Lehekülgi: 1 2 3 |
indrekp
huviline
Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom
|
postitati 01.01.19 15:49
|
|
|
Täna trassil Kuressaare - Tallinn näitas keskmist 5.2 l/100km, see siis kõikse minimaalsem tulemus, mida olen saavutanud. Aga absurdne on vist loota
et saavutada keskmine, mis algab 4ga.
|
|
|
meelisa
klubiliige
Registreerunud 05.11.18
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Karoq 1.5TSI Elegance 2WD DSG, enamus lisad võetud
|
postitati 01.01.19 16:00
|
|
|
See on küll väga madal praeguste ilmadega. Ma olen Tallinn-Tartu trassil saanud kuskil 6.5 keskmise kui kiiruse piirang on 90 talvel (see siis koos
möödasõitudega) ja kuskil 95-97 kiirusel.
Eks siin sõltub ka rehvidest ja kui palju on rõhku seal siis ning muud teeolud. Aga alla 6 saada on ikka väga hea tulemus.
|
|
|
indrekp
huviline
Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom
|
postitati 01.01.19 17:30
|
|
|
Täna kannatas isegi cruise controli kasutada, panin siis näidikule 94km/h, see siis gepsu järgi 90 km/h, eks vahepealsed kiirusepiirangu alad sundisid
kiirusehoidikut ka mitte kasutama. Kuressaarest Virtsuni läksin peaaegu kolmveerandtühja paagiga, Virtsus lõin paagi täis, Kuivastus juba näitas
keskmist 5.3, praami peale minek pisut kasvatas keskmist. Haapsalu maanteel ei kannatanud suures osas CC kasutada, sest mõnel oli tarvis ikka trügida
seal (klassikaline valge kaubikujuhi fenomen ja mõned kes arvasid et tee on Laitse rallipargi osa), 4-realisel panin jälle kiirushoidja.
Tallinna piires polnud ka väga nikerdamist ega stoppamist, seega ehk tänu sellele taoline keskmine.
V.o kui oleks Laagri Skoda juures peatunud ja siis keskmist vaadanud võibolla oleks mõni komakoht väiksem olnud. Ma nii ei jälgi, et pidevalt
kütusekulu ninaees jookseb.
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 01.01.19 21:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelisa
See on küll väga madal praeguste ilmadega. |
Puhtalt tänu ilmale saadud ilus number. Tuul täna kogu päevase ajal otse Kuressaarest Tallinna suunas kogu distantsil nagu labidaga selga.
Ilma püsikiiruse hoidjata tuttaval teel sõites saab kogenud juht üldjuhul ökonoomsemalt hakkama. Näiteks piiranguala lõppedes ise reipalt kiirendades
nõks üle soovitud kiirustaseme (ja siis püsikas aktiivseks) on kokkuvõttes ökom, kui lasta autol endal püsikiirushoidja abil rahumeelselt punnitada
eesmärgiks seatud kiiruseni.
|
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 04.03.19 16:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markus
Mootori osas arvan, et sul läks hästi. 1.0 on ikka võrr ja sobib pigem Citigo-le, mitte suuremale autole. |
Kuna Karoq ja Ateca tehnikalt samad autod, siis julgen mootori suhtes vastu vaielda. 1.0 on igas mõttes võimsam mootor, kui oli 1.2 ja seda on ka
sõites tunda. Rahvast täis autoga ülamäge sõites maanteekiirusel käike alla vahetamata muutub kiirendus suht olematuks, kuid muul juhul üllatavalt
särtsakas mootor. Bentsu võtab küll sama palju, kui 1.5, kuid sellest autot müües muidugi ei räägita.
|
|
|
indrekp
huviline
Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom
|
postitati 10.05.19 09:42
|
|
|
Täna läksid alla suverattad, mis Yetist alles olid jäänud. Rehvid 215/60 R16.
|
|
|
indrekp
huviline
Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom
|
postitati 03.08.19 04:41
|
|
|
Teisipäeval tegin pikema otsa: Kuressaare - Pärnu - Viljandi - Rapla - Tallinn, sain keskmiseks 6,0 /100km. Eile Tallinn - Kuressaare keskmine
5,5/100km, kuigi vahepeal sai korralikult vajutatud ja S-režiimi kasutatud.
Karoqi kõrvale sigines vahepeal ka teine masin, mida hakkab rohkem mul naine kasutama:
SEAT LEON X-PERIENCE, 2.0TSI. Ise pole selle roolis veel pikemalt olnud kui esinduse ukse eest esinduse parkla kohta oma auto juurde, et asjad
ümberlaadida, seega kohe ei oska öelda palju too siis keskmiselt benssu tahab, naise sõnul 6, midagi oli Viljandi - Kuressaare tulnud.
Igatahes esinduse mees soovitas kasutada vaid 98 bensiini.
Karoqi puhul olen ka enamasti 98 pannud, vahepeal sai ka 95 proovitud, nii Circle K kui ka Alexela oma, seega peaks praegu paagis kokteil olema.
|
|
|
indrekp
huviline
Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom
|
postitati 08.10.19 17:39
|
|
|
Täna käis 30000 hoolduses, tegelikult ls küll 28300, aga tegin ühtlasi koos talverataste allapanekuga ära. Hooldus kokku koos rataste vahetuse,
rehvide hoiule andmise, pesu + sisepuhastuse (millegipärast ei puhastatud pakiruumi?) läks 400ā¬. Ei ole veel viitsinud eraldi hoolduse osa välja
arvutada, vist umbkaudu 250 või midagi sinna kanti. See siis Skoda Tallinnas.
|
|
|
indrekp
huviline
Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom
|
postitati 20.11.20 21:15
|
|
|
Täna lahkus Karoq minu käsutusest peale 2,5 aastat head teenistust. Asemele saabus Peugeot 5008, 96kW diisel, automaat. Tekkis vajadus paigutada
tagaistmele 3 turvatooli, seega paraku Karoq seda täita ei suutnud, ega poleks ka tema suuremad vennad Kodiaq või siis analoogsed autod Seatilt ja
Volksult täita suutnud.
|
|
|
alr
huviline
Registreerunud 30.11.13
Postitusi: 5
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.20 20:48
|
|
|
Funktsionaalsuse osas jääd Skodat taga igatsema. Sain hiljuti Rootsis rendikaks uue 508 hübriidi ja pagana tüütu asi on see, et vihmaanduri tundlikust
reguleerida ei saa. Iga väiksema sajuga vehib nagu napakas. See pole ühekordne asi sest tööasjus Eestis kasutan Citroeni toodangut, mil sama puudus
|
|
|
indrekp
huviline
Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom
|
postitati 22.11.20 19:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alr
Funktsionaalsuse osas jääd Skodat taga igatsema. Sain hiljuti Rootsis rendikaks uue 508 hübriidi ja pagana tüütu asi on see, et vihmaanduri tundlikust
reguleerida ei saa. Iga väiksema sajuga vehib nagu napakas. See pole ühekordne asi sest tööasjus Eestis kasutan Citroeni toodangut, mil sama puudus
|
Jah mõned kiiksud on millega peab ümber harjuma.
1. Auto Hold puudumine, st Skodal (ka Seatil) on see automaatne, Peugeot'il peab koguaeg nuppu näppima.
2. Kaameral pole pesurit (tegelikult ka Leonil pole kaamera pesurit)
3. Mingi kala on Android Autoga ühendumises, kuidagi ei õnnestu, telefon samas laeb küll end, autol on tugi ja funktsionaalsus ka olemas. Isegi kaabel
sai Skodast kaasa võetud. Seega ei oska ütelda, kas probleem auto poolne, kaabel ikkagi probleemne või asi telefonis (Xiaomi Redmi Note 8 Pro)
Tegelikult on mul võimalik ka kasutada Seat Leon Xperience'i (naise oma) ning vanemad soetasid äsja Fabia Combi (pakkusin küll et võtku mu Karoq, aga
pelgasid DSG-d), seega teatud side ikkagi Skoda ja VAG masinatega jääb.
NB! Android Auto probleem sai lahendatud telefoni originaal-laadija kaabli abil
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |