Lehekülgi: 1 2 |
mar
klubiliige
Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal
Auto: FL Octavia1.4TSI
|
postitati 14.01.10 16:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markus
Octavial hakkavad esirattad liigkergelt tühja lööma. ESP ragistab küll usinalt, aga see veojõud ei taha kuidagi maas püsida. Ei tea mis veel 1.8
motoga saaks. Teiseks autoks omal Mazda 6 (2.0 automaat) ja libedal kiirendusel ei saa Skoda ligilähedalegi. | Lükka ESP välja siis
saab Rehvidest sõltub ka muidugi.Endal sama asi, neljandaga vilgub veel
kollane hoolega lobjaka peal.
|
|
|
Swissflam
huviline
Registreerunud 17.10.07
Postitusi: 166
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 1,8T L&K, PT Cruiser
|
postitati 14.01.10 17:00
|
|
|
Mina olen Superb I ESP toimimisega väga rahul. Pole teda kunagi välja lülitanud, kolme viimase talve jooksul olen kinni jäänud vaid korra, seda ka
vaid oma lollusest ja uljusest. Mainitud mootori väljasuremine on võõras teema, hoogu pidurdab vaid külglibisemisse sattudes, lumepudrust veab ilusti
läbi. Aga pean tunnistama, et nii kõva masin, kui hr. dieseli liikur, ta ikkagi ei ole. Sellele masinale ei saa keegi vastu.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 14.01.10 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Swissflam... et nii kõva masin, kui hr. dieseli liikur, ta ikkagi ei ole. Sellele masinale ei saa
keegi vastu. |
nu-nuu, tögad jah?
vaat, mul põle raha, et uuemat ja uhkemat osta ja seetõttu pean vana rimakaga läbi ajama. no ja kui vanur ennast hästi ülal peab, siis on ju põhjust
vahel kiita ka.
|
|
|
ladavaz
huviline
Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168
Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus
|
postitati 15.01.10 09:51
|
|
|
Minul pole ka siiani olnud vaja ESP-i maha võtta ja ei nuriseks üldse selle üle et papu ringi käib. Siiani olen saanud nii mõõdukalt paksus lumes, kui
ka praeguses supis väga edukalt läbi. Muidugi ma hindan enne ikka olukorda, kui kipun mööda põlde sõitma.
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 15.01.10 18:28
|
|
|
Mina olen korduvalt ASR välja lülitanud. Ilma ronib palju paremini paksus lumes ja kässariga ei saa üldse lõbutseda kui ASR on sisse lülitatud.
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 21.01.10 10:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: undu
Eks 1,4TSI puhul ole mureks ka madalalt saadav hiiglaslik vääne võrreldes Mazda 6, mis sellist väänet isegi korraks ei saavuta. 1,8TSI vääne on
lihtsal veel grammike suurem. |
Pöördemoment või mitte, aga Mazda ESP töötab paremini. Ei poo jõudu kinni, nagu näiteks Avensis teeb ja samas ei lase ka rattaid meeletult tühja
lööma. Foori taga võid rahulikult jala sirgeks lükata ja läheb. Skoda üritab algul ökonoomset sõitu ehk ei hoiab pöördeid hästi madalal ja kiirendust
pole ollagi. Kui tugevamini vajutad, siis lükkab uuesti paar käiku alla ja tulemuseks on võimsuse ning pöördemomendi kasv, mida aga ei suudeta
piisavalt maapinnale kanda. ESP ragistab hirmsalt, aga Mazdale järgi ei jõua. Eks siin mängivad lisaks ESP-le rolli ka mootorite karakteristikute
erinevus (turbo vs. vabalthingav), rööpe laius, esiosa mass jne.
