| 2rni 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 16.09.15
 
Postitusi: 45
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 09.05.17  20:51 |   |  |  
| octavia 1 ratta külgkalle 
 
 
 külgkalle on mul autol paigast ära. sööb rehvi. kuidas seda paika ise saada, leidsin youtubist video https://www.youtube.com/watch?v=wO1ZT5osWDw
 mis arvate, mida tuleks teha, kas nii nagu videos?
 
 
 
 |  
|  |  | 
| 2rni 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 16.09.15
 
Postitusi: 45
 
Kasutaja on eemal
 
 |  | 
| M8DSwordfish 
 
klubiliige
 
 
 
Registreerunud 10.05.10
 
Postitusi: 212
 Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Kodiaq Sportline’20,  Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.
 
 | 
| 
| postitati 10.05.17  06:29 |   |  |  
| 
 Youtubest võib leida kõike, see ei tähenda et sellest ka reaalselt abi on. See "sööb rehvi" ei pruugi veel külgkallet tähendada. Kas esi või
tagaratastel kas sisemist või välimist serva. Kirjeldusest palju ei selgu. Ja selle kirjelduse ja küsimuse vastuseks arvan, et viruta kuvaldaga,
midagi ikka muutub ja siis saad jälle sama sügavmõttelise küsimuse esitada.
 Mis nendesse videoklippidesse puutub, siis kogu materjal ja tegemine (ja valesti tegemine) ja siis jälle uute rehvide (ja võib olla veel millegi)
muretsemine on kindlasti kallim ja ka mõttetum tegevus kui lähimasse silastendi sõitmine ja reaalse vea väljaselgitamine...
   
 
 
 |  
|  |  | 
| 2rni 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 16.09.15
 
Postitusi: 45
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 10.05.17  14:55 |   |  |  
| 
 vasak esirattas, seestpoolt sööb, lasin kokkujooksu teha viljandis, siller auto ja tuli välja, et see rattas on liiga palju sissepoole viltu, katki ei
ole midagi, nii öeldi teenistusest, paberi peal on kah nii kirjas
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Raigo1 
 
huviline
 
 
Registreerunud 30.01.16
 
Postitusi: 66
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Cupra st300 4drive
 
 | 
| 
| postitati 10.05.17  15:26 |   |  |  
| 
 Eesti ajalooga masin?
 Mingit korralikku paukku pole saanud esiotsa?
 
 
 
 |  
|  |  | 
| 2rni 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 16.09.15
 
Postitusi: 45
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 10.05.17  16:36 |   |  |  
| 
 eestis on olnud 3 aastat avariid ei ole olnud, ise kahtlustan, et sarniir, miks kuna ee näeb välja täitsa teistsugune, kui teine, veits suurem oli
nagu
 
 
 
 |  
|  |  | 
| 2rni 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 16.09.15
 
Postitusi: 45
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 11.05.17  15:47 |   |  |  
| 
 sarniiri vahetus tegi aint nats paremaks, ainus võimalus, mis ma näen, on et sarniiri auke ovaalsemaks puurida, muid ideesi pole
 
 
 
 |  
|  |  | 
| urmas66 
 
huviline
 
 
Registreerunud 28.05.15
 
Postitusi: 690
 Asukoht: Tallinn-Harjumaa
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017;  Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
 
 | 
| 
| postitati 11.05.17  18:14 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: 2rni sarniiri vahetus tegi aint nats paremaks, ainus võimalus, mis ma näen, on et sarniiri auke ovaalsemaks puurida, muid ideesi pole
 | 
 
 See pole nüüd küll normaalne lähenemine.Veermiku kinnitusi si puurita üle ega üldse ei ei peaks muutma.Tuleb ikka viga üles leida.
 See koht ,kus sul m idagi reguleeriti on ilmselt alla igasugu arvestust koht.Kui sul külgkalle paigas ära,siis ei saagi sa midagi õigeks
keerata.Esisillas peab kõik õige olema,see on kõik üks tervik.
 Vaata üle amordi laagrid ja kõik muud puksid ja kinnitused.Võibolla sul üldse amordi pesa paigast ära.Või amort ise kõver.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| viiking 
 
klubiliige
 
 
 
Registreerunud 14.05.06
 
Postitusi: 400
 Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Superb III Combi 2,0 TSI
 
 | 
| 
| postitati 11.05.17  18:15 |   |  |  
| 
 Midagi peab sul seal esisillas korrast ära olema, et originaaldetailide paigaldust peaks modifitseerima hakkama.
 
 Omast kogemusest niipalju, et mitu kuud ajasin taga vibrat esisillas kuniks lõpuks sai poolehku peale kõik õõtsapuksid ära vahetatud ja selgus, et ühe
tagumise puksi kummist osa oli metallkorpuse küljest jahti ja voila- auto on jälle auto moodi. Mis katsetamised sellele eelnesid ei hakka rääkimagi
(kusjuures Auto 100 oli väga abivalmis minu murega tegelema ja sugugi mitte ainult minu rahakoti najal, mis ei tähenda, et see mulle midagi maksma ei
läinud aga müts maha) kuid tehaseseadistuse/paigalduse muutmise ideed küll ei tekkinud ja rehve ka õnneks ei söönud.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| 2rni 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 16.09.15
 
Postitusi: 45
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 11.05.17  18:42 |   |  |  
| 
 amordi otsad tulevad mõlemalt poolt samapalju kapotti alla
 
 
 
 |  
|  |  | 
| tnx 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 07.05.12
 
Postitusi: 750
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 15.05.17  08:34 |   |  |  
| 
 See ei näita midagi. Küsimus on, et kas amordi ots on õiges kohas. Idee poolest saad seda mõõdulindiga mõõta, näiteks diagonaale amordi otsast auto
nurkadeni. Õ•ige tulemuse saamiseks peaks muidugi kereremondi juhendi ette võtma, seal mõõtmispunktid ja kaugused kirjas.
 Amordi kõverust ei pruugi auto all silmaga nähagi, endal selline kogemus olemas.
 Kui on sillastendi väljatrükk olemas, siis sellega võib ju mõnes teises kohas käia uurimas, kas osatakse midagi kosta. Neid reguleerijaid ja
remontijaid on ka igasuguseid nähtud.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| diesel 
 
klubiliige
 
 
 
Registreerunud 21.11.05
 
Postitusi: 1006
 Asukoht: maal
 
Kasutaja on eemal
Auto:  traktorid
 
 | 
| 
| postitati 16.05.17  07:10 |   |  |  
| 
 rahunege nüüd maha. kui kodanik ise kirjutab, et vahetatud sarniir on eelnevast erinevate mõõtudega, siis on ju asi tahe. õige tükk külge ja asi
kombes.
 
 
 
 |  
|  |  |