Kuna eelmise põlvkonna Mazda6 MPS müügiedu oli väike siis, kuuldavasti uuele seeriale sellist tippversiooni esialgu kavas teha polegi. Seega kiireim
Mazda6 2,3 läheb sajani 8,9 sekundiga. Octavia võimsamaid ja kiiremaid neljasilindrilisi valikus ikka mitu ja juba see on minu silmis väga suur pluss.
Milleks 2,3 mootor väändega 207nm@4000 (küttekulu 8,7) kui odavamalt saab kätte oluliselt võimsama 1.8TSI & 250nm@1500 ?
Võrrelda võiks veel keskmisi küttekulusi: 2,3MZR=8,7 sajale ja 1,8 TSI 7,4 sajale kombineeritud keskmist.
Piltide pealt meeldib mulle Mazda6 kolme kodaraga multifunktsionaalne rool. Roolinuppudest tunnen Octaviasse istudes vahest puudust ehkki sportroolist
selle nimel ei loobuks siiani
|