kajunen
huviline
Registreerunud 02.06.17
Postitusi: 6
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.17 15:41
|
|
|
Yeti käetugi ja ebamugavad istmed ja sound
Tere
Ostsin tööandjalt oma pikaaegse tööauto ära. Kuna nüüd seda ise oman, siis tahan kiiremas korras kolm muudatust teha.
1. Käetugi. Netis surfates olen aru saanud, et Yetile peaks sobima Octavia Mk2 käetugi. Oskab keegi seda infot kinnitada ? Ja kui see on nii, siis
kellel üle, võib pakkuda.
2. Ebamugavad istmed. Olen selle autoga palju pikki otsi sõitnud ja istmed ei lähe kohe mitte. Kas Yetile võiks sobida bolt-on meetodil mõned
mugavamad istmed ? Äkki ka Octavia Mk2-lt näiteks ? Kõige rohkem tunnen puudust ristluu toest
3. Sound. Kas Yetile on olemas näiteks esiistmete alune subwoofer ? Vean pidevalt erinevat kola ja taha kuuti ei saa kasti panna. Ainuke koht, kus
tundub ruumi olevat ja ette ei jää, on esiistmete alune osa. Ulme tümakat ei taotle, tahaks lihtsalt natuke helikvaliteeti parandada. Võim tuleks ka
sinna ära mahutada.
Tänud asjalike vastuste eest juba ette.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.17 05:14
|
|
|
Nr 1: Ei saa probleemist aru, kas käetuge pole üldse või on see halb?
Nr 2: Praeguse Yeti hinnakirjas pakutakse mitmeid erinevaid istmeid ning odavamatele mudelitele ka ainult nimmetuge lisavarustusena. Esmalt võiks neid
proovida ja kui ükski ei sobi, alles siis teiste mudelite omi hakata sobitama.
|
|
|
kajunen
huviline
Registreerunud 02.06.17
Postitusi: 6
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.17 06:30
|
|
|
Tänud vastamast
1. Käetuge pole üldse.
2. Ok, uurin variante
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 05.06.17 14:20
|
|
|
nr 3: sa tahad midagi ise ehitada või pigem laseks teha? Kui ustes kõlarid ära vahetada ja lisada võimendi, siis võiks ju tulemus olla väga hea.
Sõltub muidugi sinu eelistustest.
|
|
|
kajunen
huviline
Registreerunud 02.06.17
Postitusi: 6
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.17 15:00
|
|
|
3. Heli osas ma pole ise piisavalt pädev, et seda üksi teha. Küll aga võin hea meelega kõrvalt mõnda asjatundjat aidata ehitada. Ise kujutan upgrade
ette nii: pigimatid, uued kõlarid ustesse, 1-2 woofrit ette istme(te) alla ja võim. Pakun, et 400-500€ eelarvega võiks täitsa hea tulemuse saada
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.17 06:58
|
|
|
Käetugi ka Yetil lisavarustusena olemas, kas neid kuskilt saada pole, et Octavia oma tahad aretada?
|
|
|
kajunen
huviline
Registreerunud 02.06.17
Postitusi: 6
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.17 09:58
|
|
|
Põgusa otsingu järel pole ma tuvastanud ühtegi Yetit Eesti lammutuses. Küll aga lugesin UK foorumist välja, et Octavia mk2 on see üks ühele sama. Ja
Octaviaid on romulates hunnikutena.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.17 06:19
|
|
|
Mhm. Paistab tõesti sama olema, vähemalt see suur kobakas, mis käigukangist tahapoole jääb on ühe koodiga nii Ocu kui Yeti jaoks: http://www.oemepc.com/tvn_result/search/tvn/1Z1863241
Väiksemaid tükke läheb muidugi kamaluga juurde, aga kui kõik koos võtta, küll nad siis kokku sobivad. Ainuke asi, et käetoega koos vist on taga ka
tuulutusavad, siis nende töölesaamine võib suurem lammutamine olla (pole aega hetkel tuhnida, kas torusid oleks kuhugi ühendada või peaks
kliimasüsteemi korpust ka vahetama)
|
|
|
kajunen
huviline
Registreerunud 02.06.17
Postitusi: 6
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.17 08:08
|
|
|
Käetugi installitud. Tuli see 2012 Octavia pealt. Vaja siis keskkonsooli, käetuge ja tagumist külge. Tunnike nokitsemist ja valmis. Neid vendiavasid
ma ei hakanudki ühendama, pole minu jaoks oluline.
Kui keegi soovib, siis ilma käetoeta keskkonsool üle.
|
|
|
kajunen
huviline
Registreerunud 02.06.17
Postitusi: 6
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.08.17 18:29
|
|
|
Vahepeal on heliteema lahendatud. Plaan oli mürasummutus lasta teha ja heli endal nokitseda. Kuna eelmisel päeval müramees oma käe murdis, ei jäänudki
muud üle, kui kõik ise teha.
Pigimatte ja isolatsioonimateriali arvutati mulle nii, et tehtud saaks pakiruum, tagaistmete alune, rattakoopad ja uste mõlemad plekid. Tegelikult
jagus seda kogu salongile, k.a. lagi. Rattakoopad väljastpoolt, kapott, tagaluuk ja uksepolstrid sai ka veel üle käidud, kuna lihtsalt materiali oli
üle. Erinevatesse kohtadesse läks 1,5mm; 2mm ja 4mm pigimatt, 8mm ja 4mm mürasummutusmatt. Materiali hind kokku 300€. http://vibrateh.eu/et/
Pärast mürasummutust sai paigaldatud heli. Kõlarijuhtmed tuli vedada uued. Samuti akult toide võimuni ja makist signaal võimuni. Võim mahtus ilusti
kõrvalistuja istme alla. Tagumistesse ustesse mahuvad 6,5" kõlarid. Esimestesse 6,5" või 8". Originaalkõlarid on mingi plastiku sees, mis kinnitub
ukse külge. Ukses on 8" auk, plastikusse mahuvad 6,5-sed. Endal läksid taha uued Moreli 110rms koaksiaalid, ette Rainbow 110rms komponendid. Võim
läks kasutatud, millel 4x 60rms. Lisaks uus Pioneeri makk(koos hands free süsteemiga üle BT. Toimib ülihästi!) koos uue makiraamiga. Kogu helitehnika
hind tuli kokku c´500€.
Tulemusega olen enamvähem rahul. Nii mürasummutusest kui helist ootasin natukene rohkem. Linnas on väga hea, aga maanteel võiks vaiksem olla. Heli
saaks veel paremaks suurema võimuga ja/või lisada woofer.
Kokku tegin seda nii 2 nädalat. Alguses läks väga palju aega googeldamisele, et kuidas kõik plastid salongis lahtis saada. Tegelikult on enamus asju
kinni paari kruviga. Keerad need lahti ja tõmbad tüüblitest välja. Veel on vaja paar visuaalset viga ära peita ja siis valmis. Kogun selleks jõudu.
Hetkel nokitsemisest isu täis. Enne tegemist käisin ka mitme tuntud heli paigaldaja juures. Kogu see töö tellides oleks tulnud c´2000-2500€. Sääst
missugune.
Ahjaa, VKM-ist ostsin ka 45kW juurde. Enam ei pea maanteel möödasõiduks käiku alla vahetama. Läheb nagu loom.
Istmed on endiselt originaalid. Nende aktiivne otsimisetuhin on vahepeal üle läinud. Samas olen pakkumistele endiselt avatud.
Mõned pildid ka tööprotsessist
|
|
|