RMclub
huviline
Registreerunud 27.10.13
Postitusi: 10
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.13 16:10
|
|
|
Õ•li kadumine mootorist
Tere, minul selline mure mul on 2002 aasta superb 2,8 142kw v6 mootoriga. Mure on selles et õli lekkeid kuskil ei ole ja mootorit kuivale lasknud ei
ole. aga siiski õli kaob ära ja käima pannes on põlenud õli lõhn järel. Milles võib viga olla, loodan ,et ei ole suur viga? õli rõngad kinni ?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 18.05.12
Postitusi: 56
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru Impreza '10
|
postitati 27.10.13 16:27
|
|
|
Üldjuhul kui algul käima pannes lööb õli haisu/tossu summutist siis võiks klapisääretihendeid kahtlustada.
http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
|
|
|
|
RMclub
huviline
Registreerunud 27.10.13
Postitusi: 10
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.13 16:29
|
|
|
Õ•li kadumine mootorist
aga kas see on kallis töö või saab enamvähem hinnaga hakkama
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 18.05.12
Postitusi: 56
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru Impreza '10
|
postitati 27.10.13 16:33
|
|
|
Klapisääre tihendid ise ei maksa suht midagi. Juurde vaja veel nuka simmeri, klapikambri kaane tihendid, ketipingutite tihendid, nuka korgid- mis
võiks uued panna. Tööd on umbes päeva jagu, rihm maha, nukad maha.
http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
|
|
|
|
RMclub
huviline
Registreerunud 27.10.13
Postitusi: 10
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.13 19:42
|
|
|
Tänan, aga süüte märkide paika saamine hiljem, kas peab olema mingi kindel rakis ?
|
|
|
miilits
huviline
Registreerunud 21.10.09
Postitusi: 50
Kasutaja on eemal
Auto: v6 142kw atm 4motion, e91 330xd, b7 4mo
|
postitati 28.10.13 19:58
|
|
|
see mootor võtabki õli. omal passat 2,8 atm 4motion ja ise panen ca 1-1,5 12-15000 kilomeetri peale. olenevalt kuidas sõidustiil on. samuti mängib
rolli ka õli mark. oma masinal esindusest tänaseni castrol 5w30 see käinud, et oleks vedelam õli ja määrika paremini
|
|
|
|
RMclub
huviline
Registreerunud 27.10.13
Postitusi: 10
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.13 19:59
|
|
|
ja kui jupid tellida, kas oskaksite ise ära teha ja sobia summa eest teeksite äkki korda? oleksin väga tänulik, kuna see õli kadumine mulle üldse ei
meeldi , ja ega see mootorile ka head ei tee...
|
|
|
RMclub
huviline
Registreerunud 27.10.13
Postitusi: 10
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.13 20:00
|
|
|
minu õli kulu hetkel on 1000 kilomeetri kohta juba 800ml õli, ja ei ole piitsutanud
|
|
|
RMclub
huviline
Registreerunud 27.10.13
Postitusi: 10
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.13 20:04
|
|
|
minul on mobil 3000 super 5w30, kas see on hea õli ?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 18.05.12
Postitusi: 56
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru Impreza '10
|
postitati 28.10.13 20:05
|
|
|
Rihma paika panemisel rakist jah vaja.
Saan aidata nii varuosade kui ka tööga.
http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
|
|
|
|
RMclub
huviline
Registreerunud 27.10.13
Postitusi: 10
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.13 20:58
|
|
|
ja kus te asute ja mis see töö mulle maksma läheks
|
|
|
LauraM
huviline
Registreerunud 05.03.12
Postitusi: 9
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1.8 TSI DSG
|
postitati 30.10.13 12:12
|
|
|
Minu 2009 Superb II-l on analoogne probleem ( 1.8 dsg )
Peale Forsis tehtud 120 000 hooldust hakkas õli kuluma 0.5L 1000 km kohta, varasemalt seda muret ei olnud. Pöördusin esindusse, kus selgus, et lekkeid
ei ole ja kõik oleks nagu korras. Igaks juhuks vahetati õli separaator ja mingisugune tihend kuskil turbos. Endiselt muutusteta- õli põleb kuskil
lihtsalt ära. Variant oli ka mootor remonti saata, kuid sellele kuluv summa jääb hetkel budjetist välja. Kas mul on veel mingi võimalus kuidagi seda
asja leevendada või peangi jääma mõtte juurde, et mõistlikum on omale õuele õlitsistern muretseda?
|
|
|
pepe
huviline
Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 30.10.13 16:02
|
|
|
Laurale lohutuseks võin öelda, et asi ei pruugi üldse hull olla. Jooksin isegi aasta-paar tagasi Forsi ja A100 vahet analoogse probleemiga, kaduvaks
aineks oli jahutusvedelik. Ei leidnud ei üks ega teine leket, tehti igasugu huvitavaid eksperimente, Forsi tore ettepanek oli muidugi mootor laiali
võtta. Asi lahenes nii, et peale lärmi tõstmist siiski esinduses tuvastati, et mingi krdi plastikust torukolmik lekkis vaikselt - peale selle vahetust
kõik timm.
Ei saa olla, et mootor äkitselt peale hooldust õli hakkab põletama, kuskil väljaspool see leke tõenäoliselt on.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 30.10.13 17:19
|
|
|
Kas kogu aeg sama marki ja viskoossusega õli kasutanud?
|
|
|
|
LauraM
huviline
Registreerunud 05.03.12
Postitusi: 9
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1.8 TSI DSG
|
postitati 30.10.13 18:24
|
|
|
Forsi arvelt lugesin, et nende hoolduse käigus pandi 5w40 asemel seda 5w30 varianti. Esindusest müüdi mulle siiski 5w40 ning sama asja peale jäid nad
135 k hoolduse järgselt. Samuti sai siis Õ³livahetuse käigus lisatud ka Õ¹hte Õ³lilisandit, mis kütusekulu vähenemisele mÕ³jus vägagi positiivselt,
kuid Õ³lituli hakkas ikkagi 1025 km peal pÕ³lema. Peale seda on kÕ³igil mÕ³istus otsas.
|
|
|
RMclub
huviline
Registreerunud 27.10.13
Postitusi: 10
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.10.13 21:59
|
|
|
olen kasutanud koguaeg sama õli, mobile super 3000 5w 30 , aga õli kaob kuskile ära ja tühjalt käies on õli lebra järgi ja kui korralikult vajutada
viskab ka õli haisu ülesse :S Päris kurb probleem...
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 31.10.13 09:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: LauraM
Forsi arvelt lugesin, et nende hoolduse käigus pandi 5w40 asemel seda 5w30 varianti. Esindusest müüdi mulle siiski 5w40 ning sama asja peale jäid nad
135 k hoolduse järgselt. Samuti sai siis Õ³livahetuse käigus lisatud ka Õ¹hte Õ³lilisandit, mis kütusekulu vähenemisele mÕ³jus vägagi positiivselt,
kuid Õ³lituli hakkas ikkagi 1025 km peal pÕ³lema. Peale seda on kÕ³igil mÕ³istus otsas. |
Meil tööauto Octavia 1.8TSI. Ka võttis palju õli, vist oli isegi 0,2(0,3) 100km kohta. Tehti garantii korras mootori remont, peale seda korras nüüd.
St ikka natukene kulub, aga see turbomootori teema ja sõltub sõidustiilist.
Teine masin Octavia RS võtab õli siis kui kõvasti tallata. Kui rahulikult sõita, siis olen saanud kuni 12tuh sõita ja siis 1l peale valada. Tavaliselt
5tuh saab ja 1l peale valada.
Raamatu järgi vist on see 0,5l /1000km täpselt see tehase lubatud normi piires. Niipalju kui mina olen erinevate inimestega rääkinud (kõigil uuemad
turbomootorid), siis kõigil kulub seda õli. Ei ole vahet on see Skoda, VW, Audi või isegi palju kiidetud Toyota/Honda (neil diislitel õlikulu mured,
bensukad OK).
Kuid proovi erinevat sõidustiili, vahe on vähemalt RS puhul märgatav. Rahulik sõit (ei lase lõpuni pöördeid) jätab päris palju õli alles ja vastupidi.
See, et ta nüüd sul peale 120tuh hakkas võtma õli on muidugi huvitav.
|
|
|
zipper
huviline
Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia II
|
postitati 31.10.13 17:37
|
|
|
Tsitaat: |
Raamatu järgi vist on see 0,5l /1000km täpselt see tehase lubatud normi piires. Niipalju kui mina olen erinevate inimestega rääkinud (kõigil uuemad
turbomootorid), siis kõigil kulub seda õli. Ei ole vahet on see Skoda, VW, Audi või isegi palju kiidetud Toyota/Honda (neil diislitel õlikulu mured,
bensukad OK).
a õli on muidugi huvitav. |
Endal just diisel, sõitnud 115 000km.
Peale hooldust olen sõitnud 10 000km ja pole praeguseks tilkagi õli peale valanud
Varem oli 1.8TSI, millele hoolduste vahel u.1,5 liitrit peale pidin kallama.
Mõlemas autos Longlife õlid ja vahetused iga 15 000km järel.
|
|
|
LauraM
huviline
Registreerunud 05.03.12
Postitusi: 9
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1.8 TSI DSG
|
postitati 01.11.13 07:36
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: zipper
|
Raamatu järgi vist on see 0,5l /1000km täpselt see tehase lubatud normi piires. Niipalju kui mina olen erinevate inimestega rääkinud (kõigil uuemad
turbomootorid), siis kõigil kulub seda õli. Ei ole vahet on see Skoda, VW, Audi või isegi palju kiidetud Toyota/Honda (neil diislitel õlikulu mured,
bensukad OK).
a õli on muidugi huvitav. |
Endal just diisel, sõitnud 115 000km.
Peale hooldust olen sõitnud 10 000km ja pole praeguseks tilkagi õli peale valanud
Varem oli 1.8TSI, millele hoolduste vahel u.1,5 liitrit peale pidin kallama.
Mõlemas autos Longlife õlid ja vahetused iga 15 000km järel. |
Esindusest öeldi mulle ka, et selline 0.5L /3500 km kohta on normaalne ning see 1000km on neil abosluutne lubatud maksimum, mis ta õli võtta tohib-
edasine on juba anomaalia. Mina sain selle numbri isegi 93 km peale, millepeale vahetati mingi tihend ja separaator.
|
|
|
Rainz88
huviline
Registreerunud 05.02.13
Postitusi: 27
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: O3 Combi 1.2TSI
|
postitati 07.11.13 15:21
|
|
|
Lisan ka siis ,et minu 2013 O3 Combi 1.2TSI andis mulle märku ~3800km peal ,et õli on vaja lisada. Esindus ütles ,et 1 l /2000 km peale on täitsa ok,
tulge läbi, ostke pudel õli. Võtsin kaks.
Mõtlen et - Esimene hooldus 15000 km või 1 aasta. Miski 5 liitrit vahepeal sisse küll ei tahaks kallata, aga kui küsib, mis ikka üle jääb. Vaikselt
lootsin ,et esindus lisab õli omadest kuludest uuel autol, aga noh jah. Õ•li pole ka odavamate killast, Castrol 5w30.
Kasutusjuhend ütleb, et kui ei ole võimalik kohe õli lisada, tuleb mootor seisata ja helistada Skoda esindusse - ei tea, kas selline toimine käiks
mobiilsusgarantii alla?
|
|
|
zipper
huviline
Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia II
|
postitati 07.11.13 19:38
|
|
|
Kui armatuuris põleb kollane tuli, on see vaid hoiatav.
Kui aga punane- ei tohi sõitu jätkata. Alles siis tuleb juttu mobiilsusgarantiist.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.13 06:09
|
|
|
Kui Sa juba tead, et 3800 km jooksul langes õlitase kriitilise piirini, siis pole ju raske iga 1000 järel kontrolliva ja mõnisada g juurde kallata.
Siis ei ole tarvis põdeda, et kas on mobiilsusgarantii või mitte. Samuti ei tee paha väike õlipurk pagassis hoida.
|
|
|
RMclub
huviline
Registreerunud 27.10.13
Postitusi: 10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.13 17:50
|
|
|
Sain oma õli murele lahenduse, sain linnas kokku maasturiga mis mu auto ära lõhkus, mu auto maksti kinni ja nüüd sõidan juba 2011 aasta skoda
superbiga, õli ei kulu ja olen rahul
|
|
|
M8DSwordfish
klubiliige
Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212
Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.
|
postitati 15.11.13 05:19
|
|
|
Hmm... See on veidi radikaalne meetod õlikulu lahendamiseks...
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.13 06:15
|
|
|
Igaks juhuks tasub seda 2011 superbit ka jälgida, kaob nendest uutest ka seda üksjagu.
|
|
|