SuperbPraha
huviline
Registreerunud 21.02.16
Postitusi: 6
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.17 14:13
|
|
|
Salong ei lähe soojaks
Tere, mure nimelt selline, et salongi ei puhu sooja. Külma mootoriga puhub ilusti sooja ja kui auto saavutab 90 kraadi ning pöörded maha lasta siis
hakkab puhuma jahedat õhku. Kui siis taas ajada pöörded üles siis puhub taas sooja. Salongiradikast kostub sellist kahtlast sulinat/mulinat kui
pöörded kõrgel. Termostaat ja paisupaagi kork said vahetatud kuid see ei andnud tulemust. Oskab keegi mingit lahendust pakkuda? Tegu siis 2.0 TD 103kw
|
|
|
frequency
huviline
Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.17 14:28
|
|
|
Pakuks, et veepumba laba(d) on ära murdunud ja kui süsteem suurele ringile läheb, siis ei jaksa piisavalt vedeliku ringi ajada. Või on süsteemi õhk
sisse pääsenud näiteks lekkiva salongiradika tõttu ja see takistab korraliku ringlust.
|
|
|
SuperbPraha
huviline
Registreerunud 21.02.16
Postitusi: 6
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.17 14:59
|
|
|
Lekkiv salongradikas ei saa ilmselt probleem olla, kuna sellisel juhul peaks ka kaduma tosooli aga see on normis. Kas võib olla probleemiks mingi
temperatuuri andur mis paneb villast?
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 09.01.17 19:49
|
|
|
Oli mul äsja sama häda ühe Volvoga,aga käitus täpselt samuti.Vigaseks osutus soojenduse kraan,mis ei lasknud madalatel pööretel vedelikku läbi ja ahi
hakkas külma puhuma.Pärast vahetust selgus,et mingi kummitihend elas seal sees oma elu ja segas vedeliku voolu,kui surve väike.Ja täpselt samuti oli
mootori soojendes kõik ok ja kui temp üleval,siis hakkas jaurama.Vahetasime ka veepumba,aga sellel tegelikult viga ei olnud.
|
|
|
SuperbPraha
huviline
Registreerunud 21.02.16
Postitusi: 6
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.17 19:56
|
|
|
Kuramus, aga huvitav kas ja kus see kraan paikneb skodal. Võib olla pole neil üldse sellist vidinat. Peab uurima edasi.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 10.01.17 07:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SuperbPraha
Kuramus, aga huvitav kas ja kus see kraan paikneb skodal. Võib olla pole neil üldse sellist vidinat. Peab uurima edasi. |
Ei oska öelda,aga ilmselt kuskil ahju läheduses tavaliselt see asub ,enamusel autodest.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 10.01.17 07:23
|
|
|
lahe, peaks oma trabantidele ka kraanid vahele panema.
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Välismaa auto
|
postitati 10.01.17 20:47
|
|
|
Soovitan julgelt CO2 tester paisupaagile peale visata.
Lõhnab kaane/kaanetihendi järgi.
Hommikuti surve sees paisupaagis?
|
|
|
|
SuperbPraha
huviline
Registreerunud 21.02.16
Postitusi: 6
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.17 06:29
|
|
|
Hommikul on paagis rõhk olemas. Ku co2 tosooliga koos oleks peaks ta mul ilmselt keema ka minema aga temperatuur on 90. Kas võib olla kala ka kuskil
elektroonikas? Diagnostika näitas mulle veaks kliima surveandurit, kas see võib mõjutada soojendust?
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Välismaa auto
|
postitati 12.01.17 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SuperbPraha
Hommikul on paagis rõhk olemas. Ku co2 tosooliga koos oleks peaks ta mul ilmselt keema ka minema aga temperatuur on 90. Kas võib olla kala ka kuskil
elektroonikas? Diagnostika näitas mulle veaks kliima surveandurit, kas see võib mõjutada soojendust? |
Ma saan aru, et proovid viga leida ükskõik mujalt, peaasi, et poleks kaanetihend või mõni muu osa mootori juurest, kuid ära otsi tonti sealt, kus seda
pole.
Minul on juba teine masin millel on kaanetihend ära ja täpselt samad sümptomid, mis esimesel. Pikalt ühtlaselt sõites on soe, mahakeeratas ja
ebaühtlasem tee ning soe kohe kadunud. Hommikuti surve paagis ja töösooja mootoriga korki maha keerates hakkab elu pihta, st. kuuled kuidas voolikutes
õhk mulisema hakkab. Esimesel nüüd peale kaane remonti eelnimetatud sümptomid kadusid ja sooja tuleb igast asendist.
Minul on töö juures CO2 tester olemas ja isegi täna sama veakirjeldusega autole diagnoosisin kaane või selle tihendi, kui vedelik kollaseks värvus.
|
|
|
|