Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: käivitumisprobleem külma ilmaga (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2543)
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 28.11.10 13:06 Tsiteeri
käivitumisprobleem külma ilmaga



Tere.

Miinuskraadidega ilmnes väike käivitusprobleem. Nimelt, hommikul esimene käivitus, peab ketrama kauem ning ei lähe ilsusti käima, vaid nagu turtsatab käima. Kui käima läheb, käib ilusti. Samas, kui jätta koheselt seisma ning proovida uuesti käivitada, siis käivitub ilusti. Ei ole sellist probleeme eelnevatel talvedel olnud, vaid alati on käivitunud 1-2 pöördest. On kellelgi ideid? (Octavia, 1997, 1,6 55kw).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zipper
huviline



Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia II

postitati 28.11.10 13:58 Tsiteeri


Esimese asjana aku!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 29.11.10 12:46 Tsiteeri


Eiei. Aku on välistatud, sest selle vahetasin möödunud talv ja ringi veab aku ilusti. Lihtsalt ei toimu seda nö "plahvatust" vaid turtsatab käima. Tänase 22 kraadise pakasega oli veel hullem, st. pidem veel pikemalt käiama ja siis lõpuks kolmanda turtsu pealt turtsatas käima. Օlivahetuse ajal kavatsen üle vaadata drosselklapi, kuigi vaevalt, et see sodine, sest aasta vana alles. Teiseks, äkki peaks üle vaatama lõpuks karterituulutuse, et mis seal sees toimub. Äkki külmaga miski sodi ees, mis midagi takistab (kuigi käivitust ei tohiks see ju mõjutada :P). Muud asjad: bensufilter, jagaja kaas, rootor, küünlajuhtmed, küünlad kevad-suvel vahetatud. Diagnostika midagi ei näidanud (ainult mingit bensiini taseme andurit millaski löönud välja).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ka:rel
huviline

Avatar


Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02

postitati 29.11.10 16:53 Tsiteeri


Olen lugenud, et mõned soovitavad nii suure külmaga enne käivitamist paar korda süüde sisse ja uuesti välja keerata. Rahulikult sisse, lased paar sekundit seista, keerad välja, ja siis uuesti sama asi. Et pidavat niimoodi rohkem kütust peale pumpama või midagi sellist.

Ja siis mida ma ka mõnikord olen teinud, ma ei tea, keegi vist ka kunagi millegipärast soovitas, et kui süüte sisse keeran, ootan mingi 10- 15 sekundit, ja alles siis käivitan. See pidada vist midagi puhastama. Eks nüüd vast mõni suurem spets tuleb ja selgitab täpsemalt või siis tambib maa sisse mu halva nõu.


Lugupidamisega,
ka:rel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxfox04
huviline



Registreerunud 11.03.10
Postitusi: 41

Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Fabia I 1,2 BME 2006 - müüdud

postitati 29.11.10 19:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ka:rel
Olen lugenud, et mõned soovitavad nii suure külmaga enne käivitamist paar korda süüde sisse ja uuesti välja keerata. Rahulikult sisse, lased paar sekundit seista, keerad välja, ja siis uuesti sama asi. Et pidavat niimoodi rohkem kütust peale pumpama või midagi sellist.

Kui ma ei eksi, siis sellega peab hästi ettevaatlik olema. Sest kui mingi pihusti lekkib, võib see kütus silindrisse sattuda ja terve see kogus, ehk 3x suurem, kui vaja läheb pauguga ploahvatama. Nii et ole kindel, et su pihustid on korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 29.11.10 20:45 Tsiteeri


Kusjuures pihusteid mõtlesin ise kah, et äkki nendes mingi viga. ETKA- s joonist vaadates on pihusti ning lisaks mingisugune bensiini surverõhuregulaator vms. Aga lihtsalt huvitav, et ülejäänud korrad lähevad laksust.
Üldiselt lasen alati hommikul esimesel käivitusel surve üles pumbata, st süüde sisse, kuniks pump vaiki jääb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 29.11.10 21:12 Tsiteeri


Uurisin veel ETKA- st. Monopritsel tundub olevat 1 pihusti selles latis ning rõhuregulaator. Kuidas neile ligi pääseda ja muu selline teema, seda hetkel ette ei kujuta. Aga kas võib olla teoreetiliselt selline võimalus, et külma ilmaga ujutab üle või tekib probleem pihustiga/rõhuregulaatoriga, kuid samas ülejäänud käivitused tip-top. Või on see vähetõenäoline, ning ei tasu üldse näppimist ning veel rohkem tuksi keeramist :P? Samas pump käib külmaga hommikul pikemalt, kui süüde sisse keerata.
http://img207.imageshack.us/img207/9135/pihusti.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]