Kosh
huviline
Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8
|
postitati 17.07.08 08:58
|
|
|
Dynomaxi 27.07.2008 võimsust mõõtma
Hei. Dynomaxis pühapäeval alates kella kümnest aeg kinni pandud. Max saab rullidele ajada 10 autot aga kuna kindlaid tulijaid erinevate sõprade
tuttavate seas vähem siis mõtlesin et hõikan siia ka. Äkki keegi tahab oma RSi või muu pilli ära mõõta siis andke teada. Hind tuleb vast 400-450 kanti
kui 10 kokku saab aga üle 500.- ei küsita juhul kui kümmet kokku ei saagi. Hinna sees siis 3 tõmmet ja lõpuks saab kena graafiku imetlemiseks
Kindlalt on kohale tulemas kaks V8't võibolla ka V12, üks R6 ning kolmas V8. Saabiklubi muideks käis hiljuti seal ära ja said suht korralikud numbrid
kirja.
Lisainfot: http://dynomax.ee/
|
|
|
Kosh
huviline
Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8
|
postitati 23.07.08 06:17
|
|
|
Tõstaks teema jle üles. Tõesti mitte keegi ei taha teada palju RS või muu pill reaalselt jõudu annab ja milline vahe näiteks chipiga on ? Ärge jamage mehed
|
|
|
pakiruum
huviline
Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.07.08 06:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kosh
Tõstaks teema jle üles. Tõesti mitte keegi ei taha teada palju RS või muu pill reaalselt jõudu annab ja milline vahe näiteks chipiga on ? Ärge jamage mehed |
Tuleks hea meelega aga olen eestist ära. Oli
nagunii plaanis teha "enne ja pärast" ja praegu oleks olnud hea võimalus teha "enne" ära.
|
|
|
Gea
huviline
Registreerunud 18.04.07
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda Octavia Combi RS
|
postitati 23.07.08 19:19
|
|
|
Oleksin tulija kui on võimalik
|
|
|
Kosh
huviline
Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8
|
postitati 25.07.08 06:08
|
|
|
Väga tore, andsin PSiga oma numbri ja naza inffi
|
|
|
Gea
huviline
Registreerunud 18.04.07
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda Octavia Combi RS
|
postitati 25.07.08 15:40
|
|
|
Tulen
|
|
|
Zut
huviline
Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII RS TFSI
|
|
Kosh
huviline
Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8
|
postitati 29.07.08 06:55
|
|
|
Tulemused
Gea loal lükkan ta graafikud siia üles. Enne natuke juttu ka juurde. Gea lasi oma masina ära chippida ja elu oli ilus aga vahepeal lasi esindus softi
üle. Sai siis asi teist korda peale lastud aga tagumikudyno ütles et asi pole päris nii hea kui eelmine kord chipituna. Dyno näitab siis, et teisest
chippimisest pole miskit kasu olnud. Btw asi oli minu mälu mööda garantiiga MTMi chip.
Dynomaxis koha peal Maksim rääkis et neil on ka sellist asja ette juhtunud, et chipivad turbopilli ära aga tulemust praktiliselt ei tule. Muudetakse
parameetreid ja sõditakse edasi, vahest saab tulemused kätte alles kolmandal katsel. Neil õnneks dyno olemas ja saavad kohe koha peal testida.
http://www.youtube.com/watch?v=1wvXjY29r4Y
Mu rauast pigistati samal päeval 283 tagaratta hobust välja ja tuttav sai 7a uuema pilliga 286 rwhp kätte.
Tean et baierlastel on ülekande kaod manuaalkasti puhul hoorattast tagarattani 10-12%. Usun Octavia RS number samma kanti. Lisan veel et ilm oli
suviselt palav, vabalthingavad kaotavad iga +5,8 kraadiga 1,5% võimsusest turbo autod ilmselt rohkemgi.
Loodetavasti Gea saab oma chipinduse korda, siis saab üle stockist võimsamaid numbreid ka näha Praeguste numbritega tuleb veerandmiil ca 15.5 mis klapib jaheda ilmaga Kiltsil kevadel sõidetud 15.3ga. Saab näha
palju korras chip juurde annab aga kes tehase seadetes autoga loodavad 14.3 sõita ... unistada ju võib
Edu Geale probleemi lahendamisel !
Edit: arvestades 12% kadu numbrid siis 136kW ja 290 nm. Väände graafik keskelt küüruga, mis justkui viitaks chipile aga numbrid kuidagi lahjad chipi
kohta. Võimalik et õhu-kütte suhe paigast ära kogu vahemikus või pgn teab mis.
|
|
|
tsekkar
huviline
Registreerunud 08.08.06
Postitusi: 144
Kasutaja on eemal
Auto: O3 4x4 black
|
postitati 29.07.08 11:05
|
|
|
Sellest võib järeldada, et kunagi ei saa kindel olla. Lased kalli raha eest chippida. Nägu naerul, aga tegelikult
Ühesõnaga kui chipid, siis pead ka dynos käima.
|
|
|
pakiruum
huviline
Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.08 12:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kosh
Praeguste numbritega tuleb veerandmiil ca 15.5 mis klapib jaheda ilmaga Kiltsil kevadel sõidetud 15.3ga. |
Esimene sõit oli päris kuuma ilmaga tehtud kuid teise sõidu ajal oli juba jahe küll.
Millise variandiga täpsemalt tegu oli (diisel/bensiin)?
Tsitaat: | Algselt postitas: Kosh
Dynomaxis koha peal Maksim rääkis et neil on ka sellist asja ette juhtunud, et chipivad turbopilli ära aga tulemust praktiliselt ei
tule. |
Sellepärast ise plaanin teha enne-ja-pärast, et oleks võrdlus olemas! Aga kahju, et ei saanud pühapäeval tulla.
|
|
|
Kosh
huviline
Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8
|
postitati 29.07.08 13:09
|
|
|
Pakiruum, see 15.3 on sinu tulemus kevadel Kiltsil Siis oli oluliselt
jahedama õhuga ilm kui pühapäeval.
Gea plaanib uuesti dynosse minna, kui chipi kallal natuke nokitsetud. Saate äkki koos minna, tuleb hinnast 150 krooni alla.
Eks ilma dyno abita on igasugune auto tuunimine paras pimedas kobamine.
Väände graafik mulle tegelikult meeldib, Saabiklubi tegelastel oli seal 2...3000 pöörde juures tükk tühja maad, enne kui föön puhuma hakkas. Muutuvate
labadega turbo teeb praktiliselt V6 väände ära, kena vaadata kohe.
|
|
|
pakiruum
huviline
Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.08 05:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kosh
Pakiruum, see 15.3 on sinu tulemus kevadel Kiltsil Siis oli oluliselt
jahedama õhuga ilm kui pühapäeval. |
Ma muidu mõtlesin Gea autot. Kas ta oli diisel või bensiin?
Tsitaat: | Algselt postitas: Kosh
Gea plaanib uuesti dynosse minna, kui chipi kallal natuke nokitsetud. Saate äkki koos minna, tuleb hinnast 150 krooni alla. |
Eks kui ajad klapivad, siis saab minna küll.
|
|
|
Kosh
huviline
Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8
|
postitati 30.07.08 07:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pakiruum
Ma muidu mõtlesin Gea autot. Kas ta oli diisel või bensiin?
|
Minu teada ei lähe ükski diisel 6700 pöördeni minutis nagu antud graafikul ja youtube videos ei kostu lörinat, järelikult on bensiin
|
|
|
Gea
huviline
Registreerunud 18.04.07
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda Octavia Combi RS
|
postitati 30.07.08 17:30
|
|
|
Geal on bensiin jah
|
|
|
pakiruum
huviline
Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.08 06:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gea
Geal on bensiin jah |
Millal muidu plaanid uuesti minna?
|
|
|
Gea
huviline
Registreerunud 18.04.07
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda Octavia Combi RS
|
postitati 31.07.08 06:41
|
|
|
Kui lubatakse, et asi korras.
|
|
|
Gea
huviline
Registreerunud 18.04.07
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda Octavia Combi RS
|
postitati 01.08.08 08:45
|
|
|
Lähen täna 01.08 Dynomaxi kell 18.00 kui keegi veel soovib tulla, siis 1-2 autot veel võimalik(ei osanud kohe öelda kas on veel soovijaid)
|
|
|
Gea
huviline
Registreerunud 18.04.07
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda Octavia Combi RS
|
postitati 02.08.08 20:16
|
|
|
Auto korras, mis viga oli ei oska praegu öelda kuna ei käinud ise autol järel.
dynos sai ka uuesti käidud ning uus ja vingem graafik olemas
|
|
|
pakiruum
huviline
Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.08.08 14:53
|
|
|
Graafik on tõesti vingem! Kas see on siis see MTM'i lubatud 245HP/180kW?
|
|
|
Rage
klubiliige
Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351
Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal
Auto: XF S
|
postitati 04.08.08 07:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pakiruum
Graafik on tõesti vingem! Kas see on siis see MTM'i lubatud 245HP/180kW? | ja 350nm väänet?
mina vist juba tean ühte asja, mida ma oma autole küll ei paigalda:-)
|
|
|
Kosh
huviline
Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8
|
postitati 04.08.08 07:50
|
|
|
Tore kenasi numbreid näha Enam pole seda koledat jõu kadu ca 2000 pöörde
juures, vääne kasvab kenasti kiiresti 3350ni välja. Spekuleerin et vana soft mingil põhjusel ei lasknud nii palju rõhku peale, kui võinuks. See
seletaks jõu languse mis enne oli 2000 pöörde juures.
Esirattast tuli ära siis 222,0 HP ehk 165.55 kW ja 263,2 lb/ft ehk 355.09 nm. Arvestades 10% kadu hoorattast esiratasteni, saab numbriteks
182 kW ja 391 nm Tean Maksim tahab Dynomaxis arvutada kadudeks 15% manuaalkastiga autodele ja 20% automaatkastidele
aga see inff käib rohkem eilse päeva ameerika autode kohta. Btw väände numbrid on usaldusväärsed ainult siis, kui su auto piiraja on tegelikult ka
6950 pöörde juures minutis. Võimsuse numbreid see ei mõjuta. Arvestades et reedel oli suht soe ilm, on sul jahedama ilmaga numbrid natuke paremad. 17
kraadi jahedama ilmaga tuleb näiteks 190kW ära
Ma sinu asemel kaaluks 16dal augustil Kiltsil miili jooksul osalemises, saaksid B klassis arvestatava tulemuse. Viimane sellelaadne üritus sel aastal
http://www.mile.audiclub.ee/index.php
Edit: (Optimeerisin vahepeal starti ja parameetreid, tegu siis ideaaltingimustes stardiga 2400 pöördelt)
Tegin väiksed arvutused Cartestiga, ideaalis siis 6,6 sajani 14,5@159 veerandmiil ja miili peale lendab 221 km/h välja arvestades 1445kg kaalu ja
0.311 õhutakistuse teguriks. Peeglid sisse, paagid tühjaks ja võiks rohkemgi ära tulla
|
|
|
pakiruum
huviline
Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.08 12:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kosh
Esirattast tuli ära siis 222,0 HP ehk 165.55 kW ja 263,2 lb/ft ehk 355.09 nm. Arvestades 10% kadu hoorattast esiratasteni, saab numbriteks
182 kW ja 391 nm |
Eks jah. Hiljem arvutasin ise kah, et kui arvestada kadu hoorattast, siis tuleb ilusti ära.
Tsitaat: | Algselt postitas: Kosh
Edit: (Optimeerisin vahepeal starti ja parameetreid, tegu siis ideaaltingimustes stardiga 2400 pöördelt) |
Nii palju kui katsetanud olen, siis ideaal jääbki 2100-2400 vahele. Sellest alla ei saa õiget tõuget (nagu lööks pöörded nulli ja siis alustab minekut
vaikselt) ja sellest üle juba koha peal kraabib tühja.
|
|
|
Kosh
huviline
Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8
|
postitati 04.08.08 13:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pakiruum
Nii palju kui katsetanud olen, siis ideaal jääbki 2100-2400 vahele. Sellest alla ei saa õiget tõuget (nagu lööks pöörded nulli ja siis alustab minekut
vaikselt) ja sellest üle juba koha peal kraabib tühja. |
Reaalses elus jah pigem natuke alla 2400.
Endal analoogne teema, programmi järgi peaks ideaalne start olema 1725 juures aga reaalses elus hakkab sellel pöördel startimisel natuke palju ketsi
taga ringi ajama, 1500 pealt on tavaliselt palju efektiivsem start.
|
|
|
Gea
huviline
Registreerunud 18.04.07
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda Octavia Combi RS
|
postitati 04.08.08 19:07
|
|
|
Just, just
Tsitaat: | Algselt postitas: Rage
Tsitaat: | Algselt postitas: pakiruum
Graafik on tõesti vingem! Kas see on siis see MTM'i lubatud 245HP/180kW? | ja 350nm väänet?
mina vist juba tean ühte asja, mida ma oma autole küll ei paigalda:-) |
|
|
|