Rage
klubiliige
Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351
Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal
Auto: XF S
|
|
might
huviline
Registreerunud 21.02.07
Postitusi: 62
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II RS 2,0 TDI DPF
|
postitati 13.05.08 08:01
|
|
|
Eks häid mõtteid ole ju varemgi olnud Mõni maksustaks CO2 järgi mõni kw
alusel. Mõni variant võib kunagi ka reaalsuseks saada, kuid pakun, et meil siiski mitte niipea.
|
|
|
Cosmic
klubiliige
Registreerunud 13.08.07
Postitusi: 211
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Superb Sportline 2.0TSI 4x4
|
postitati 13.05.08 08:26
|
|
|
Üheltpoolt muidugi tore, et skoda RS nüüd luksautode alla kvalifitseerub tänu oma kw-dele, aga selle eest kuni 5000 krooni kuus lisa maksma hakata
tundub naatukene palju (viide artiklile ).
|
|
|
|
Kosh
huviline
Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8
|
postitati 13.05.08 08:27
|
|
|
Kui see maks liiga kirves tuleb, hakkab siin hulgim liikuma võõramaa numbrimärgiga autosi. Ise pean ka olude sunnil 210 kWga varsti tänavatel kulgema
hakkama.
kW ja luksuse vahele võrdusmärgi tõmbamine on minu arvates vale. Palju on >139kW autosi mis veavad ringi paljulapselisi peresi ja on 7-kohalised.
Pealegi on terve trobikond Eesti kodanikke, kelle pühapäeva auto putitamiseks garaazis. Kellel Evo/Impreza rallitamiseks, kellel vana V12 Jaguar/BMW
jne jne. Rootsis saab sellised pühapäeva-autod isegi eraldi kindlustusklassi, kuna nendega iga päev ei sõideta. Meil sellist asja pole eriti loota.
Võimas auto ei prugi samas sugugi olla ilge bensiinineelaja. Täiesti olemas 200kW bensiiniautosi ilma turbota, mis võtavad keskmiselt kütet 7,7
sajale. Kui lapats põhja vajutada, siis muidugi kulunumbrid teised.
Kõige õiglasem on maksustada ikka seda mida iga auto tarbib ehk siis kütust. Sõidad vähe ja säästlikult maksadki vähem, sõidad palju ebaökonoomse
autoga, siis maksad küttega selle lõbu ise kinni. Riik saab aktsiisi läbi oma maksud kätte ja keegi ei tunne, et peaks riigist välja kolima hakkama
või ennast autoga näiteks Bulgaariasse registreemima.
|
|
|
Rage
klubiliige
Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351
Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal
Auto: XF S
|
postitati 13.05.08 09:58
|
|
|
nohh.. tõenäoliselt siiski sellist lollust ei tehta.. aga kui tehtaks.. siis läheks vast see 1,8T superb loosi.. palju sel kw'sid oli?
|
|
|
pakiruum
huviline
Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.08 10:48
|
|
|
Raido Rüütel, sõiduohutuse õpetaja: Mõnes riigis sõidavadki poliitikud Skodade ja isegi Daciatega.
|
|
|
Rage
klubiliige
Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351
Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal
Auto: XF S
|
postitati 13.05.08 11:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pakiruum
Raido Rüütel, sõiduohutuse õpetaja: Mõnes riigis sõidavadki poliitikud Skodade ja isegi Daciatega. | krt isegi LAVis ja muudes toredates riikides, kus
elanikkonda sureb massides nälga ja haigustesse.. sõidavad riigisad ikka läikivate ja suurte autodega ringi...
mis puutub sellesse auto lätti registreerimisse:
Tsitaat: |
NÕUKOGU DIREKTIIV,
28. märts 1983,
ühest liikmesriigist teise ajutiselt imporditud teatavate transpordivahendite maksuvabastuse kohta ühenduses
(83/182/EMÜ)
Artikkel 3
Teatavate isiklikuks kasutamiseks mõeldud transpordivahendite ajutine importimine
Kui erasõiduk, haagiselamu, lõbusõidulaev, eraisikule kuuluv õhusõiduk, kolmerattaline sõiduk või jalgratas imporditakse ajutiselt, vabastatakse
imporditud ese artiklis 1 nimetatud maksudest ajavahemikuks, mis järjest või muul viisil ei ületa kuut kuud iga 12 kuu kohta, eeldusel et:
a) kaupa importiv isik:
aa) omab alalist elukohta liikmesriigis, mis ei ole liikmesriik, kuhu ajutiselt imporditakse;
bb) kasutab kõnealust transpordivahendit isiklikuks kasutamiseks;
b) kõnealust transpordivahendit ei võõrandata ega rendita välja liikmesriigis, kuhu ajutiselt imporditakse, ega laenutata selle riigi residendile.
