vaata selle asjaga on nii, et kahtlustamisest pole abi. foorumisse sisse logimise ja lühikese postituse tegemise ajaga oleks sul asi juba
kontrollitud.
a juhendan siis täpsemalt.
esiteks veendu, et käsipiduri kang on lõpuni maas. kui sellega tuli ei kustu, siis ava kapott ja leia üles piduri peasilinder. selle otsas on
piduriõli potsik. kui sinna mingi juhe sisse läeb siis on sääl ilmselt andur ka. igatahes kontrolli piduriõli taset (seda võid ka siis teha kui
sisteem ilma andurita on) ja vajadusel vala sobilikku vedelat juurde.
ma pole kindel, mis marki õli sääl käib. loe manualist või helista esindusse. potsiku pääl peaks olema min-max märgid, tase peab nende vahel olema.
nii kui nüüd ka tuli ää ei kustunud, siis jääb veel üle veidi utoopiline variant, et juba ammustel aegadel pandi anduriga klotse. seega vaata kui
palju klotsidel friktsiooni järel on. ma eeldan, et 120-l on ees ikka kettad vist. heal juhul näed niisama ka, halvemal juhul pead ratta alt ää
võtma.
klotse tasub ka niisama kontrollida, sõltumata sellest, kas kuskil mõni tuli põleb.
kui kässar, õli ja klotsid normis, siis see tuluke järelikult käib millegi muu kohta.
su pildil pole tervet armatuuri näha ja seega ei mõista rohkem pakkuda. usutavasti on punasega hoiatused õlirõhu (see on pildil näha), jahutusvedela
ja laadimise kohta. piduriteema läeb juba natuke luks varustuse alla, aga 120 oligi omal ajal tegija masin.
igatahes, ää kahtlusta, vaid kontrolli.
mistahes punased tuled armatuuris tähendavad seda, et tegu on millegi ohtlikuga ja asi tahab koheselt korda tegemist.
|