Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Arvamused/kogemused jne. talverehvide teemal (Vastuseid: 49 | Vaatamisi: 5899)
wasp
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.09.06
Postitusi: 118

Kasutaja on eemal

Auto: superb elegance 1,8 TSI 7-DSG

postitati 05.10.06 16:21 Tsiteeri


katsete käigus on kindlks tehtud , et optimaalne naastu töö kiirus on kuni 80 km h . selle kiiruseni püsivad naelad kõige paremini rehvis . kui aga sõita üle 80 siis hakkab nael kummi sees viltu kiskuma ja võib kergelt rehvipesast välja tulla. kui sõita suurema kiirusega nt 100-130 siis inertsiga tõstab sõiduki rehvi teelt ülespoole ja tegelik haardumine sõiduteega on ainult naeltel, seega pidurdusel või ekstreem situatsioonis on haardetegur rehvi ja tee vahel 10 id kordi väiksem kui lamelliga mis olenemata kiirusest istub kogu aeg täis pinnaga teel. soovitus kes sõidavad kiiremini kasutage lamelle , seda on tõestanud targad teadlased.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M&M
huviline



Registreerunud 12.07.06
Postitusi: 31

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II, 1,6

postitati 06.10.06 06:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wasp
katsete käigus on kindlks tehtud , et optimaalne naastu töö kiirus on kuni 80 km h . selle kiiruseni püsivad naelad kõige paremini rehvis . kui aga sõita üle 80 siis hakkab nael kummi sees viltu kiskuma ja võib kergelt rehvipesast välja tulla. kui sõita suurema kiirusega nt 100-130 siis inertsiga tõstab sõiduki rehvi teelt ülespoole ja tegelik haardumine sõiduteega on ainult naeltel, seega pidurdusel või ekstreem situatsioonis on haardetegur rehvi ja tee vahel 10 id kordi väiksem kui lamelliga mis olenemata kiirusest istub kogu aeg täis pinnaga teel. soovitus kes sõidavad kiiremini kasutage lamelle , seda on tõestanud targad teadlased.:D



Oskad ehk välja tuua mõne uurimuse või artikli ka mille põhjal seda väidad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wasp
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.09.06
Postitusi: 118

Kasutaja on eemal

Auto: superb elegance 1,8 TSI 7-DSG

postitati 06.10.06 13:53 Tsiteeri


seda on loetud eelmise aasta auto ja tehnika ajakirjadest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hallvatt
huviline



Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169

Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Felicia Kombi 1,3 1997

postitati 07.10.06 23:34 Tsiteeri


Viimases TM-s on suur talverehvitest.

Naastudest on paremad Michelini X-Ice North, Nokian Hkpl 5, ContiWinterViking 2 ja Gislavedi NordFrost 2.

Lamellidest ContiWinterContact 3, Nokiani Hkpl RSi ja Gislavedi Soft Frost 2.

Ühe sõnaga, suht sarnased tulemused venelaste testidega. Eks kliima ole ka sarnane. Kliima mõjust räägib seegi, et TMi testis lamellidest viimaseks jäänud Goodyear UltraGrip 7 on sakslaste ADACi testis jällegi esimene...


No sellist jama on raske kommenteerida.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 08.10.06 16:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hallvatt
Gislavedi NordFrost 2.

Kas seda on uusti tootma hakatud :o Äkki oli Gislavedi NordFrost 3? Sedagi minu teada ei toodeta enam. Uus Gislavedi naastrehv on Gislavedi NordFrost 5.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
merivam
huviline

Avatar


Registreerunud 12.07.06
Postitusi: 5

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Roomster

postitati 09.10.06 10:05 Tsiteeri


Naastude kohta veel niipalju, et Nokia on 800.- kallim, kui Michelinid, kuid testis said sama hea tulemuse. Samuti tooks veelkord välja ka naastude põhilise plussi, nimelt on nad Eesti oludes turvalisemad, sest pidev temperatuuri kõikumine nulli piiril tekitab jääd ning naast on jääl palju parema pidamisega. Naast on ka, testi tulemusi vaadates, lumes parem.