Rehvid peaks olema üsna võrdsed, mõlemal 17" ja 225 laiusega uued naelad. Skodal NordFrost 5 ja Mazdal HKPL 4.
|
|
|
Hainz
huviline
Registreerunud 07.10.09
Postitusi: 28
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1,8 TSI Elegance
|
postitati 21.02.10 23:27
|
|
|
Ise nagu väga ei saaks kurta ESP üle. Kasutan rooli peal olevat käiguvahetust, kui rattad hakkavad tühja käima siis käsitsi käigud üles ja läheb nagu
loom. Väga mugav
|
|
|
Tihver
huviline
Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4
|
postitati 22.02.10 15:10
|
|
|
Ise sõidan Octaviaga, naine Mazda 6`ga ja vahe on ikka meeletu. Mazda veojõukontroll teeb imesid, paksus lumes auto lihtsalt roomab edasi, vaikselt
aga stabiilselt. Samades oludes käib Skodal kas lihtsalt kets ringi või pidurdab ASR pöördeid niipalju maha, et auto on välja suremise äärel.
Lisaks tundub, et Ovtavial ei ole külglibisemis vastast abilist, mis VW töötab ideaalselt.
Kas ASR ja ESP on erinevad asjad?
|
|
|
mar
klubiliige
Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal
Auto: FL Octavia1.4TSI
|
postitati 22.02.10 18:19
|
|
|
ASR on veojõukontoll ainult.
|
|
|
Tihver
huviline
Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4
|
postitati 22.02.10 19:52
|
|
|
Selge, kummaline et mu 2002 aasta VW oli ESP, aga 2005 Skodal ainult ASR.
|
|
|
hqs
huviline
Registreerunud 26.11.05
Postitusi: 150
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Roomster Comfort 1,6 '07
|
postitati 23.02.10 07:24
|
|
|
kusjuures Skoda ASR on jah väheke imelik - gaas põhjas foori tagant minema minnes, olen tavaliselt viimane, kui ise gaasiga mängida, et ASR vahele ei
saaks segada, siis ei ole nagu probleemi. Samas Alfa ASR (oli vist mingi teine tähekombinatsioon) on oluliselt mugavam: laseb vajadusel pöörded
kõrgemale ning ei kisu neid vales kohas jälle alla - täitsa inimlik on liigelda.
O: Antiikset tehnikat (ürg-arvutid, lamptelekad ja -raadiod, sidetehnika jms)
|
|
|
|
Hainz
huviline
Registreerunud 07.10.09
Postitusi: 28
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1,8 TSI Elegance
|
postitati 23.02.10 15:23
|
|
|
Tõsi on et skoda veojõu kontroll laseb rohkem läbi kui mazdal. Käisin enne skoda ostu ka mazdat vaatamas. Samas tuleb tõdeda, et mazdal puudub ka
kiirendus. Mazdaks oli 2.0 bens. Ei kujuta ette kuidas selle autoga möödasõitu tehakse
|
|
|
ladavaz
huviline
Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168
Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus
|
postitati 23.02.10 15:44
|
|
|
Mul ka siiski ASR mitte ESP nagu kunagi varem mainisin.
Kas ASR paketti kuulub stabiilsuskontroll ja pidurdusjõu kontroll?
|
|
|
Hainz
huviline
Registreerunud 07.10.09
Postitusi: 28
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1,8 TSI Elegance
|
postitati 23.02.10 16:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ladavaz
Mul ka siiski ASR mitte ESP nagu kunagi varem mainisin.
Kas ASR paketti kuulub stabiilsuskontroll ja pidurdusjõu kontroll? |
Jään vastuse võlgu. ESP saan sisse-välja lülitada aga kas sama nupu alt ka veojõukontroll järelt ära läheb- ei tea.
|
|
|
mar
klubiliige
Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal
Auto: FL Octavia1.4TSI
|
postitati 23.02.10 16:12
|
|
|
Octavial läheb küll tagant ära veojõukontroll, kui ESP välja lülitada.