Ühenduses peakontorit omavale autorendiettevõttele kuuluvaid erasõidukeid võib siiski mitteresidentidele reeksportimise eesmärgil edasi rentida, kui
sõidukid on riigis seoses rendilepinguga, mis on selles riigis lõppenud. Autorendiettevõtte töötaja võib need ka saata tagasi liikmesriiki, kus need
esialgu renditi, isegi kui see töötaja on liikmesriigi resident, kuhu ajutiselt imporditakse.
1. Käesoleva direktiivi kohaldamisel tähendab âalaline elukohtâ kohta, kus isik tavaliselt elab iga kalendriaasta jooksul vähemalt 185 päeva
seoses isiklike ja tööalaste sidemetega või, kui tööalased sidemed puuduvad, seoses isiklike sidemetega, millest ilmneb nimetatud isiku märkimisväärne
seos tema elukohaga.
Kui isiku tööalased ja isiklikud sidemed on eri kohtades ning ta elab seetõttu järgemööda kahes või enamas liikmesriigis asuvates eri kohtades,
loetakse tema alaliseks elukohaks isiklike sidemetega seotud kohta, kui ta sinna korrapäraselt tagasi pöördub. Viimati nimetatud tingimus ei pea olema
täidetud, kui isik elab liikmesriigis kindla kestusega ülesande täitmiseks. Ülikoolis või koolis õppimine ei tähenda alalise elukoha muutust.
2. Oma alalise elukoha tõendamiseks kasutavad isikud asjakohaseid vahendeid, näiteks isikutunnistust või mis tahes muud kehtivat dokumenti.
3. Kui impordiliikmesriigi pädevatel asutustel on kahtlusi seoses vastavalt lõikele 2 esitatud väidetega alalise elukoha kohta või kui nad soovivad
teha teatavat erikontrolli, võivad nad nõuda mis tahes lisateabe või -tõendite esitamist. |
|
|
|
Kosh
huviline
Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8
|
postitati 13.05.08 12:17
|
|
|
Kõik direktiivid pole kohustuslikud liikmesmaadele seadusesse kirjutamiseks, paljud on rohkem soovitusliku iseloomuga. Reaalses elus on 3-5 tuhat
krooni kuus piisav raha et osad eestimaalased kogu oma palga maksurahad piiri taha suunaksid.
|
|
|
petst
huviline
Registreerunud 03.04.06
Postitusi: 114
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 & VW e-UP!
|
postitati 13.05.08 19:42
|
|
|
See artikkel lõhnab turunuse järgi. Võimalus oma valijatele mokkamööda olla. Mõni parteisoldat on selle kiiruga valmis kribanud? Ilma et teemat
valdaks. Ka sotsid ise jäävad teema kommenteerimisega hätta
|
|
|
Kosh
huviline
Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8
|
postitati 14.05.08 04:42
|
|
|
Njaa, selliseid autosi pidavat olema 30 000. Võimalik et mõnes peres on auto kahepeale. Lisaks on kindlasti neid kelle unistus on lähemate aastate
jooksul mõni "üle normi" võimsam auto soetada. Kokkuvõtteks on sotside suhtes negatiivselt meelestatud kodanikke kaugelt üle 30 000, usun nad
kaotavad järgmistel valimistel mõnuga hääli, sest jahtuva majanduse ja üle 19 kroonise diislihinna taustal tõstab niimõnigi auto-omanik igasuguse
lisamaksu peale kõvasti kisa. Kardan et see populism ei lähe sotsidel läbi.
|
|
|
Kosh
huviline
Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8
|
|