Tsitaat:
Algselt postitas: Hallvatt
Viimases TM-s on suur talverehvitest.

Naastudest on paremad Michelini X-Ice North, Nokian Hkpl 5, ContiWinterViking 2 ja Gislavedi NordFrost 2.

Lamellidest ContiWinterContact 3, Nokiani Hkpl RSi ja Gislavedi Soft Frost 2.

Ühe sõnaga, suht sarnased tulemused venelaste testidega. Eks kliima ole ka sarnane. Kliima mõjust räägib seegi, et TMi testis lamellidest viimaseks jäänud Goodyear UltraGrip 7 on sakslaste ADACi testis jällegi esimene...



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Hallvatt
huviline



Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169

Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Felicia Kombi 1,3 1997

postitati 15.10.06 08:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Timur
Kas seda on uusti tootma hakatud :o Äkki oli Gislavedi NordFrost 3? Sedagi minu teada ei toodeta enam. Uus Gislavedi naastrehv on Gislavedi NordFrost 5.


5 jah, minu näpuviga.


No sellist jama on raske kommenteerida.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
moanspot
klubiliige



Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi

postitati 19.10.06 09:31 Tsiteeri


tegelikult küsiks siit tarkadelt sellist asja.

Et hetkel tahab välja vahetamist üks talverehvide paar. Nokian Hakkapeliitta (vist oli 2 või 3), naastud.

Et kas teoreetiliselt selline variant on oleks mõeldav, et üks paar on naastrehvid ja teine on uued lamellid. Et läheks nö järk-järgult lamellidele üle.

Kogu jooksu hetkel uut ei tahaks osta, muster on iseeneste korralik, lihtsalt natuke naelu napib... krt teab mis nendega tehtud, tulid koos autoga.

Ja siis juhul kui selline nö combo on mõeldav, siis ettepanekud selles osas, et mis kuhu - kas ette lamell või taha.

Et siis selkorral jälle selline tobe küsimus. :P

edit: sain oma vastuse juba mujalt, vastavalt liiklusseadusele ei tohi juhul, kui ühel teljel on naelad all ka teisel miskit muud olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wagoneer
huviline



Registreerunud 28.10.06
Postitusi: 6

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2,0 masuut 2008

postitati 29.10.06 07:51 Tsiteeri


Eeskirja kohaselt on vist erinevate (naastud/lamellid) kasutamine autol keelatud. Peavad olema kas 4 lamelli või 4 naela.
Nord Frost 3 on täiesti olemas(võibolla vanadest varudest).
Ise aastaid nord frosti kasutaja olnud. Seegi aasta sai soetatud Nord frost 5-ed. Pidamist jätkub nii jääl kui lumes(NF2,NF3). Loodetavasti ei pea pettuma ka uutes nord frost 5-tes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 281

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 01.03.07 15:34 Tsiteeri


Ostsin sügisel testimiseks protirehvid Master Nordic 4 ja siiani ei kahetse. Pühapäeval saabusin tagasi 2500km pikkuselt reisilt Soomest (sihtpunkt Lapimaa, Yllas) ja kordagi polnud tunnet, et sealsetel lumistel/jäistel teedel ei võiks rehvile kindel olla. Kiirteedel sai sõidetud Mercedes ML-i järgi kohati 130km tunnis ja Tallinnas rehve üle vaadates võib tõdeda, et ükski nael küll kuhugi kadunud pole. Kindlasti on nad natukene mürarikkamad kui kallimad rehvid aga võrreldes Nordic 2-ga mis naise auto all, on müra tunduvalt väiksem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rage
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351

Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal

Auto: XF S

postitati 11.10.07 11:39 Tsiteeri


Nokian 205/55/16 H/91 WR

on kellelgi kogemust? või on Continentali Viking Contact 3'dega võrdlust kuskil leidnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 11.10.07 13:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rage
Nokian 205/55/16 H/91 WR

on kellelgi kogemust? või on Continentali Viking Contact 3'dega võrdlust kuskil leidnud?

Viimases TM-s oli suur talverehvitest just mõõdule 205/55R16
Oma auto all on Conti Winter Contact TS810 Sport 225/45R18.

Paar nädalat tagasi oli meil Continentali koolitus.Sealt saadud info kohaselt peaks Viking Contakt 3 väga hea rehv olema.
Nokian koolitusel veel käinud ei ole.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 11.10.07 13:40 Tsiteeri


Viimases TMs oli jah väga asjalik test ja soovitaks selle endale näppu nabida ja sealt juttu juurde lugeda. Mõned TM'i testitulemused riputan siia üles (sinised on naelad, punased lamellid)
http://www.hot.ee/skodilack/TMtest1.PNG
http://www.hot.ee/skodilack/TMtest2.PNG
http://www.hot.ee/skodilack/TMtest3.PNGhttp://www.hot.ee/skodilack/TMtest4.PNGhttp://www.hot.ee/skodilack/TMtest5.PNG
http://www.hot.ee/skodilack/TMtest6.PNGhttp://www.hot.ee/skodilack/TMtest7.PNG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
gunnar
huviline



Registreerunud 05.10.07
Postitusi: 4

Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: O II 1,6 Mpi

postitati 11.10.07 19:44 Tsiteeri


HAKKAPELIITA 2 - Üks talv sõidetud (u. 15 000 km) ja veoratastelt pooled naelad kadunud. Ei tea kas sai vähe sisse sõidetud või milles asi. Autol ESP olemas, mis peaks takistama rataste nühamist.
Teisel autol ka samad rehvid ja tagumise silla veoga kuid ei ole naelte kadumist märgata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 12.10.07 05:20 Tsiteeri


gunnar, Sa oled siis tõesti liiga raske jalaga olnud. Mul on need juba 3 talve all olnud ja naeltest on mingi 5-6 tk läinud.
Aga eks ma olen ise ka raske jalaga:cool:
Ega see sissesõit palju ei päästa, kui sa kuskil raudtee ülesõidul või kanalisatsiooniluugil ketsi annad. Seal saab neist suht kiiresti lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rage
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351

Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal

Auto: XF S

postitati 12.10.07 07:35 Tsiteeri


Mõõt Muster LI SI Naast RF FR
===================================
uurin ja puurin rehvide hindu, mida need RF ja FR tähendavad.. nendes tulpades kohati kohtan märke: XL, FR, SC ja C


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
creatores
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90

Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia I Kombi

postitati 12.10.07 08:44 Tsiteeri


Ei taha reklaami teha, aga ise aint kasutatud kumme ostnud viimasel ajal (lamelle)... Nokia Hakapelita 4 (lamell). Oma O1'le 195/60R15 kasutatuna 2000kr 4tk:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Saunajumal
huviline



Registreerunud 02.06.07
Postitusi: 20

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia I 1,6

postitati 12.10.07 20:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rage
Mõõt Muster LI SI Naast RF FR
===================================
uurin ja puurin rehvide hindu, mida need RF ja FR tähendavad.. nendes tulpades kohati kohtan märke: XL, FR, SC ja C


OD - ovaalnaast; DD - teemantgeomeetriaga naast; SC - pehme koostissegu; C - kaubiku rehv; FR - veljekaitsega rehv; XL - suurendatud kandevõimega rehv, RF - tugevdatud rehv (XL=RF)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
melka
huviline



Registreerunud 06.09.07
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1,8 TSI

postitati 16.10.07 10:58 Tsiteeri
Talv tulekul



Milliseis rehve eelistada/eelistate, naast või lamell?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rage
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351

Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal

Auto: XF S

postitati 16.10.07 11:10 Tsiteeri


http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=349

ehk siis lamelle


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 16.10.07 12:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: melka
Milliseis rehve eelistada/eelistate, naast või lamell?


Üleval on ju korralik ülevaade olemas, millised on lamelli/naastu omadused erinevates oludes. Linnasõidul, kus kiilasjääd väga harva, sobib lamelliga lasta küll. Halvemini hooldatud teedel on nael ehk rohkem salongimüra väärt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ka:rel
huviline

Avatar


Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02

postitati 01.10.08 17:27 Tsiteeri


Võtaks igasügisese teema korraks taas üles.

Nimelt juhtus silm libisema üle viimase (tavaliselt minu lektüüri hulka keeleoskamatuse tõttu mitte kuuluva) Tehnikamaailma Soome väljaande esikaane ning nägin seal huvipakkuvat pealkirja - "Suur talverehvitest."

Lamellkummide selle talve kunniks oli kroonitud ContiVikingContact 5. Kusjuures viikingitel on siinkohal väga oluline roll, sest sama tootja ContiWinterContact oli üks viimasemaid.

link
http://koleso.topof.ru/files/continental_viking_contact-5.jpg

Kui õigesti aru sain, oli "kunni" ainus miinus keskpärane juhitavus märjal asfaldil.

Naelrehvide osast libisesin paadunud lamellarina sujuvalt üle aga vist olid eesotsas Nokiani ja Michelini tooted.

Kel huvi on ja soome keelt vabalt puhub võiks artiklit täpsemalt kommida.


Lugupidamisega,
ka:rel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mar
klubiliige



Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181

Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: FL Octavia1.4TSI

postitati 01.10.08 18:06 Tsiteeri


Eilses eesti TM-is oli ka sees test.Vaikus ja kerge ülejuhitavus.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
v6sa
huviline



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 60

Kasutaja on eemal


postitati 02.10.08 11:58 Tsiteeri


Selles rehvitestis pole mitte meil levinud ContiVikingContact3, vaid TS810 (mida ka ReifenDirekt pakub talverehvi pähe)... Nagu Nokia WR-gi, on tegemist kähkusõiduks kohase "aastaringse" rehviga, mille loomisel pole jää ja lumeoludes toimetulekule just ülemäära rõhku pandud. Aga see-eest on hästi stabiilsed Saksa kiirteel 180 km/h uhades...

Eelmisel aastal oli just CVC3 see, mis üsna edukalt esines. Üks tähelepanek veel: Continentali ülemaailmselt lehelt CVC3 ei leiagi, vaid just ülalmainitud "aastaringsed" 830, 810 ja 800. Aga kalliste hõimuvellede kodulehel on täitsa olemas nii "aastaringsed" kui CVC3.

Ise olen kasutanud just toda CVC3 oma pere kolme erineva auto all. Kõige nigelam oli asi oodatult esiveolise Formani all. Aga juhitavusele polnudki mitte midagi ette heita, lihtsalt minema ei saanud jää peal nii kiiresti, kui oleks tahtnud. Tagaveoliste raskete masinatega pole probleemi olnud.

Seda muidugi siis, kui võtad arvesse, et talvel on lumi ja jää ning teatavad ebatäpsused ning libisemised on võimalikud.

Sõit siis 75% trass/25% külavahed, mis tihtipeale lükkamata.

Huvitav on see, et minu suhteliselt tagasihoidliku juhikogemusega noorem õde palus oma järgmisele autole samuti sel sügisel CVC3 hankida... Ju siis eelmise autoga saadud kogemus nii lamellide kui naeltega julgustas otsustama vaiksemate ja muretumate kasuks...

Minult siis poolthääl lamellile.

Disklaimer: Fleimi vältimiseks soovitan: kui kahtled, võta naast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mar
klubiliige



Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181

Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: FL Octavia1.4TSI

postitati 04.10.08 10:27 Tsiteeri


On CVC5 ja ts 810 mõlemad seal testis.:cool: Ajakiri ninaees momendil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.2% - SQL: 51.8%]