse.Kestis minu autol mingi 300000+km ,siis vahetasin ära.Oli kallis ,mingi 500+ā‚¬ maksis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.4% - SQL: 63.6%]