Nii, pisut remondipäevikut vahepeale:
Eelmine pühapäev peale poeskäiku otsustas dsg kast pooleldi koostöö lõpetada.
Kõige toredam oli see, et üllatuse osaliseks sain viljandis ja oli kellaaja peale tallinna tulek.
Üllatus seisis selles, et üks siduritest otsustas koostöö lõpetada, minema jalutasid 1,3,5 ja 7. käik.
Niisiis vurasin Tallinna poole 2,4 ja 6. käiguga, pead kratsides, et milles viga on.
Tallinna jõudes, viisin auto otsejoones Royal Garage-sse, kus lubati järgneval päeval arvuti taha lükata ja uurida mis probleem on.
Probleemiks oli kinnijäänud sidur. Kast olevat olnud metallkilde täis, et vedas, et kest terveks jäi. Teisipäevaks oli kastile uuenduskuur tehtud ja
auto kui ka kast järjekordselt laulatatud.
Samas lasin ka teha ära hoolduse, kuigi välbani oli veel aega 4000 km, kui juba siis juba.
Tehti ka mootoriläbipesu, vahetati pirnid, mida ei olnud mul mahti ise vahetada olnud.
Auto sain tagasi kolmapäeval. Müts maha Royal Garage meeskonna ees, ei osanud mina nii kiiret ja professionaalset tööd oodata. Olin arvestanud, et
kulub nii 1,5 nädalat ja kaalusin variante, et kus kohast varuautot saada.
Kogu töö maksumuseks kujunes neljakohaline summa, aga mis liigub see kulub. Auto toimetab paremini kui varem.
Sai Skoda esindusest päritud, et mis õli 161t km peal tagasikutsumisel kasti pandi. Kuna sünt olevat vahetatud mineraalõli vastu kastis.
Vastuseks sain, et kasti pandi G 052512A2 mis googli järgi peaks olema sünt. Kui uuesti pöördusin küsimusega, et miks pandi uuesti kasti sünt, kuigi
oleks pidanud sisse minema mineraalõli, siis tuli vastuseks, et mina olen millestki valesti aru saanud ja, et tegemist ongi mineraalõliga. Minul ei
anna süda rahu, ehk oskab keegi siit mind sellega valgustada?
Ahjaa, mainiti ka seda, et eesti esinduses pole sellele autole ühtegi tööd tehtud, et neil on keeruline kommenteerida kuskil mujal pea 3 aastat tagasi
tehtud tööd.
Kuigi autol oli tagasikutsumine, siis see peaks ju neil kuskil andmebaasides kajastuma.
|