Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: O2 Combi kere kergitamine (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2563)
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 28.05.12 09:52 Tsiteeri
O2 Combi kere kergitamine



Kuna siin on tekkinud rohkem sõitusid külavahel ja metsateedel, panin tähele, et minu O2 Combi on tunduvalt madalam kui sama A4, kratsib mootorikaitsega maad. Olen lugenud siit foorumist, et madal esiots oli esimese põlvkonna Octavia puudus kuid minu O2 esiots on ikka suht madal. Pole ise madaldanud.
Küsimus suurele ringile, kas ja kuidas on võimalik kergitada esi- ja tagaosa? Teretulnud on kõik soovitused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 28.05.12 12:55 Tsiteeri


Kuigipalju saad kõrgemate vedrudega. Paar Cm on OK, kui rohkem tahad, siis ei tohi unustada, et vedrustus on tehtud töötama ikkagi keskasendis - kui vedrudega auto pukiks tõstad, siis õõtasdel ei ole enam allapoole liikumise ruumi mõnes olukorras ja rataste kontakt teega halveneb. Skodal "halbade teeolude pakett" täitsa olemas, see just paar Cm annabki, aga visuaalis on need skodad linnapildis küll kaugelt ära tuntavad.
Veel saab kliirensit juurde kui kasutatava ratta diameetrit suurendada, ehk siis kõrgema külgseinaga rehvid alla. Siin foorumis praktikuid ikka leidub, kes sellel teel auto kõrgust tõstnud.


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 28.05.12 18:07 Tsiteeri


o2 on küll iseenesest kõrgema kliirensiga kui o1, aga ega lisakergitus läbivusele halvasti ei mõju. o1 on originaalis saada vahetükid. tõstavad 2cm ja maksivad umbes 10 euri. o1-l sai neid ainult esisillale. vahetuseks vaja amort lahti lasta. paigaldus on lihtne ja kiire.

vabalt võid ka lisaks neile "seibidele" alla kruvida kangemad vedrud. kuna mistahes vedrudega masinale on tootja need kergitavad puksid lubanud paigaldada, siis võib vabalt eeldada, et tööpiirkonda ja reguleerimisulatust piisab.

no ja kõrgem kumm on suisa mõnus viis kliirensi kergitamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 30.05.12 08:19 Tsiteeri


Tänud vastuste eest.
- Kuhu need vaheseibid käivad?
- Teab ka keegi neid O2 Combi kõvemate vedrude koode?
Võib olla oleks tõesti see teema kõige mõtekam kuna kummiga mängimine mõjutab juba spido näidu õigsust.
Veel üks küsimus, kas esimestele pooltelgedele ei mõju tõstmine hävitavalt, kuna siis muutub mingil määral nende töönurk?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 30.05.12 18:19 Tsiteeri


vedrude koodide leidmine võib keeruline olla.
teoorias on küll justkui erinevad vedrud, on eri koodid ja erinevalt värviga tähistatud, aga kui mina o1-le otsisin nii originaale kui b vedrusid, siis tegelikult oli paras pudru ja kapsad. ei suutnudki selgeks teha, millist just vaja oleks. võib-olla o2 puhul on valik lihtsam.
põhihäda on selles, et uuematel masinatel otsing vin põhine ja mingi teise masina asju keeruline leida.
igatahes on sul vaja võimalikult suure massiga mudeli vedrusid ja soovitavalt veel neliveo omasid. mida rohkem su oma masina mass väiksem on, seda rohkem kikki jääb auto. neliveol (vähemalt o1 puhul) olivad vedrud muidu ka veidi pikemad.
püsikiirusliigend ei pööra sisse ja väljamineva otsa eri nurga all olemisele mingit tähelepanu. niikaua kuni õõts ja amort käiku piiravad pole mingit häda. probleem tekib siis kui asi jääb liigendile kandma, siis pikka kestmist pole oodata. aga kui näpuvahel liigendit väntsutad, siis saad aru, et tööpiirkond on tal ikka üsna lai.
see kergitamise seib või puks käib esiamordi otsa, ehk siis lükkab amordi tervikuna allapoole.
kummidega on kõige lihtsam ja odavam korralikult kergitada. boonuseks oluliselt pehmemaks muutuv sõit. spidovea võid ju kalkulaatorist järgi vaadata ja protsendi meelde jätta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 31.05.12 05:31 Tsiteeri


Tänan vastuse eest, saigi need vaheseibid esiotsale ära tellitud mingi 9.-€/tk., taha treis meister ise need vahetükid amordi peale. Tulemusest teen pildid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 07.06.12 10:06 Tsiteeri


No nii, läksin nüüd orki selle esiotsa kergitamisega 1J0412311 vaheseibide abil. Olen juba foorumist korduvalt küsinud kuid sain siis praktikast teada, et need vaheseibid ei sobi O2-le. O2 esisild on teistsuguse ehitusega.
Õ•nneks kasvavad meistril, kes seda tööd tegi, käed õigest otsast ja sai ise käepäraste vahenditega esiots ca 3 cm kõrgemaks. Minu jaoks eesmärk saavutatud, nüüd on 2 originaalvaheseibi üle. Kellel soovi, saate minult poole hinnaga.
NB! Sobivad ainult O1-le)))


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.5% - SQL: 70.5%]