Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Diisel Octavia II turbo vastupidavus? (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 4224)
Taff
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.10
Postitusi: 13

Kasutaja on eemal


postitati 25.03.10 07:48 Tsiteeri
Diisel Octavia II turbo vastupidavus?



Keegi midagi diisel Octavia II turbost head/paha teab?On tuksi kellegil läinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zipper
huviline



Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia II

postitati 25.03.10 16:57 Tsiteeri


Kui ainult linnas vaikselt sõita, siis võib turbo kinni jääda sinna kogunenud põlemata tahmast.
Vahest tuleks paremat jalga raskemalt ka vajutada...
Regulaarselt peab vahetama õli ja mootori õhufiltrit- see tagab turbo pikaealisuse.
Muid vigu ei tule ette:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 25.03.10 19:58 Tsiteeri


See turbiini kinni tahmamine ei ohusta mitte ainult linnas sõites, vaid ka siis kui maanteel ökonoomsus sõiduga liiale minnakse. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Taff
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.10
Postitusi: 13

Kasutaja on eemal


postitati 25.03.10 20:38 Tsiteeri


Selge,pidev kiirendamine ei mõju hukutavalt?:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tihver
huviline



Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4

postitati 26.03.10 06:03 Tsiteeri


Kord paar päevas võiks lasta ikka pöörded üles, siis tahmamine ei ohusta. Pidevalt punase piiril sõita pole vaja, siis juba parem bensukas osta.

Kui autol garantiid ei ole, siis turbo probleemidega ei ole mõtet Auto100`t külastada. Nemad vahetavad seda ainult ühes tükis ja turbo remonti ei teosta. Uus turbo maksab aga 25-30 000kr koos vahetusega. Remont võib samas maksta 5 korda vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 05.04.10 13:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tihver
Kui autol garantiid ei ole, siis turbo probleemidega ei ole mõtet Auto100`t külastada. Nemad vahetavad seda ainult ühes tükis ja turbo remonti ei teosta. Uus turbo maksab aga 25-30 000kr koos vahetusega. Remont võib samas maksta 5 korda vähem.


See "remont" on ainult müügi jaoks. Kui tahad ikka pikalt sõita, siis uus turbo on kasulikum. Eesti remonditakse küll, kuid turbo peab olema korralikult tasakaalus ja seda Eestis keegi minuteada ametlikult ei teosta. Sellest ka need turbode lagunemised legendid. "remontida" saab ca 5k eest vajadusel.
Õ•li kohapealt tuleb kasutada tootja poolt ettenähtud õlisid ja mitte koonerdada. Odav õli ei sobi turbomootoritele. Õ•li on minumeelest vastupidavuse kõige olulisem komponent.
Väldi tuunitud diisleid, sh need tuning boxid jne, kui just parandamine pole su hobi...
Lisaks arvesta, et diislit on kallim pidada / esineda võib rohkem X muresid, mida raske lahendada, kuigi liitri kulu per 100km on ca 2x vahe võrreldes bensukaga.

Tuli natukene OT, aga äkki on valiku tegemisel abiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 05.04.10 17:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi


Õ•li kohapealt tuleb kasutada tootja poolt ettenähtud õlisid ja mitte koonerdada. Odav õli ei sobi turbomootoritele.



Jäi vähe arusaamatuks, mismoodi teha kindlaks, et kas õli on ikka piisavalt kallis turbomootorisse valamiseks? :) Kui õlil mootoritootja vajalikud heakskiidud olemas, siis ei ole hind enam mingi määrav näitaja. Mõned brändid maksavad rohkem, mõned vähem ja keegi ei ütle, et päris mitmete firmade samalaadsed tooted tulevad ühe liini pealt. Ma küll ei leia, et peaksin säravama etiketi eest kanistri pealt näiteks 200 krooni rohkem maksma.
Soovitav on võimaluse korral loobuda pikendatud õlivahetusvälpadest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tihver
huviline



Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4

postitati 05.04.10 17:33 Tsiteeri


Kui korraliku õliga turbod ei sure, siis järelikult esindus ei pane autosse korraliku õli, sest enamus siin surnutest on olnud esinduses hooldatud autod.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 06.04.10 05:56 Tsiteeri


Esindus kallab sisse Castrolit ja ma ei ütleks, et see odav õli oleks. Nagu ka siin foorumis varasemalt mainitud, tuleb tõdeda, et turbod lihtsalt liialt nõrgad. Ei siin muud suuremat raketiteadust olegi. Mind nüüd lausa hakkas huvitama, et mis oleks siis Skoda jaoks õige ja hea õli? Võtame näiteks- Superb II Combi 2.0 TDi PD (103kW QG0/2).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 06.04.10 06:20 Tsiteeri


well, uutest ja uhketest ei tea mõmmigi, a oma vanadele ja väsinud trakatsitele valan sisse suvalist 10w40 törlönti. viimased paarkümmend õlivahetust olen teinud gulfi vedelaga. hind määrab, gulfi saan 50 krooni per liiter kätte ja igatahes ei ole koned ega turbod küll protesteerinud selle pääle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
odnor
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.08
Postitusi: 49

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1,2DSG

postitati 06.04.10 10:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Esindus kallab sisse Castrolit ja ma ei ütleks, et see odav õli oleks. Nagu ka siin foorumis varasemalt mainitud, tuleb tõdeda, et turbod lihtsalt liialt nõrgad. Ei siin muud suuremat raketiteadust olegi. Mind nüüd lausa hakkas huvitama, et mis oleks siis Skoda jaoks õige ja hea õli? Võtame näiteks- Superb II Combi 2.0 TDi PD (103kW QG0/2).


ei ole mootoriõli küll see koht millega koonerdada (eriti just turbomootorid), kui PD siis alusta õli otsigut selle järgi mis sobib pumppihustile.


kõik mida oskad on lihtne
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Sportline

postitati 06.04.10 11:35 Tsiteeri


Siinkohal ootaks Auto100 poolset seletust probleemile, et mitte ise kohvipaksu pealt oletada ja valesid järeldusi teha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 06.04.10 13:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: odnor


ei ole mootoriõli küll see koht millega koonerdada (eriti just turbomootorid), kui PD siis alusta õli otsigut selle järgi mis sobib pumppihustile.


Kuna tegelen ise õlide müügiga, siis tean mida võib autosse kallata ja mida mitte. Siin kõlas väide,et mida kallim õli, seda kvaliteetsem. Paraku pole see alati nii. Aga noh, kes tahab seda uskuda, siis uskugu edasi minugipoolest. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 06.04.10 15:30 Tsiteeri


Äkki räägid täpsemalt õlidest.
Ise olen kasutanud Havoline õlisid pikemat aega, aga kuna Bauhofis oli Mobil poolsünt
(5 l) soodushinnaga 399, siis võtsin järgmiseks vahetuseks seda. Mobil peaks ju olema tipptase kirjade järgi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 06.04.10 16:40 Tsiteeri


Kui huvilisi on, siis teen õlide jaoks uue teema. Mobilil pole iseenesest viga. Hinnaklass ka suhteliselt normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 06.04.10 17:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Kuna tegelen ise õlide müügiga, siis tean mida võib autosse kallata ja mida mitte. Siin kõlas väide,et mida kallim õli, seda kvaliteetsem. Paraku pole see alati nii. Aga noh, kes tahab seda uskuda, siis uskugu edasi minugipoolest. :)

Ega sa ei taha öelda, et Castrol on kehv õli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 06.04.10 17:44 Tsiteeri


Muidugi ei taha öelda. Mu masinas kah Castrol sees, kuna ei taibanud ise hooldusse minnes õli kaasa võtta. Tahan lihtsalt vaielda vastu väitele, et tuleks uuematel turbomootoritel kasutada võimalikult kallist õli. Castrolil moodustab hinnast päris suure osa see,et peale on kirjutatud Castrol. Nii lihtne see ongi.
Oluline on jälgida, et õlil oleks mootoritootja heakskiit ja muud ei midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 07.04.10 06:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Muidugi ei taha öelda. Mu masinas kah Castrol sees, kuna ei taibanud ise hooldusse minnes õli kaasa võtta. Tahan lihtsalt vaielda vastu väitele, et tuleks uuematel turbomootoritel kasutada võimalikult kallist õli. Castrolil moodustab hinnast päris suure osa see,et peale on kirjutatud Castrol. Nii lihtne see ongi.
Oluline on jälgida, et õlil oleks mootoritootja heakskiit ja muud ei midagi.


Minu mõte oli, et panna seda mida tootaja on soovitanud. Kui täissünt peab olema sees, siis ei topiks sinna poolsünti. Kuskilt meenub, et Castrol ja paar teist tulevad samast kohast, nimed ainult erinevad. See õli tähis (0W....) on kõige olulisem (mootori juures peaks olema ka kleeps või siis manuaalis kirjas), tootja pigem teisejärguline.

Ja kallist/heast õlist ei ole kasu, kui selle vahetused on ebaregulaarseid või liiga pikad vahed. Kullatud pakendis õli ei ole kindlati parem kui normaalses pakendis müüdav sama tähisega õli.
http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger - otsida sealt "Reliability". Kõige kahjulikum on turbo jaoks siiski kohene seiskamine peale sõitu (õlitus kaob ning turbo kuum). Ise püüan seda alati jälgida, kui suurem koormus olnud või pikk sõit seljataga. Palju saab teha ära autokasutaja, kuid kui turbo ehitus on vigane siis varem või hiljem sureb ikka ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 07.04.10 07:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi


Minu mõte oli, et panna seda mida tootaja on soovitanud. Kui täissünt peab olema sees, siis ei topiks sinna poolsünti. Kuskilt meenub, et Castrol ja paar teist tulevad samast kohast, nimed ainult erinevad. See õli tähis (0W....) on kõige olulisem (mootori juures peaks olema ka kleeps või siis manuaalis kirjas), tootja pigem teisejärguline.



No aga ma üritasin selgeks teha ju täpselt sama. Mootoritootja heakskiit määrabki ära päris paljud parameetrid, millele see õli vastab. 0W-30 näiteks tähistab õli viskoosust ehk näita, kui vedel või paks see on. Selle järgi ei saa alati otse öelda, kas on sünt või poolsünt, sest näit. 10w-40 võib olla nii üks,kui teine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
egc
huviline



Registreerunud 17.04.10
Postitusi: 2

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.10 18:29 Tsiteeri


Turboid remonditakse ja tasakaalustatakse Eestis küll ja ametlikult endal remonditud turbo peal mis 100 tuhat läbi vuhand juba ja ilma probleemiteta, samas kui foorumitest lugeda siis nii mõnigi mees ost uue mis ke laiali lennand nii et see kaheotsaga asi. Turbo keomeetria nii naljal kinni ei tahma ka vaikselt sõites peamiseks probleemiks juht klapp mis kippub kinni jääma.


www.egc-garage.eu
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.4% - SQL: 60.6%]