Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1,6l 8v bfq mootori lonkav tühikäik ja lahendus (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2816)
Olle
huviline



Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI

postitati 06.04.13 18:07 Tsiteeri
1,6l 8v bfq mootori lonkav tühikäik ja lahendus



Tegu on pealkirjas mainitud 2002 Octavia mootoriga. Probleemiks oli külmalt väga ebastabiilme tühikäik, pöörded kõikusid ja jäid peale. Maanteel sõites kippus nõksutama.
Arvuti näias ühte veakoodi- fuel trim lean b1 s1, ehk lambda ütles ajule, et segu on liiga lahja ja pihusteid on vaja kauem lahti hoida. Tühikäigul oli short term fuel trim 25% (peaks olema vahemikus 10%/-10%), gaasi andes läks segu paika. Tagantjärgi on hea tark olla, aga oleks pidanud kohe aru saama, et õhuleke on kuskil segusiibri ja plokikaane vahel, sest kinnise segusiibriga on sisselaske kollektoris maksimaalne vaakum ja kuskilt kisub õhku vahele. Ei osanud numbreid kohe õigesti tõlgendada. Kõigepealt vahetasin küünlad. Sellel mootoril ei olegi see nii lihtne, tuleb eemaldada sisselaske kollektor. Õ•nneks käib kolle pooleks ja ära tuleb võtta ainult plokikaanepoolne osa. Nüüd saab teist korda takkajärgi tark olla, nimelt tehase manuaal näeb ette, et kollektori eemaldamisel peab ALATI plokikaane ja kollektori vahelised tihendid ära vahetama. Mina seda ei teinud , vahetasin küünlad viskasin kolle kokku tagasi ja tulemus oli täpselt 0, ikka samad hädad.

Edasi suundusin segusiibri juurde. Sel mootoril läheb karteri tuulutus otse segusiibri ette ja mätsib ikka mõnusalt seal kõik kinni. Sama lögaga on ka maf- andur koos. Kõige parem on siibrit puhastada, kui see küllest ära võtta, sest egr- sisendava on teiselpool siibrit ja sealt tuleb ka mõnusat kaupa, mis siibri kinni mätsib. Egr- sisendavast oli järgi jäänud nõela suurune ava, nii tahma täis oli. ilmselt on kogu egr süsteem umbes, tulevikus peab sellega tegelema. Puhastasin siibri, panin kokku, arvutiga TBA ja tulemust mitte mingisugust, ikka samad hädad.

Siis hakkasin vaatama, plokikaane ja sisselaske kollektori vahelt immitses õli. Karteri tuulutusest tulev kondents ja õli aur immitses plokikaane ja kollektori vahelt välja. Kui õli pääseb välja, siis järelikult peab ka lisaõhk sealt samast sisse pääsema. Võtsin kollektori uuesti maha ja oligi selge, kummist tihendid olid muutunud kõvaks murenenud plastikuks. Uued tihendid asemele kolle uuesti kokku ja auto nagu uuesti sündinud. Arvuti järgi ka segu numbrid kenasti paigas.
Ehk on sellest abi, kes on sama hädaga kimpus.

Pika jutu lõpetuseks väike pildike, need neetud tihendid on detail nr. 9

http://skoda.workshop-manuals.com/octavia-mk1/images/octavia-mk1-6977.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 159

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 07.04.13 08:38 Tsiteeri


Kasu on kindlasti. Mul vägagi sarnane BGU koodiga mootor, mis soojana tühikäigul väristab, külmana on kõik OK ja sõites ka OK. Veakoode ei ole va. kunagine EGR kood "17811/P1403/005123 - EGR System: Regulation Deviation", mis peale EGR klapi (sama mis BFQ peal) puhastamist tagasi pole tulnud.

Kust need nr 9 tihendid võtsid? Esinduses on 5€/tükk :D Tihendid on mõlemal mootoril samad ETKA järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Olle
huviline



Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI

postitati 07.04.13 10:56 Tsiteeri


Tihendid Forsist 2.6 euri tk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 159

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 11.04.13 18:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Olle
Tihendid Forsist 2.6 euri tk.

Tänud. Sain Forsist need ja igaks juhuks ka pihustite tihendid ära võetud. Üritab homme ära vahetada ja näis kas abi ka on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]