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 23.02.10 18:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hainz
Jään vastuse võlgu. ESP saan sisse-välja lülitada aga kas sama nupu alt ka veojõukontroll järelt ära läheb- ei tea. |
Kui ESP nupust välja lülitad, siis uue Superbi puhul elektroonilised abimehed - nii veojõu- kui stabiilsuskontroll, on lihtsalt mõnevõrra leebemad.
Näiteks kui lauslibedal gaasi põhjas hoiad - ei lähe pidamise kadudes hetkega pöördeid "taevasse", vaid tõusevad nii öelda tuhande pöörde kaupa.
Ja suunastabiilsuskontroll lubab samuti rohkem libisemisi, sekkub hiljem ja pigem selle peale kui juht rooliga kiiresti vehkima kukub.
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 23.02.10 19:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markus
ESP ragistab hirmsalt, aga Mazdale järgi ei jõua. Eks siin mängivad lisaks ESP-le rolli ka mootorite karakteristikute erinevus (turbo vs.
vabalthingav), rööpe laius, esiosa mass jne.
Rehvid peaks olema üsna võrdsed, mõlemal 17" ja 225 laiusega uued naelad. Skodal NordFrost 5 ja Mazdal HKPL 4. |
Paksus lumepudrus ja libedal paigaltstart on hämmastavalt palju vaevalisem kui rehvirõhk on 2.2 versus 2.0 atm. Efekt on suurem muidugi kõrgema
rehviprofiili puhul.
Minu autol pandi eile korralise hoolduse käigus 2.2 atmosfääri sisse ja ma tajusin kohe vahet nii paigaltvõtul, pidurdamisel kui kurvisõidul. Homme
lasen tühjemaks
Muuseas, Auto100 salongis ootas omanikule üleandmist Superb Combi, mille talverehvi mõõduks oli 205/60R16, mis on kõrgem profiil, kui tehas ette näeb.
Auto alla sobis iseenesest ilusti. Kui võrrelda sellise rehvimõõduga auto paigaltstarti lumepudrus 225/45R17 vastu, siis linnakiiruse saavutamise
ajalist vahet võid "kalendriga" mõõta
|
|
|
ladavaz
huviline
Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168
Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus
|
postitati 24.02.10 08:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hainz
Tsitaat: | Algselt postitas: ladavaz
Mul ka siiski ASR mitte ESP nagu kunagi varem mainisin.
Kas ASR paketti kuulub stabiilsuskontroll ja pidurdusjõu kontroll? |
Jään vastuse võlgu. ESP saan sisse-välja lülitada aga kas sama nupu alt ka veojõukontroll järelt ära läheb- ei tea. |
Võibolla väljendasin ennast halvasti. Tatsin teada kas ASR-s sisaldib ka stabiilsuskontroll ja pidurdusjõu kontroll.
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 24.02.10 08:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ladavaz
Võibolla väljendasin ennast halvasti. Tatsin teada kas ASR-s sisaldib ka stabiilsuskontroll ja pidurdusjõu kontroll. |
ASR on AINULT veojõukontroll. Pidurdusjõukontroll on kõikidel ABS-ga masinatel. Kuna ABS on kõigil masinatel kohustuslik, siis on ka su masinal peal
pidurdusjõu kontroll, mis tõstab äkkpidurduse ajal survet pidurisüsteemis.
|
|
|
ladavaz
huviline
Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168
Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus
|
postitati 24.02.10 14:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alarallin
Tsitaat: | Algselt postitas: ladavaz
Võibolla väljendasin ennast halvasti. Tatsin teada kas ASR-s sisaldib ka stabiilsuskontroll ja pidurdusjõu kontroll. |
ASR on AINULT veojõukontroll. Pidurdusjõukontroll on kõikidel ABS-ga masinatel. Kuna ABS on kõigil masinatel kohustuslik, siis on ka su masinal peal
pidurdusjõu kontroll, mis tõstab äkkpidurduse ajal survet pidurisüsteemis. |
hmm kui nii siis pean otsima kus on peidus stabiilsuskontroll,võibolla anti see mulle A100-st kotiga kaasa
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |