Lehekülgi: 1 2 |
Marek001
huviline
Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI
|
postitati 02.09.10 16:39
|
|
|
Peale garantii lõppemist hooldused?
Küsimus suurele ringile!
Kui autol garantii läbi, kas käite edasi esinduses või teete ise õli ja filtrite vahetust?
Tänud vastamast.
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 02.09.10 16:59
|
|
|
Mina, kui autohuviline, teeksin ise peale garantiid hooldused.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 02.09.10 19:11
|
|
|
Kui plaan autot mitte elu lõpuni kasutada, siis mõtekam siiski kusagilt templid hooldusraamatusse hankida. Pärast lihtsam müüa ja hinnas võidab
rohkem,kui servise hoolduselt säästes.
|
|
|
|
wigry
huviline
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 02.09.10 19:53
|
|
|
Auto korraline hooldus on natuke midagi enamat kui lihtsalt õli/filtrite vahetus. Seega käin esinduses edasi. Hind ju odav seal ning kuna ise ei
tahagi teada kuidas asjad toimivad siis pole üldse mitte huvi ise näppusid õliseks teha.
Auto ikkagi asi, mille peale mõelda ei soovi - ta lihtsalt seisab maja ees ja kui vaja siis sõidab ning selleks, et see jätkuvalt nii oleks, jätan
hoolduse asjatundjate teha.
Esinduse asemel pole ka alternatiivi otsinud, sest vaid esinduses on neil kenasti tehase poolt ette kirjutatud protseduurid, mida auto kontrollimisel
teha.
Don't let the perfect be the enemy of the good
|
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII Combi 1,8 TSI
|
postitati 03.09.10 06:11
|
|
|
wigry'ga nõus - pelgalt õli ja filtrite vahetusest ei piisa.
On hulk parameetreid, mida hoolduses kontrollitakse. Samas - kui omal on ka diagnostikavahendid olemas ja võimaused vigu korrigeerida, siis miks ka
mitte ise teha.
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
|
|
|
|
odnor
huviline
Registreerunud 10.09.08
Postitusi: 49
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Yeti 1,2DSG
|
postitati 03.09.10 06:26
|
|
|
ära unusta ka väikest võimalust "goodwill"i alla minevate remondi juhtumitega.
kõik mida oskad on lihtne
|
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 03.09.10 07:02
|
|
|
ma jälle solgin teie asjalikku arutelu ja mainin, et ka garantiiajal ei ole mingit sundust käia esinduses hooldusi tegemas. ei katke garantii mitte
ühegi otsa pealt kui kasvõi kolja kuskil kopli liinidel teil hoolduse teeb.
kusjuures sel juhul kolja vastutab, et ta on teinud keik tehase poolt nõutud liigutused.
päriselus muidugi üritab esindus teile kohemaid pähe istuda ja ahistama hakata. ja ilmselt ei ole kemplemisel mõtet.
a mis hooldusesse kui sellisesse puutub, siis minul on nüüd umbes 700 kiloversta kogemust omaloomingulistest hooldustest ja senimaani pole veel
pidanud kahjatsema.
ka kesiste oskustega saab keik vajaliku ise ää teha. tõsi oluline mugavuslisa oleks tõstuki kasutamise võimalus.
|
|
|
Valts
klubiliige
Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci
|
postitati 03.09.10 07:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diesel
tõsi oluline mugavuslisa oleks tõstuki kasutamise võimalus. |
Aga tegelt. pidi ju sul selline kaval autopööraja olema, et pistad otsad stange mulkudesse ja keerad auto ringi, külje peale vms. See oleks ju ikkagi
parem, kui auto all roomamine
|
|
|
wigry
huviline
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 03.09.10 08:21
|
|
|
Üks asi veel iseseisva hoolduse juures: kui on aega autoga tegeleda ja meeldib nikerdada ja probleeme lahendada siis on jah ise tegemisel mõtet. Kui
aga toimetad hommikust õhtuni tööl nii et pea paks otsas siis ei soovi paari õhtutundi ning niigi lühikesest nädalavahetusest aega auto peale
kulutada.
Don't let the perfect be the enemy of the good
|
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 03.09.10 09:05
|
|
|
see autovurr muidugi sobib keretöödeks, hooldusteks paraku eriti mitte.
ajafaktor kahtlemata oluline. samas vaesemal inimesel võib ise tehes ka oluline majanduslik mõte asjal olla.
a mudu ega (teoorias) kaua ei läe.
sõidad tõstukile, auto üles, õli voolama ja ise samal ajal vaatad veermiku üle. kui mõni puks loksub, siis isetegijal nagunii osi varuks pole, jääb
vahetus teiseks korraks. ketaspiduritega näed ilma lammutamata olukorra ää, trumliga veidi vaja nokitseda. samas ega iga kord pole trumleid laiali ka
vaja katkuda.
siis punn ette ja auto alla ja filtrid ja mahl sisse ja vaatad veel tuled ka üle ja jämedalt juba ongi hooldus tehtud. no päriselus ehk vaja vahel
supporteid määrida ja ehk dot vahetada ja vahel punane vedel ka värskendada ja uksehingele ehk rasva anda ja ...
ma sugugi ei propageeri seda, et igaüks peaks ise tegema. nii jäävad lukussepad tööta, pole ka hää. a kui koht ja riistad olemas ja natuke oskusi on,
siis on igati tervislik ise nokitseda. saab oma masina tervise ja hingeeluga ka ennast paremini kurssi viia.
a no, ma nõukogude aegse kasvatusega. toona pidi keik asjad ise tegema. tänapäe tean paljusid, kes isegi muru ise ei niida vaid tellivad teenuse. ja
sellisele suhtumisele on ka hulga häid ja veel paremaid põhjendusi ja õigustusi. küll aga on kindel, et inimese silmaring on sel juhul veidi kitsam.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 03.09.10 14:33
|
|
|
Siin mainiti, et esinduse hooldus suht odav. Kuidas võtta. Tegin hoolduse Soomes ja töötund maksis küll rohkem, aga see eest olid tarvikud jupike
odavamad, kui Auto 100-s. Lõpkokkuvõtteks tuli hind sama. Kui teenus maksab kokku sama, mis Soomes,siis on ikka kallis küll. Lohutan ennast sellega,
et Fordil on veel kallim
|
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 03.09.10 16:01
|
|
|
Mainiks veel omalt poolt, et "ise tehtud, hästi tehtud". Aga seda ainult siis, kui huvi asja vastu on ja auto hingeeluga tahad kursis olla.
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 03.09.10 17:47
|
|
|
Ise Auto100-s hoolduses/remondis käies olen mitmel korral märganud vanemaealisi soomlasi oma Skodasi hooldusest üles korjamas. Mis neid siis siia toob
kui hind väidetavalt sama? Või siiski suuremate hoolduste ja remonttööde puhul märgatav hinnavahe?
Tsitaat: | Algselt postitas: Suslik
Siin mainiti, et esinduse hooldus suht odav. Kuidas võtta. Tegin hoolduse Soomes ja töötund maksis küll rohkem, aga see eest olid tarvikud jupike
odavamad, kui Auto 100-s. Lõpkokkuvõtteks tuli hind sama. Kui teenus maksab kokku sama, mis Soomes,siis on ikka kallis küll. Lohutan ennast sellega,
et Fordil on veel kallim |
|
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 03.09.10 18:07
|
|
|
Usun, et töömahukate hoolduste puhul tuleb hinnavahe sisse. Minul läks 60000 hooldus maksma 25 euri rohkem, kui Eestis 30000 hooldus. Kui poleks
Eestis klubisoodustust, siis oleks hind sama olnud. Ma üldse ei imesta, kui need soome penskarid veel vanade müütide kütkeis ja pole oma kodumaalt
hindasid küsinudki. Eestis ju superodav Helsingi piirkonnas hinnad kusagil
30% muust maast kallimad. Seal võib see veel kõne alla tulla. Selge muidugi see, et kui töömees päeva auto kallal on, tuleb Eestis igalpool odavam.
Kui poleks olnud ohtu, et kilometraazi lõhki ajan, oleksin igal juhul eelistanud Auto 100-s asjad korda ajada. Eelmine kord hirmutati ära, et võin
niimoodi garantiist ilma jääda. 1700 km oli hoolduse hetkeks üle. Seekord piirdusin 700-ga.
|
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 04.09.10 07:21
|
|
|
Üks suur lisa, miks esinduses hooldusi teha on keregarantii säilimine. Vist kestis 6 a. Vaja läheb seda kindlasti, sest Skodade (ka teiste VAG
masinate) värv on teadupärast õhuke ja habras.
Endal oli auto ostes 4 aastat vana ja oli juba käidud mujal hooldustes. Hetkel teen enamuse ise/sõbraga ja auto on korralikum kui 3 aastat ning 80 000
km tagasi.
|
|
|
jato
huviline
Registreerunud 16.02.09
Postitusi: 88
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI 75kW (müüdud); Peugeot 5008 1,6 VTi 88kW
|
postitati 04.09.10 11:58
|
|
|
Kui kindlad me saame olla, et esinduses ikka kõik ilusti ära tehakse mis ette nähtud ja kõik kirja läinud jupida ikka ka tegelikult külge läksid. Õ•li
vahetus vast jah aga ülejäänus ma väga kindel enam ei oleks. Auto seisab ettenähtud aja tõstuki peal ära ja kedagi juures pole. Kas stahhaanovlased on
suutnud liigutusi optimeerida või on midagi lihtsalt tegemata jäetud ja jublakad sõprade autodele läinud. Tõsi, Auto100 kohta ma ei tea kuna olen
alati hiljem järgi läinud aga Nissaniga Auser Autos oli küll nii, et lihtsalt seisis aja täis ja enne kätte ka ei saanud.
|
|
|
Marek001
huviline
Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI
|
postitati 04.09.10 18:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jato
Kui kindlad me saame olla, et esinduses ikka kõik ilusti ära tehakse mis ette nähtud ja kõik kirja läinud jupida ikka ka tegelikult külge läksid. Õ•li
vahetus vast jah aga ülejäänus ma väga kindel enam ei oleks. Auto seisab ettenähtud aja tõstuki peal ära ja kedagi juures pole. Kas stahhaanovlased on
suutnud liigutusi optimeerida või on midagi lihtsalt tegemata jäetud ja jublakad sõprade autodele läinud. Tõsi, Auto100 kohta ma ei tea kuna olen
alati hiljem järgi läinud aga Nissaniga Auser Autos oli küll nii, et lihtsalt seisis aja täis ja enne kätte ka ei saanud. |
jato-ga täiesti nõus. kuna sa ise ei näe mis tehakse siis ei saa milleski 100% kindel olla. saad vaid loota et kõik mis kirjas ka tehtud on.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 04.09.10 18:41
|
|
|
well, ärge nüüd liialt ka luulutage. vabalt võib lukussepp jätta turvavöö või uksehinged määrimata ja sellest ei juhtu ka mitte mõmmigi, a keik
eluliselt vajalikumad asjad tehakse igas vähegi tõsiselt võetavas kontoris küll ää.
see nõutud aja pukkide peal hoidmine on aga just kundede pärast. enamus kundedest ei saa aru, miks mingi suvalise tööga saab auto näiteks tunni pärast
kätte a arvel on kaks-kolm tundi tööd. kisa tõuseb taevani. lihtsam on auto niikaua "töös" hoida kuni aeg täis. arvele nimelt kirjutatakse suure osa
tööde puhul tootjatehase poolt ette nähtud normaeg. ja see aeg on rehkendatud keskmise lukusepa rahuliku töötempo järgi pluss väike varu. kui kuskil
asi kiiremini tehakse siis pigem tähendab see, et lukkussepp on pädev ja osav inime kui et miskit tegemata jäetakse.
paljudes firmades on tõstukeid-töökohti rohkem kui töötajaid ja kui kundesid jätkub siis tegija mees teeb kaheksa tunnise tööpäevaga vabalt kümme
tundi omale palka.
|
|
|
Tihver
huviline
Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4
|
postitati 04.09.10 21:50
|
|
|
Kui sõidaks 15 000km aastas, siis käiks esinduses hoolduses, aga hetkel olen veebruaris ostetud kasutatud Skodaga läbinud 27 000km, mis teeb aastaseks
läbisõiduks ca 45 000km ehk siis kolm hooldust.
60 000km hoolduse hinda küsisin Auto 100`st ja sain vastuse 3500 +KM. Kui küsisin, et mis seal nii kallis on öeldi, et lisaks õlile ja muudele
filtritele tuleb vahetada ka kütusefilter.
Viisin auto väiksesse töökotta kus töötab sõber ja lasin vahetada kõik, mis esinduski oleks vahetanud: õli, õlifilter, salongiõhufilter, õhufilter ja
kütusefilter. Sain arve 1600kr koos tööga ja aega kulus umbes tund.
Mina ei suuda oma rahakotile nii suurt hinnavahet kuidagi ära põhjendada, et esindusse minna.
Lisaks ei otsi korralise hoolduse käigus esindust niiisama autol mingeid sillas olevaid pukside lokse taga, kui spetsiaalselt sellele tähelepanu ei
pööra. Auto ostueelsel ülevaatusel Auto 100`s kui korralik läbivaatus tehti öeldi, et tagasillas vaja mingi jupp ära vahetada mis loksub, samas 3km
hiljem kui auto käis seal hoolduses ei maininud keegi, et autol midagi vahetada oleks vaja.
Kui sillas midagi mäda on, siis on seda kas tunda, kuulda või avastab selle auto tehniline ülevaatus kui selle aeg kätte jõuab.
Pole küll päris siia teemasse, aga Läike tee Mazda esindusega järgnev kogemus. Viisin oma Mazda 6 sinna korralisse hoodusesse ja palusin ka üle
vaadata kõik mis vajaks vahetust. Sain siis koos hooldusarvega nimekirja ja hinnapakkumise juppidele, mis vaja vahetada. Tellisin jupid Pirita Mazda
Abist ja viisin auto sinna remonti ja palusin nendel veelkord üle vaadata, et kui miskit veel vaja vahetada, siis teha ka see ära ja mind teavitada.
Autole järgi minnes öeldi, et nüüd on kõik tipp-topp korras. Kuna Mazda Abi sillastendi teenust ei paku viisin paar päeva hiljem auto Linnu teele
autoremondi töökotta sillastendi. Umbes tund hiljem sain kõne, et pole võimalik seda teenust osutada kuna sillas on liiga palju logisevaid juppe, mis
tuleb enne ära vahetada. Üks nendest juppidest oli paar päeva tagasi paigaldatud uus rattalaager, aga nimekirjas oli veel vähemalt 5-6 detaili, mida
ei märgatud ei esinduses ega ka Mazda Abis.
|
|
|
HenriTeine
huviline
Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.09.10 07:44
|
|
|
Mina käisin viimase korra Forsis, ja ilmselt lähen sinna ka tagasi.
90K hooldus oli 2k millegagi, A100 4,4K vastu. 90k koos rihmavahetusega pakuti Pirnis 10,8K Forss pakkus enne kauplema hakkamist 6,5k. Minu jaoks on
see vahe päris suur.
Esinduses hoolduses tasub mu arust käia kuni garantii läbi saab, endal rahulikum, ning ei pea võimalike probleemide korral aega raiskama mõttetu
vaidluse peale, milles kindlalt on selge, et jääd kaotajaks.
105K hooldus ees. Forss pakkus hinnaks 1600 eeksu. A100 ei hakka vist küsima.
Mis keregrantiisse puutub, siis see on asi millest ma aru ei saa. Auto tavahooldusest ei tohiks ju nagu see kuidagi sõltuda. Pigem on tegemist
esinduse survestamis vahendiga, et klient sundida enda hooldust kasutama. Eks see ole selge ka, et hooldus on oluline sissetulekuallikas. Aga imho
võiks esindus teist viisi oma kliente hoida.
Õ•nneks elame vabal maa, ja saame hooldada oma autosid kus tahame.
|
|
|
|
Tihver
huviline
Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4
|
postitati 19.11.10 20:18
|
|
|
Väike hinnavõrdlus ka tänasest päevast. Avastasin talverehve alla pannes, et piduriklotsid otsakorral ja tagumistel ketastel praod sees (tõenäoliselt
on kuuma saanud kui kässaritross möödunud talv kinni jäi).
Helistasin Auto100`sse ja küsisin klotside hinda ja sain vastuseks, et esimesed 1200krooni, tagumised 1000kr.
Seejärel helistasin töökotta kus mul tavaliselt autot hooldatakse ja tellisin sealt esimesed klotsid, tagumised klotsid ja tagumised kettad. Täna
vahetati ära ja arve koos tööga 1605kr.
Auto100 hinnakirja järgi oleksin maksnud ilmselt 4000-5000krooni.
Üks kivi veel Auto100 poole, kui küsisin, mis tähis/nr/mudel klotsid mu autole käivad teatati, et selline info ei kuulu avaldamisele.
Mis aga ei puutu sellesse teemasse aga siiski on kummaline, et 2005 Octavia II puuduvad piduriklotsi andurite kaablid. Klotsid ise sobivad need, mis
on koos anduritega, aga kuhugi neid ühendada ei ole ja eelmistel, mis olid selle auto esimesed ei ole andureid üldse küjes või on maha lõigatud. Kas
keegi teab, mis aastast kuust need olemas peaks olema.
|
|
|
antsohh
huviline
Registreerunud 04.08.10
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.10 20:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wigry
Auto korraline hooldus on natuke midagi enamat kui lihtsalt õli/filtrite vahetus. Seega käin esinduses edasi. Hind ju odav seal ning kuna ise ei
tahagi teada kuidas asjad toimivad siis pole üldse mitte huvi ise näppusid õliseks teha.
Auto ikkagi asi, mille peale mõelda ei soovi - ta lihtsalt seisab maja ees ja kui vaja siis sõidab ning selleks, et see jätkuvalt nii oleks, jätan
hoolduse asjatundjate teha.
Esinduse asemel pole ka alternatiivi otsinud, sest vaid esinduses on neil kenasti tehase poolt ette kirjutatud protseduurid, mida auto kontrollimisel
teha. |
Vaidleksin pisut hinna suhtes vastu! Oman sellest suvest Ovtavia II 1,9 TD 77 KW, Uurisin Tauf-Auto hindasid, vastati, et tavahooldus u. 4000.-
(sisaldab õli, filtrite vahetust). Läksin Forssi, sain sealt Mobil1 5w-30 õli+õlifilter+õhufilter+kütusefilter umbes 1400.- kokku. Läks tunnike
garaasis ja asjad vahetatud! Ma ei tea, kui 2600.- hoida kokku umbes paari tunni pealt, siis mina isiklikult esinduses ei käiks, kuna kas alati saab
olla kindel, et esindus ikka vahetab mõne filtri ära (N: kütusefilter)? Kahjuks on Tartus olemas kogemus Info-Auto sohkuritega, kus tööautol sai
tehtud märge õlifiltri peale ning autot tagasi saades oli sama vana filter küljes! Pärast ei jõutud töömehi ära süüdistada!?
|
|
|
jyrisa
huviline
Registreerunud 13.11.07
Postitusi: 38
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: OII 1.9 TDI '07 Fabia 1.4 '08
|
postitati 22.03.11 09:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HenriTeine
Mina käisin viimase korra Forsis, ja ilmselt lähen sinna ka tagasi.
90K hooldus oli 2k millegagi, A100 4,4K vastu. 90k koos rihmavahetusega pakuti Pirnis 10,8K Forss pakkus enne kauplema hakkamist 6,5k. Minu jaoks on
see vahe päris suur. |
Olen ise just dilemma ees - Octavial mõnesaja km pärast tulmas 90k hooldus, ja vägisi kisub mõte mõne alternatiivi poole, eelistaksingi just
Forssi.
Aga on tekkinud küsimus, et kuidas nt. liisingufirma sellisesse tegevusse suhtub. Isenesest saab ju templi raamatusse ja auto hooldatud... ja kui
plaan auto lõpuks nii või teisiti välja osta, siis pole neil vist midagi väänata ka? Õ•htul vast kaevun lepingusse ka peadpidi, aga ehk kellelgi on
kogemusi jagada...
|
|
|
KPuusepp
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb I 1.8T
|
postitati 23.03.11 06:45
|
|
|
Paneks ka käe maha siia teemasse.
Endalgi ees Superbil 120000 hooldus. Oskab keegi öelda, palju neil selle hoolduse maksumus on tulnud nii A100-s kui forsis? Läheks ka hea meelega
forssi. Lisaks tahan ära vahetada käigukastiõli mida muidu hoolduse käigus ei tehta.
EDIT: Täna sain kirja lõpuks minu päringule tiiva rooste kohta. Nimelt ei lähe keregarantii alla, kuna ei ole tehasest tulnud esiporisirmidega. Vinge.
Nüüd siis värvijat hakkama otsima ja porisirme paigaldama. Ei tea kas pean A100-le teada ka andma, et porisirmid paigaldatud? Et siis äkki järgmine
kord ei panda neid põhjuseks.
Üldse ei saa aru, et tagumised küljekarbi otsad on ilusti plastikuga kaitstud, kuid miks ei panda neid ette. Või on mul need seal kaduma läinud?
Pildid ise sellised
http://img695.imageshack.us/img695/2804/18032011130.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/9623/18032011131.jpg
|
|
|
domino
huviline
Registreerunud 22.02.11
Postitusi: 13
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia combi 1.2 , Berlingo1.6hdi
|
postitati 23.03.11 12:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KPuusepp
EDIT: Täna sain kirja lõpuks minu päringule tiiva rooste kohta. Nimelt ei lähe keregarantii alla, kuna ei ole tehasest tulnud esiporisirmidega. Vinge.
Nüüd siis värvijat hakkama otsima ja porisirme paigaldama. Ei tea kas pean A100-le teada ka andma, et porisirmid paigaldatud? Et siis äkki järgmine
kord ei panda neid põhjuseks. |
Siis peaksid porisirmid olema põhivarustuses mitte lisana
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |