Olles ka kunagine sama aastakäigu Octavia omanik, siis panin aegu tagasi siia sellise postituse. Äkki on abiks
Tsitaat: | Algselt postitas: Enrico
Olen oma Octavia II pirne ise vahetanud küll. Seni on gabariiditulede pirnid läbi läinud 3 korral ja ühel korral halogeenpirn.
Gabariitidele kulus kuni 15 minutit.
Iseenesest pole vahetamine keeruline - isegi manuaalis oli see juhend selgelt lahti räägitud
Probleem tekkis mul aga lähitule halogeenlambi vahetusega.
Leidsin selle käigus insenerimõtte geniaalse/idiootse lahenduse, mis tegi meele mõruks.
Halogeenidel on tuld kattev kuppel/kübar kinnitatud sama kruviga, mis hoiab kinni pirni fikseerivat vedru/klambrit. Mõte iseenesest hea ent teostus
"p**k". Imepisike kruvi ei suuda seda klambri traati paigal hoida kui klamber pirni kättesaamiseks avada. Nii kui klamber lahti sai siis ta ka kruvi
alt lendu läks .... Ole nüüd mees ja keera kruvi lahti ning pane klamber tagasi .. ehhee ... tutkit brat!
Nüüd on kruvi lahti keerates üllatuseks see kübar lambi sisse kukkunud (sest kruvi hoidis ka seda kinni ). Pole seal ei vinti ega midagi. Ühesõnaga, et mitte ropult öelda, siis "prosta Maria"!
Veetsin mitte just lõbusad kolmveerand tundi, et see kübar lambi sees günekoloogi kombel tagasi pessa sokutada ja uue, ning toekama kruviga fikseerida
ning kõigele lisaks ka veel otseks saada. Tulemusega jäin igatahes rahule ja on nüüd juba 4,5 kuud ka hästi püsinud.
Omamoodi action toimus aga mu teise halogeentulega, millest ma siinkohal ei hakka pajatama rohkem kui, et esindus veetis seda korrigeerides ja
sättides mõned tunnid ning lõpptulemusena vahetas kogu tule välja.
Vot sihukesed lood meil Octaviaga.
Aga muidu läheb meil hästi |
www.golfikaubad.ee
|
|