Lehekülgi: 1 2 |
tt75
huviline
Registreerunud 26.03.13
Postitusi: 14
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.13 11:15
|
|
|
octavia2 2,0 tdi pd 103 kw anomaalia käivitamisel
tegemist siis octavia2 2007a. 2,0 tdi pd 103 kw.Anomaalia seisneb selles ,et ilmade soojenedes vahest (umbes kord kahe kuu jooksul mõnikord tihedamini
mõnikord harvemini)ei taha auto hommikuti käivituda.Käivitamisel ootan kuni küünlad on kustunud ja keeran võtit,starter veab aga käima ei lähe.Viimane
kord(see oli 14 märts sellel aastal) oli probleem nii halb et pikemal ketramisel ei lubanudki, temperauur öösel oli -16 ja päeval-3.Käima sain alles
siis kui panin soojapuhuri õhuvõtu avasse.Eelmine kord olid käivitamise probleemid eelmine aasta umbes septembrikuus,kui öösel oli jahedam ja päeval
umbes 5 kraadi sooja,probleem on esinenud ka suvel.Viimasest korrast kuni praeguseni on kõik käivitused ok.Olen selle probleemig 3korda käinud ka
auto100-jas,kuid nemad ei ütlesid et auto kõik näitajad on normaalsed ehk siis vigu ei leidnud.Eile sai käidud uuesti auto100-jas eesmärgiga uuendada
auto tarkvara,kuid selgus et peal on kõige uuem.Filtrid on vahetatud kütus on neste või statoil, eelsoendusküünlad pidid korras olema,auto ajus reg.
vigu ei ole ,kuid käivitusanomaalia on.Olen regulaarselt lugenud foorumi postitusi ja mulle tundub et olen sarnase probleemiga ainukene eestis.KAS
KEEGI OSKAB AIDATA!(Tavaliselt kui selline probleem esineb,siis ketran u-45 sec ja lõpuks läheb,kuid viimanekord ei aidanud seegi.)
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 26.03.13 12:35
|
|
|
Aku on korralik? Võib olla, et hakkab väsimise märke ilmutama. Või siis mõni hiljem paigaldatud aftermarket seade (bluetooth, signalisatsioon)
elektriühendus on vigane ja imeb seetõttu aku tühjemaks kui ta peaks olema. Võiks kontrollida enne kui midagi tõsisemalt toimetada.
|
|
|
tt75
huviline
Registreerunud 26.03.13
Postitusi: 14
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.13 14:16
|
|
|
viimasel probleemsel käivitamisel panin veel toeks lisaaku täku juhtmetega,auto tehase seadistuses pole mingeid lisaseadmeid paigaldanud.
|
|
|
tt75
huviline
Registreerunud 26.03.13
Postitusi: 14
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.13 14:20
|
|
|
akuviga ei saa olla ,sest proobleem on esinenud ka suvel (peale 300 km läbimist järgmisel päeval)
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.13 15:17
|
|
|
kui käivitub, kas siis podiseb, tossab, teeb mingit jama või on nii, et minut aega ei luba üldse ja siis edasi käib veatult?
|
|
|
tt75
huviline
Registreerunud 26.03.13
Postitusi: 14
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.13 20:02
|
|
|
varem,see oli siis peale viimast korda,tuli käiata umbes pool minutit,siis nagu hakkas silinder haaval järgi tulema ja siis läks partsti käima ning
töötas nagu tavaline külm mootor.Käiamise hetkel ei tulnud summuti torust isegi mitte auru,kuid kui käima läks siis tuli väike pahvakas suitsu nagu
diislitel ikka tuleb.Ei olnud see musta värvi suits ega olnud n.ö.põlemata diisli suits vaid nagu tavaline külmkäivitatud suits mootorist .Kui käima
läks siis töötasid kõik silindrid ja mootor ei jäänud lonkama.(lisan veel et auto läbisõit on 71000km ja umbes 1/3-dik sellest on läbitud maanteel)
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 18.05.12
Postitusi: 56
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru Impreza '10
|
postitati 26.03.13 20:58
|
|
|
Pihusteid ka kontrollitud on? Õ•litase üle normi ei ole?
http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
|
|
|
|
tt75
huviline
Registreerunud 26.03.13
Postitusi: 14
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.13 22:33
|
|
|
õlitase on normis,mis aga puutub pihustitesse siis arvuti näitas et kõik on korras.Kui viga oleks pihustites siis oleks käivitusprobleem
igahommikune.14 -ndast märtsist millal oli viimane probleem on auto hommikuti käivitunud täiesti normaalselt.
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 27.03.13 04:58
|
|
|
Nukkvõlli andur?
See võimalus peaks küll veakoodi ajusse jätma aga võibolla poolpiduse anduriga on seal puhas leht.
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 27.03.13 07:23
|
|
|
Minu kui tehnika-võõra inimese pilguga vaadates kipub mõte hoopis kütusepumba poole mõtteid viima. Pumba elektriühendus vigane?
Võibolla on viga ka kütusefiltris (kuigi filtri puhul oleks asi pidev)?
Kui kütust peale ei tule, siis ei saagi masin tööle minna.
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 27.03.13 07:30
|
|
|
enne kui sa mootorile kapremonti hakkad tegema, proovi temp. andureid ükshaaval vahetada. paneks küll panuse sellele, et aju ei saa õige temperatuuri
infot ja segu antakse ilmselgelt vale.
|
|
|
tt75
huviline
Registreerunud 26.03.13
Postitusi: 14
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.13 12:23
|
|
|
ise kipun arvama ka andurite viga mis on seotud temperatuuriga,sest viimasel korral kui panin soojapuhuri auto õhuvõtu avasse siis sain ta lõpuks
käima(mitte küll paugust kuid hakkas silinderhaaval järgi tulema kuni lõpuks läks käima.Ilma puhurita isegi ei lubanud, käia palju tahad).Eile sai
autot väljastpoolt survepesuriga pestud ja tänahommikune käivitus polnud ka eritit kiita(ei läinud kohe käima ,vaid lubades),tundub et niiskusel on ka
mingi roll. Eks paistab ,lähen täna diagnostikasse.(Ega see andurite vahetus odav lõbu ei ole u-100eur tk x4)
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 18.05.12
Postitusi: 56
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru Impreza '10
|
postitati 27.03.13 18:43
|
|
|
Vaata sisselaske õhu temp andur üle, kipuvad õliseks minema. Ja andurite pistikud võid puhtaks lasta, electric cleaneriga üle kasvõi.
http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
|
|
|
|
tt75
huviline
Registreerunud 26.03.13
Postitusi: 14
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.13 13:22
|
|
|
Kas kasutaja andrec mõtles seda temp andurit ,mis tuleb kohe peale õhu filtrit?kui seda ,siis kuidas saab õhufiltrist tulnud õhk õliseks ?
Sai käidud ka diagnostikas kus arvuti näitas vigadevaba lehte,küll aga vaadates lähemalt pihustite parameetreid töötava mootoriga,siis oli seal 4-nda
silindri pihustil mingi arvuline anomaalia.Arvati ,et lubav käivitumine võib olla tingitud ka mittekorrekselt töötavast paakisisesest
kütusepumbast,mis teatud ajahetkel lihtsalt ei löö piisavalt survet ülesse(paagisisese kütusebumba mittetöötamine pidi ainukesena veasalvestusest auto
ajusse välja jääma).
eks uurime asja edasi!
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.13 16:58
|
|
|
Sisselaske õhu temp andur on jah kusagil õhufiltri kandis. Põhimõtteliselt saab õli sisselaskesse sattuda näiteks turbo või karterituulutuse kaudu.
Kuidas sellel mootoril täpselt see torustik käib, ei tea, aga ühel mu kunagisel turbodiislil oli küll nii, et kui õhufiltri juurest suure toru lahti
võtsin, siis seal põhjas oli väike õlinire.
Mis puutub veakoodidesse, siis ka temperatuuri valed arvulised väärtused ei pruugi veakoodi anda. Näiteks kui andur näitab jahutusvedeliku
temperatuuriks +70, siis mille järgi aju peaks arvama, et see on vale number ja õige on -10? Niisugused natuke valed näidud on temp anduritel väga
levinud viga.
|
|
|
tt75
huviline
Registreerunud 26.03.13
Postitusi: 14
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.13 19:06
|
|
|
Üritasin täna eemaldada õhu temp andurit,aga võta näpust,see mingisuguste eriliste kruvidega kinni(polnud torx ,polnud tähik).Tänaste +kraadidega ka
puterdas käivitamisel,tegin ka väikese videosalvestise ,eks paistab siis kas sest midagi kasu ka on,homme proovime jälle.Plaanis minna ja homme
veelkord autole arvuti järgi panna ja konsulteerida targemate inimestega,ehk mõtleme midagi välja.
Tundub et see kolgata teekond kestab seni kuni auto lõpuks mingit püsiviga näitama hakkab!
|
|
|
tt75
huviline
Registreerunud 26.03.13
Postitusi: 14
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.13 17:33
|
|
|
Õ•hu temp andur oli puhas, nüüd ei jää üle muud kui oodata millal käivitusanomaalia jälle üllatab ,siis võtan kütusefiltri korpusel kaane maha ja
kontrollin kütuse taset ja kütusefiltri värvust,kui filter on määrdunud mustaks ja kütuse tase on langenud madalale filtris ,siis tuleb vist ära
vahetada pumppihustitel kõik tihendid.
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 30.03.13 18:07
|
|
|
Kui juba kütusefiltriga tegeleda, siis kontrolli filtri korpust samuti, sest kui korpus on ebatihe (kehvasti kinni või korrodeerunud), siis sealt võib
õhku saada. Väike võimalus aga siiski.
|
|
|
tt75
huviline
Registreerunud 26.03.13
Postitusi: 14
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.14 10:49
|
|
|
mootori käivitamise anomaalia endiselt olemas!
Tere taas!
Kuna vahepeal on vett palju merre voolanud,aga käivitamisa anomaalia on püsima jäänud, hoolimatta diagnostikast ja aku vahetusest.Üleeilne ja tänane
auto käivitus kestis suisa 15 sec. kandis ,ei loe see et õues on +24.(autoks siis endiselt octavia2 2,0 tdi pd 103kw)Sai käidud ka Mölleris
diagnostikas,olles neile saatnud eelnevalt videosalvestise käivitamisest,mispeale nad avastasid et aku on nõrk ja ei anna starterile piisavalt voolu
vajalikke pöörete saavutamiseks.Vahetati siis aku ära,kuid nädal hiljem käivitamisel auto käivitus jälle halvasti,seepeale veendusin et viga pole
akus,nagu kindlameelsed arvasid.
Kas keegi oskab sellise probleemi kohta midagi targemat öelda?
Olen pannud ka YouTube´i sellekohase salvestise ülesse.
https://www.youtube.com/watch?v=jd0rOM8If88
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 08.08.14 11:17
|
|
|
Videost vaadates meenutas see minu kunagise Octavia käivitamist kui tal süütepoolid hakkasid ära väsima. Esinduses väideti samuti, et aku nõrk. Pärast
kõikide poolide vahetust käivitus nagu kellavärk iga ilmaga.
Vihjeks loe ka seda http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2226.
Siin kah süütepoolide viga esile toodud.
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
tt75
huviline
Registreerunud 26.03.13
Postitusi: 14
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.14 12:51
|
|
|
süütepoolid ?????
tegemist 2,0 tdi pd 103kw see on diiselmootor!
|
|
|
zipper
huviline
Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia II
|
postitati 08.08.14 14:10
|
|
|
Võib-olla on hammasrihm ühe hamba võrra valeks hüpanud. Lase märgid üle vaadata, ning rihmapinguti siis ka.
|
|
|
wasp
klubiliige
Registreerunud 05.09.06
Postitusi: 118
Kasutaja on eemal
Auto: superb elegance 1,8 TSI 7-DSG
|
postitati 08.08.14 17:55
|
|
|
Kunagi analoogne olukord. Põhjuseks vigane nukkvõlli andur. Kuna mingil määral andur siiski töötas siis viga üles ei lugenud!
|
|
|
tt75
huviline
Registreerunud 26.03.13
Postitusi: 14
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.08.14 09:03
|
|
|
Ise pigem kaldun arvama selle nukkvõlli anduri teooriat rohkem kui,hammasrihma!(Ühe hambavõrra vale mootor ei tohiks töödata,või vähemalt oleks see
veana kohe eristatav.Eelnevas loos on mul kirjeldatud kõik kaivitamise sümptomid!!!!)
|
|
|
wasp
klubiliige
Registreerunud 05.09.06
Postitusi: 118
Kasutaja on eemal
Auto: superb elegance 1,8 TSI 7-DSG
|
postitati 11.08.14 07:42
|
|
|
Kas 2,0 103 kw pole mitte kahe nukiga mootor ? Andureid peaks siis ka ju 2 olema !
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |