Lehekülgi: 1 2 3 |
AzA
huviline
Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 2.0 TDI
|
postitati 05.04.07 06:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Timur
Ilu pidi olema vaataja silmades |
ma nõustun, aga milline skoda omanik saab pidada seda radikavõre kulmu ilusaks?
kas keegi arvab, et see on üüberkena ja ca tonni eesti raha väärt? (mis see tilulilu maksab, panin tonni umbes).
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 05.04.07 13:57
|
|
|
Mina ei pea ilusaks, mulle ei meeldi Roomster ka ilma selle kulmuta
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 13.04.07 11:26
|
|
|
Kohal ka nüüdsest kaubiku versioon Praktik.
|
|
|
Hallvatt
huviline
Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169
Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia Kombi 1,3 1997
|
postitati 30.07.07 10:43
|
|
|
Kuulge, suuremad huvilised. Mis vahe on ikkagi lihtsalt Roomsteril ja Scoudil? Roomster Classic 1,4 - 180 400, Roomster Scout 1,4 240 400. Mis ma
selle ekstra 60 000 eest ehk ligi 1/4 kõrgema baashinna eest saan?
Olen ma õigesti aru saanud, et saan kliimaseadme, puldiga keskluku, el aknad ja peeglid ning 16'' veljed-rehvid? Pluss veel nipet-näpet sise- ja
väliskujunduslikku? Aga ei saa 4x4, halvad teeolud -paketti, kõrgemat kliirensit, metallist karterikaitset jne mida ma tegelikult seenelkäimise autolt
ootaksin?
Jah, halvad teeolud -paketi saab eraldi juurde tellida, kindlasti annaks ka 15'' veljed-rehvid sobitada (olen arvamusel, et märksa turvalisem on
sõita külavaheteid kõrgema profiiliga rehvidega, vaielge vastu), aga ikkagi. Scout on ikkagi lihtsalt üks Roomsteri varustuspakette, ei midagi
enamat.
Olen tegelikult tiba pettunud, võiks öelda.
No sellist jama on raske kommenteerida.
|
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 30.07.07 15:14
|
|
|
minu teada pidi Scout versioon tulema ikka kõrgema kliirensiga :O
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 30.07.07 17:00
|
|
|
pidi või mitte, aga tehnika poolel mingit vahet pole.
puhas tilu-lilu varustuspakett.
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 30.07.07 21:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wygla
minu teada pidi Scout versioon tulema ikka kõrgema kliirensiga :O |
Roomsteri ja ka uue Fabia "halbade teeolude" pakett ei tõsta auto kliirensit vaid teeb auto jäigemaks ja karteri kaitse on plastikust.
Octavial seevastu tõstab sama pakett auto kliirensit ca 20mm ja karterikaitse on terasest.
|
|
|
Hallvatt
huviline
Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169
Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia Kombi 1,3 1997
|
postitati 30.07.07 22:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lare
Roomsteri ja ka uue Fabia "halbade teeolude" pakett ei tõsta auto kliirensit vaid teeb auto jäigemaks ja karteri kaitse on plastikust.
Octavial seevastu tõstab sama pakett auto kliirensit ca 20mm ja karterikaitse on terasest. |
Näedsasiis. Nii et tegelikult ongi Roomsteri Scout "tilu-lilu" pakett, aint Octavia on tõsisem. Siiani polnud asja lähemalt uurinud ja uskusin
sinisilmselt, et Roomsteri Scout ikka tegelikult on tavalisest Roomsterist parema metsataluvusega. Aga tutkit brat. Ausalt öelda poleks Skodalt
sellist tempu oodanud.
No sellist jama on raske kommenteerida.
|
|
|
|
tsekkar
huviline
Registreerunud 08.08.06
Postitusi: 144
Kasutaja on eemal
Auto: O3 4x4 black
|
postitati 31.07.07 08:04
|
|
|
Tsitaat: | Näedsasiis. Nii et tegelikult ongi Roomsteri Scout "tilu-lilu" pakett, aint Octavia on tõsisem. Siiani polnud asja lähemalt
uurinud ja uskusin sinisilmselt, et Roomsteri Scout ikka tegelikult on tavalisest Roomsterist parema metsataluvusega. Aga tutkit brat. Ausalt öelda
poleks Skodalt sellist tempu oodanud. |
See ju viimane trend autotootjatel. Hyundai Getz, VW Polo jne neil ju kõigil nn maastiku pakett. Sisaldab see ainult plasti ja võibolla ka kõrgemat
kliirentsit.
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 31.08.07 07:00
|
|
|
Alates nädalast 33 tootmises olevatel Roomster Scout mudelitel on nüüdsest tagaluuk plastikust.
Esimene selline auto jõudis see nädal kohale.
