Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Octavia 1.9 TDI 66kw 98a. mure (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3610)
Rob1
huviline



Registreerunud 22.11.10
Postitusi: 25

Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.10 12:19 Tsiteeri
Skoda Octavia 1.9 TDI 66kw 98a. mure



Tere. Kuna tegemist on esimese diisel autoga (enne kõik bensukad) siis mure selline. 1.Külmast peast käivitub paugust aga soojast peast käivitub natuke pikemalt.
2.Sõidu ajal jääb lihtsalt seisma, enne käima ei lähe kui armatuuris eelsoojendus tuluke uuesti põlema läheb, see võtab umbes pool minutit aega ja käivitub.
Kui keegi oskab aidata siis palun.
Tänades Jaanus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 22.11.10 15:24 Tsiteeri


minul üks trakats ka soojalt tahab ketramist, a mitte alati. olen uurind asja ja eriti targemaks pole saand ja väga ennast häirida pole asjast lasknud.
see välja suremise ja mitte käivitumise teema on ilmselt eraldi asi hoopis. võimalik näiteks, et immo kütuseklapp hakkab otsi andma. lambist välja suremine viitab sellele, et kütus keeratakse kinni.
tasuks käia igaks petteks kuskil testri manu ja lasta juhe külge panna. võib juhtuda, et saab infi rohkem.
samas kui hakatakse ajama iba mingist pumba remondist ja pihustite vahetusest ja muust säärasest siis ää lase ennast tõmmata, tõenäoliselt pole neil vidinatel häda kedagi.
see immo klapp maksis vanasti mingisuguse paarsada raha ja vahetus oli suht hetkega tehtud.
kui peaks millelegi panuse tegema siis pepsi pistaks jälle vahele just selle immo klapi koolemise teemal ja teisena oleks järjekorras suretusklapp ja kolmandat polekski.

edit: ja muidugi tere tulemast traktoristide perre. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rob1
huviline



Registreerunud 22.11.10
Postitusi: 25

Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.10 20:19 Tsiteeri


Ok. Küsiks siis sellise lolli küsimuse, kus see kütuseklapp asub. Teaks otsida ja kuda seda vahetada.
Traktoriga hea ja öko sõita, võrreldes varasemaga(keskmine oli 15-20l.)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 24.11.10 08:06 Tsiteeri


kuna see nagunii ainult originaalosana saadaval, siis mine esindusse. lase asja kontrollida ja küll vajadusel uue külge panevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rob1
huviline



Registreerunud 22.11.10
Postitusi: 25

Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.10 18:57 Tsiteeri


Tere. Sai siis lõpuks diagnostikas käidud, ühtegi veakoodi ei olnud aga õhuandur annab lisaõhku millegipärast. Teab mis see maksta ka võib, või tasub seda ka kasutatuna osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tihver
huviline



Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4

postitati 13.12.10 20:52 Tsiteeri


Octavia II õhukoguse lugeja maksab 1000-1200krooni, kasutatud juppi väga osta ei tasu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 14.12.10 08:05 Tsiteeri


well, maf ei ole ainuke andur, mis õhku "loeb". käivitusraskustega pole mafil mingit pistmist minu arusaamise järgi. see peaks ikke tabelite järgi käima ja temperatuuridega ainult korrigeeritakse.
hoopiski ei saa aru, kuidas mingi andur lisaõhku annab? mafil üldjuhul läeb traat sitaseks ja siis on jahutus kehvem ja aju arvab, et õhku vähem.
samas mafi rokaseks minemine pole mingi haruldus. enne uue ostmist võib ka veidi piiritust talle näidata. kui traat muidu terve, siis ködi maha pesemine annab täpsust kuhjaga juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rob1
huviline



Registreerunud 22.11.10
Postitusi: 25

Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.12.10 16:49 Tsiteeri


Uus andur maksab 2200 EEKi. Kas seda saab üldse puhastada, mõtlesin, et võtaks maha ja prooviks puhastada äkki must või mida iganes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 14.12.10 20:21 Tsiteeri


MAF-i puhastamiseks peaksid mingi aerosoolid müügil olema selleks spets tarbeks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 15.12.10 07:59 Tsiteeri


jah igasugu spetsaerosoole müüakse. mõni kindlasti teeb ka miskit ja mõni isegi väga hästi.
siiski pole maf-i puhastamist vaja keeuliseks ajada, tavalise tehnilise piiritusega võid julgelt lödistada. vaata, et füüsiliselt traati katki ei tee ja asi tahe.
samas ma veelkord mainin, et kehva käivitusega ei ole maf-il mingit pistmist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rob1
huviline



Registreerunud 22.11.10
Postitusi: 25

Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.11 18:07 Tsiteeri


Tere. Sai siis õhulugeja piduripuhastus spreiga ära puhastatud, esialgu paistab, et mõjus. Paar nädalat juba sõidetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.6% - SQL: 68.4%]