Lehekülgi: 1 2 |
Cyberlord
huviline
Registreerunud 29.06.10
Postitusi: 10
Asukoht: Keila/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.10 16:09
|
|
|
Superb 1.8T sedaan - 2010 - Cyberlord
Tervitus Skodalastele!
Olen oma lühikese elukese jooksul päris mitmeid autosid omanud ning paljud nendest ka tuttuued (Subaru forester 2009 2.5T, Mazda 5 ja 6 mõlemad 2007,
Kia Cee`d 1.6TDI + mõned pirukad ja hunnik vanemaid pille) kuid pean tunnistama, et sellist rahuolu nagu seda pakub nüüdne superb ei ole ma veel
ühestki autost saanud.
Tegemist siis 2010a skoda superb kõige madalama varustusega pilliga, millel soodusmüük hetkel 299 000.- manuaal ning 319 900.- 7k DSG kastiga, mina
otsustasin viimase kasuks. Mootoriks 1.8T, millel võimsust 118KW ning väänet 250 njuutonit. Värv on must, mis on vaieldamatult soliidseim valik
sellele pillile...no tee või tina aga mustad autod on kenad ning soliidsed. Olen omanud 4 musta autot juba ning tean, et neid on piin puhtana hoida
aga kui nad seda on, siis on ikka krdi hea vaadata küll
Võtmed sain kätte 17.06.10, tollal oli odomeetril 8km, mis on tänaseks kasvanud 1500 peale ning kasvab järgneva paari nädalaga arvatavasti vähemalt
samapalju. Ja oi need kilomeetrid on rõõmsad olnud
DSG kast on vapustavalt kiire, vahest sooviks ehk, et üles- ja allavahetused oleks tiba sujuvamad aga samas ei oska võibolla ise ka piisavalt gaasi ja
piduriga mängida, et asi max. sujuv oleks (esimene automaadiga auto ikkagi). Samas ongi tegemist ju kiire käimariga ning mõningane teravus on vast
täiesti loogiline sellisel puhul. Sõita on lust nii sileda asfaldi kui ka kruusa peal. Kurve saab päris optimistlikult võtta aga samas peab endale aru
andma, et see auto ei ole selleks loodud ning mulle tundub täitsa banaalne kui keegi sellise 5m pika paadiga kujutab ette, et ta on ringrajale
sattunud. Selle auto minek on minujaoks täielik üllatus - ei osanud oodata, et 1.8t nii tublilt seda edasi viib. Oma ebausust tingituna uurisin ka
mootori chippimise võimalust ja ennäe - Auto 100 pakub lausa ise vastavat teenust. Pakutav siis MTM chip, mis kirjade järgi tõstab võimsuse 118Kw
pealt 151 peale ning vääne kasvab +55nm ehk siis 305nm. Kuna ma ei suutnud kuidagi allaneelata fakti, et selline võimalus on olemas ning ametlik
garantii ka säilib, siis sai ka see juba hinnasisse kenasti ära paigutatud. Leppisin müüjaga kokku, et chip pannakse siis kui ise seda soovin,
arvatavasti juhtub see vahemikus 3-5k läbisõitu - siis on mootor juba piisavalt sissetöötanud ning samas peale chippimist peaks rõõmu kulutatud 15
600.- eegu eest küllaga olema.
Kuna tegemist on tööautoga ning peres hetkel teiseks autoks naise kasutada 2.8 syncro passat, siis ei saa eitada, et tekkis hirmus kiusatus majanduse
stabiliseerumisel perre soetada 3.6 V6 Superb, et naine turvaliselt kugleda saaks ning mina soovikorral ennast kuskil väljaelamas käia.
Ei hakkagi pikemalt siin kaagutama hetkel, eks kilomeetrite kogunedes tekib ka muljeid juurde ning kui leian viitsimist fotokaga õues käia, siis
klõpsin paar pilti ka vaatamiseks
|
|
|
Zut
huviline
Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII RS TFSI
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 18.01.09
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 1,6 MPI
|
postitati 29.06.10 17:26
|
|
|
Hää valik, Soovin Õ•nne ning sõidulusti!!!
|
|
|
pakiruum
huviline
Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.10 20:49
|
|
|
Õ•nnitlused!
Rahvas nõuab pilte! Aga jah, võta või järgmiseks Superb. Igalpoolt pressib
ainult positiivsust sisse selle auto kohta. Ükskord tahaks seda 3.6 V6
varianti kah proovida.
|
|
|
M8DSwordfish
klubiliige
Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212
Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.
|
postitati 30.06.10 04:51
|
|
|
Õ•nnitlused! Pikka ja muretud teed teile koos sõita!
|
|
|
Cyberlord
huviline
Registreerunud 29.06.10
Postitusi: 10
Asukoht: Keila/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.10 07:56
|
|
|
Teisipäeval chippima
|
|
|
Janek85
huviline
Registreerunud 04.10.08
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SuperbII
|
postitati 14.07.10 12:56
|
|
|
Kuidas chippimine õnnestus?
|
|
|
Zut
huviline
Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII RS TFSI
|
postitati 14.07.10 18:12
|
|
|
Kimab ringi nüüd ja ei saa mitu päeva siia vaadatud äkki
_______________________
-- Who stole my beer? --
|
|
|
|
Valts
klubiliige
Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci
|
postitati 15.07.10 07:37
|
|
|
No kui pastlad siledaks saab lihvitud, siis tuleb kurtma siia
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 15.07.10 08:21
|
|
|
Võin vihjeks öelda, et see auto jäi hetkel chippimata. Antud auto nõudis uuemat MTM softi, mis peaks kolme nädala pärast olemas olema.
|
|
|
Janek85
huviline
Registreerunud 04.10.08
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SuperbII
|
postitati 15.07.10 08:52
|
|
|
Mulle väitis üks tegelane youtuubis et tal mõõdeti stockis 180 hobust(so on 132kw) ja ta chippis oma 1,8 dsg 235 hobuse(so 172kw) ja 350Nm peale.(MTM
oma on 151kw ja 305 Nm) Kiirendus on nüüd 7,2 , rahulikul sõidul võtab isegi vähem kütust. Kiirelt sõites võtab rohkem kütust kui enne, mis on ka
loogiline. Garanti jäi alles, kuna chipi installia firma ja esindus pidid omavahel läbi saama.
Tüüp on kokkuvõttest asjaga väga rahul.
Ma hakkasin selle jutu peale ka ise veeretama mõtet, et kui palju mul veel jõudu juurde oleks vaja ja hakkasin tunnetuse pärast oma kasti ka S reziimi
lappama aegajalt ning avastasin enda autol järjekordse vea: teiselt kolmandale vahetusel laseb arvuti mootori punasesse(vist 6800 juurde) alasse
piirajasse ja paugub seal mõnda aega, enne kui ära vahetab üles alles käigu. St kiirendad, siis kiirendus raugeb, tekib pidurdus, käiguvahetus ja uus kiirendus. Ühel korral kestis se piirajas olek 2-3 sek vahele(hoidsingi nii, et näha mida se arvuti teha otsustab lõpuks)... On kellegil
teisel ka nii olnud?Või on se palavusest?
|
|
|
Cyberlord
huviline
Registreerunud 29.06.10
Postitusi: 10
Asukoht: Keila/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.07.10 18:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lare
Võin vihjeks öelda, et see auto jäi hetkel chippimata. Antud auto nõudis uuemat MTM softi, mis peaks kolme nädala pärast olemas olema.
|
Nii paraku läks jah..aga no eks tuleb veel oodata.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 15.07.10 19:44
|
|
|
Aru ma ei saa......miks siis juba kohe ferrarit ei osteta???
|
|
|
|
M8DSwordfish
klubiliige
Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212
Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.
|
postitati 16.07.10 07:55
|
|
|
Suslik, selleks ei jätku üldjuhul raha...
|
|
|
wigry
huviline
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 16.07.10 08:35
|
|
|
Üldiselt võimsuse tõstmise ja mootori tööressursi vahel on vastandsõltuvus, mida võimsamaks mootorit tuunid seda vähem ta vastu peab. Ega niisama pole
tehas võimsust piiranud. Et põhimõtteliselt on võimalik ju ka 1.6 liitrisest mootorist 500 hobust teatud ajaks kätte saada, aga 200 hobuse võtmisel
peab see mootor oluliselt kauem vastu rääkimata 100-st mille puhul on mootor ikka väga pikaealine.
Chippimine peaks muutma süüteajastust ja kütusesegu, ehk sisuliselt põlemisprotsessi temperatuuri mis teatud piirist alates hakkab klappidele liiga
tegema. MTM on teadlikult siis chippimise võimsust piiranud, kuna ju nad siis on loodetavasti materjaliteadust teinud ja leidnud, et kui veel
kangemaks põlemist teha, siis hakkavad juppide eluead kiirelt kahanema ja auto ei pruugi ette nähtud garantiiaega vastu pidada.
Kuna tegelen lennundusega, kus kütusesegu reguleerimine käib kolbmootoriga lennukitel käsitsi, siis seal peab väga hoolas olema, muidu võib mootori
kenasti tuksi keerata, kui lased põlemisprotsessi liiga kuumaks.
Don't let the perfect be the enemy of the good
|
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 17.07.10 15:06
|
|
|
Ettevõtmine igaljuhul huvitav. Senini vist esimene Skoda, mis päris uuena tugevamaks tuunitakse. Kui oleks sõitmiseks firma masin, siis mõtleks isegi.
Enda isiklikku ei taha nagu päris ära tappa.
Igatahes ootan huviga edasisi postitusi.
|
|
|
|
Cyberlord
huviline
Registreerunud 29.06.10
Postitusi: 10
Asukoht: Keila/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.10 06:46
|
|
|
Nüüd siis lubatud 3est nädalast on saanud sujuvalt 5 nädalat ja mingit konkreetset lubadust chipi paigaldamise toimumisaja osas mul veel ei ole
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 17.08.10 16:58
|
|
|
Lootus kustub viimasena ja tavaliselt inime enne seda
|
|
|
|
Cyberlord
huviline
Registreerunud 29.06.10
Postitusi: 10
Asukoht: Keila/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.08.10 21:15
|
|
|
Esindusest tuli kõne ning esmaspäeval läheb asi chippimisele - ehk ei olegi lootus kadunud
|
|
|
Cyberlord
huviline
Registreerunud 29.06.10
Postitusi: 10
Asukoht: Keila/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.10 06:59
|
|
|
Nüüd siis chipitud ning esimesed kilomeetrid sõidetud ka, väga lühidalt ütleks - woahh!
Pikemalt rääkides siis on ikka täitsa uskumatu kui ergas võib 1.8T moto sellise paadipeal olla. 0-100 ei olegi võibolla nii tajutav kui seda on 50+
kiiruselt kickdowniga kiirendamine...suletud territooriumil sai korra 160+ kiirendatud ja see tuli küll uskumatu kiiruse ja ilma igasuguse kogumiseta.
Tavalises drive asendis oleks "litakas selga" effekt justkui veel pikema viitega kui ennem aga spordis on laks küll päris kiire ja konkreetne.
Kütusekulu osas on veel vara rääkida...hetkel jalg sirge ka igal võimalusel ja see ei taga just adekvaatseid andmeid. Hommikul tööle sõites (ca 35km
maantesõitu) oli ohtrate mõõdasõitudega keskmine 7.8L/100...varasemalt sama sportlikult sõites tuli ca 0.8-1.0L vähem. Maanteel samas rahulikult
kruisides tundub jällegi kulu väiksem olema, seda saab ka varsti kontrollida. Käisin nimelt ennem chippimist Keila-Viljandi-Paide-Rapla-Keila ringil
ning sain keskmiseks 6.4, nüüd lähiajal sama ring plaanis eks näis mis siis numbriks tuleb.
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 31.08.10 07:26
|
|
|
Paluks siis ka jooksvat "hinnakirja" kui palju selline chippimine raha nõuab.
Teeks lausa tabeli kus oleks kirjas kulutused chippimisele, kulutused kütusele ja kulutused politseinike poolt välja kirjutatud retseptidele.
Selline pidevalt "jalg sirgelt" liikluses autode vahel sõelumine küll Skoda mainele positiivselt ei mõju.
Müts maha meie klubi liikmete ees, kes oma metsikuid hobuseid vaid ringrajal taltsutamas käivad!!!
|
|
|
Cyberlord
huviline
Registreerunud 29.06.10
Postitusi: 10
Asukoht: Keila/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.10 08:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Enrico
Paluks siis ka jooksvat "hinnakirja" kui palju selline chippimine raha nõuab.
Teeks lausa tabeli kus oleks kirjas kulutused chippimisele, kulutused kütusele ja kulutused politseinike poolt välja kirjutatud retseptidele.
Selline pidevalt "jalg sirgelt" liikluses autode vahel sõelumine küll Skoda mainele positiivselt ei mõju.
Müts maha meie klubi liikmete ees, kes oma metsikuid hobuseid vaid ringrajal taltsutamas käivad!!! |
Tee tööle kulgeb mul Keilast - Jürisse ning tegemist on maantesõiduga...kui ma seal teen rekkadest möödasõite ilma ennast/teisi ohustamata ning
häirimata, siis ei saaks seda mainekujunduslikult küll negatiivseks lugeda?! Tõmbleja ei ole kunagi olnud, isegi oluliselt võimsamaid autosid omades
ning sellesosas ei tasuks nüüd küll hirmu tunda, et ma Teile häbi hakkan tegema. Sinu loogika järgselt võiks kõik RS omanikud ka minuga justkui
samasse patta panna - nemadki kindlasti sirutavad jala aeg-ajalt sirgeks ja tegid seda ilmselt algusepoole tihedamini. KOrralik kiirendus foorialt
ilma kummivilina ning draamata ei liigitu ka minu "raamatus" huligaanitsemiseks ega rullnokluseks. Superb oma olemuselt paraku ringrajale ei sobi
ning chipi eesmärk oli ennekõike juurde saada möödasõidusuutlikust (liigun üsna tihti 2-3 reisijaga) + muid hüvesid, mis kaasnevad võimsama
mootoriga.
Peace!
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 31.08.10 09:19
|
|
|
Mõistlik jutt.
Rahulikku ja ohutut kooliaasta algust kõigile!
Lapsed on linnatänavatel tagasi.
|
|
|
Janek85
huviline
Registreerunud 04.10.08
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SuperbII
|
postitati 02.09.10 08:39
|
|
|
Kadedaks ajad
Kuidas DSG kast toimetab, kas käiguvahetused ja nende viived on jäänud samaks?
Kas 0-100 kiirenduse erinevust oled mõõtnud?
Kas hääl/tämber ka muutus mootoril?
|
|
|
Cyberlord
huviline
Registreerunud 29.06.10
Postitusi: 10
Asukoht: Keila/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.09.10 10:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Janek85
Kadedaks ajad
Kuidas DSG kast toimetab, kas käiguvahetused ja nende viived on jäänud samaks?
Kas 0-100 kiirenduse erinevust oled mõõtnud?
Kas hääl/tämber ka muutus mootoril? |
Käimariga ei ole veel ära harjunud...tavalises drive asendis kickdowniga tundub justkui, et kast ei saa alati päris 100% aru, et kuidas oleks
optimaalne vahetada aga see on minu luul võibolla. "S" modes aga on asi ikka väga konkreetne ja terav. Kiirendust ei ole ajaliselt mõõtnud ei orig.
seades kui ka nüüdses. Hääl muutus küll kurjemaks
Kui on huvi endalegi selline paigaldada aga ei suuda otsustada, siis olen alati valmis proovisõiduks autot pakkuma - saab rohkem kilowatte teedele
veerema Olen peamiselt Tallinn-Keila ja selle lähiümbrus.
5115001 Gert
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |