Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mootori tuli põleb (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 3237)
kalmer1989
huviline



Registreerunud 02.12.12
Postitusi: 46

Kasutaja on eemal


postitati 24.05.13 19:07 Tsiteeri
Mootori tuli põleb



Octavia tour 74kw diisel
Mootori tuli hakkas põlema ja vahepeal lisandus ka veojõukontrolli tuli mis ise ka ära kustus.
Varasemalt ka mõned korrad paar kuud tagasi mootori tuli põlema hakanud,aga nüüd oli pikalt vaikus.
Tookord oli probleem turbo rõhuga ,mis lahenes ise.
Vejõukontrolliga selline asi esmaskordselt.

Annab ise ka kuidagi niiöelda restarti teha või peab jälle diagnosti minema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Konnectto
huviline



Registreerunud 09.12.12
Postitusi: 20

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.13 19:35 Tsiteeri


Mootorituli võib tähendada olematust pisiveast tõsise veani. Mootoritule põlemisel on väga palju erinevaid võimalusi. Põhimõtteliselt, kui midagi häirib mootori normaalset tööd, siis võib kohe tule põlema lüüa. Nii on väga raske mingit põhjust pakkuda. Juhe taha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 27.05.13 05:54 Tsiteeri


Veojõukontrolli tuli võib sellega seotud olla - kuna mootor arvab endal mingi vea olema, siis veojõukontrolli lülitab igaks juhuks lihtsalt välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 28.05.13 05:32 Tsiteeri


Keetsin täna vett, lisasin kohvi, lasin tõmmata ja siis viskasin mööda lauda laiali. Kohvipaksu pealt võin öelda, et turboõli on liiga vähe ja summutisurvelaager on läbi.


Ehk siis niimoodi läbi foorumi ennustada on täiesti mõttetu. Tegu võib olla mõne lihtsa "voltage too low" erroriga, kui sellega, et roolilint on võib olla puruks ja vahepeal annab kontakti ja vahepeal mitte vms.

Vastuse saad diagnostist ja meil siin foorumis liigub piisavalt pädev mees ringi, kes erinevalt suurfimadest sult 3 nahka ei koori. Kasutaja - andrec

Üldjuhul peaksid veakoodid mällu jääma ja saab hiljem välja võtta, mida miski mis ajal näitas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 28.05.13 06:26 Tsiteeri


jepp, kohvipaks aitab, aga minul näitab hoopis muid asju.
tegelikult on jutt õige. pane juhe külge ja kuula, mida masin ise oma tervisest arvab. diagnostikat ei ole vaja teha. tarvis on sul esialgu veakoodide lugemist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kalmer1989
huviline



Registreerunud 02.12.12
Postitusi: 46

Kasutaja on eemal


postitati 30.05.13 11:40 Tsiteeri


Juhe käis sabas ning tulemused :
1 kohal 4 silindri pihusti ebaühtlane töö...
2 kohal on veojõukontrolli katkine juhe mis pesitseb suure tõenäosusega akukasti all (pidi olema tüüpviga ,et seal juhtmed haiget saavad!?! )

Nüüd on 2 päeva jälle vaikust olnud ja kõik toimib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.1% - SQL: 76.9%]