Visuaalselt mingit erinevust ei ole,aga meeldivaks teeb asjaolu,et luuk sulgub väga vaikse heliga ja on kergem.
|
|
|
wigry
huviline
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 31.08.07 08:02
|
|
|
Sellisel juhul on enamus auto taga osa plastikust: pamper + tagaluuk, nii et kui keegi tagant selga sajab on loodetavasti remondiarve väiksem, kuna
plastik metallist odavam. Samas plastik ei pidurda sisse sõitjat eriti hästi kinni, nii et avarii tulemusena võivad tagajärjed suuremad olla
Don't let the perfect be the enemy of the good
|
|
|
|
duesenberg
huviline
Registreerunud 15.12.06
Postitusi: 27
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Roomster Comfort 1,6 '07
|
postitati 05.09.07 09:04
|
|
|
Kas see plastikust tagaluuk on üksnes Roomster Scout'i rõõm või jagub seda tavaRoomsterile ka?
Ja kas see plastist karterikaitse on ainult nime poolest kaitse või on tal selline natuke tõsisem otstarve. Mingid aftermarketi plastist kaitsed on
siin ju päris tugevad, Motorexil sai kunagi proovitud kuvaldaga purustada, ma nüüd päris nõrguke pole, mina katki ei saanud.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 05.09.07 09:28
|
|
|
plastist karterikaitse aitab kindlasti. kohe väga tõsiselt aitab.
no näiteks rohukõrred painutab ilusti eemale, et need karteripõhja ei silitaks. ja veepritsmete vastu on ka ilmselt üsna tõhus.
kuvaldateema aga pole sugugi veenev. kindlasti tekitab positiivse emotsiooni ja ohhoo efekti, aga päriselus need on ikke parajad sitanikerdised.
karterikaitse funktsioon on õlivanni (minimaalselt) kaitsmine mehhaaniliste vigastuste eest.
see plastikjulla (olgu siis orginell või aftermarket) on aga elastne ja jääb küll ise terveks kui kivi otsa sõidad aga laseb karteripõhja ikke puruks
muljuda.
tõhus kaitse peab olema jäik.
|
|
|
duesenberg
huviline
Registreerunud 15.12.06
Postitusi: 27
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Roomster Comfort 1,6 '07
|
postitati 05.09.07 09:46
|
|
|
Nooh, absoluutselt jäik karterikaitse võib lõhkuda mingi teise koha.
Näitena - sõbra arbuusil (on mingi nelikveoline sportlik jaapani sõiduk) on päris raju terasest karterikaitse. Minu teada on ta vähemalt kaks korda
seda kivi otsa kõveraks sõitnud, kusjuures asi läeb ikka vastu karteripõhja, ainult et erinevalt elastsest plastist jääbki jäik terasplaat vastu
karterit. Ja siis ta sõidabki paar päeva ringi terasplaat vastu karterit nühkimas, kuni Mariine Auto selle jälle tagasi esialgsele kohale kangutab.
Mina off-roadiga ei tegele, sõidustiil on ka väga rahulik ning ka selline kuvaldaga testitud omadustega plastist karterikaitse oleks minu jaoks väga
ok.
Teemaks on lihtsalt see, kas karterikaitse on tehtud
a) hapupiima, õlgede ja lehmasita segust (kaitseb rohukõrte ja poripritsmete eest mõne aja vältel)
b) ABS plastikust (lisaks eelnimetatutele peab kinni ka lendavad kruusakivid, kuvaldatestis aga läheb lömmi ja jääbki)
c) komposiitmaterjalist (kuvaldatestis säilib esialgne kuju)
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 05.09.07 10:08
|
|
|
well, minu traktoril on 5-6mm paksune mingi imelik alumiiniumisegu. pressi all painutamine on üsna nutune teema, ei taha mitte painduda. ja see on
igatahes mulle õige mitu õlivanni vahetust kokku hoidnud.
aga ega otse kivi otsa maandumise puhul ei aita seegi.
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 05.09.07 12:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: duesenberg
Kas see plastikust tagaluuk on üksnes Roomster Scout'i rõõm või jagub seda tavaRoomsterile ka? |
Hetkel pakub tehas jah ainult Roomster Scout versioonile.
|
|
|
reFFLex
moderaator
Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758
Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017
|
postitati 19.09.07 13:14
|
|
|
Kui kedagi huvitama peaks, siis www.km77.com nimelisel lehel üllitati täna uus artikkel Roomster Scout'i teemal, kus saab näha hulgaliselt uusi
iluvõtteid sellest autumobiilist.
Mitte et seal midagi põrutavat või uut näha oleks
Kliki pildil, et näha suuremalt (ja avanevas aknas pildil klikkides näed järgmist):
|
|
|
duesenberg
huviline
Registreerunud 15.12.06
Postitusi: 27
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Roomster Comfort 1,6 '07
|
postitati 28.09.07 13:49
|
|
|
Nii, vahepeal olen enda punni kah kätte saanud ja saan natuke kommenteerida põhjakaitset (mul sai tellitud see halbade teeolude pakett).
Karterikaitse on tehtud 4mm paksusest komposiitmaterjalist.
Kuvaldaga ei ole teise tugevust proovinud kui nii muljudes - sikutades tundus olevat küllaltki painduv. Painduvam kui kunagi Motorexil kuvaldaga
testitu.
Minu vajadused selline kaitse rahuldab, kes plaanib aga kõvemat offroadi teha, peaks mingi jõulisema alternatiivi leidma.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |