spikhoff
huviline
Registreerunud 02.12.13
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.12.13 09:21
|
|
|
1.8 TSI õlikulu
Tere,
Autoks siis Superb II 1.8 TSI DSG (2010) Elegance.
Umbes 80k pealt hakkas auto veidi rohkem õli võtma. Hooldusvälba vahel oli vaja umbes korra õli juurde valada - armatuuris süttis märgutuli. Hiljem
juba kaks korda jne.
Nüüd siis 140k läbitud ja õlikulu 1L/300km
Esindusest öeldi, et pole esimene sellise murega. Tehas vastas, et kompenseerib 50% varuosade hinnast.
On kellegil veel kogemusi 1.8 TSI kohta?
|
|
|
LauraM
huviline
Registreerunud 05.03.12
Postitusi: 9
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1.8 TSI DSG
|
postitati 02.12.13 11:08
|
|
|
Endal täpselt sama masin ning sama probleem juba ca aasta jagu. Minul hakkas õlikulu suurenema ca 120K peal. Tehase lubatud maksimum õlikulu on
0,5L/1000km kohta, minul jääb sinna 900 ja 600 km vahele, kõige ekstreemsem juhus oli 95 km. Enne oli see piir 3500 km juures.
Igaks juhuks sai vahetatud õli separaator ja mingi tihend, kuid väga palju abi sellest ei olnud. Nüüdseks olen läbi lugenud kõik maailma foorumid ja
paraku jõudnud ka ise järelduseni, mis esindus mulle soovitas- ainuke ravim on mootori remont.
Üldiselt pidavat see olema just 1.8 TSI DSG probleem ja kurjad keeled räägivad, et õli hakkavad sööma need isendid, mis on sissesõidu perioodil liiga
kurjalt gaasi saanud. Kuna mina ostsin teise ringi auto, siis ei oska ise sellele kaasa rääkida.
|
|
|
spikhoff
huviline
Registreerunud 02.12.13
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.12.13 14:57
|
|
|
Sissesõit sai sellele isendile tehtud nii nagu raamatus ette nähtud oli. Ilmselgelt sellest mingit kasu polnud. Ma üldse ei imestaks kui järgmise 150k
pärast oleks vaja jälle mootor lahti kitkuda.
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 02.12.13 18:00
|
|
|
Kolbide vahetus. Sama mootoriga Passatiga läbi käidud tee. See mootor tundub üldse natuke õnnetu - tühikäigul aeg-ajalt jõnksatused jms. Veale jälile
ei saada.
|
|
|
ocu
huviline
Registreerunud 10.03.12
Postitusi: 43
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III combi 1,6TDI
|
postitati 02.12.13 20:47
|
|
|
tühikäigul aeg-ajalt turtsub ka 1,2Tsi 77kW manuaali otsas. esindus laiutab vaid käsi ja laseb aga uut softi peale
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 03.12.13 13:26
|
|
|
Kui Paskaak remondis oli, sõitsin asendusautoks antud Golfiga, samuti 1,2 TSi - see käis nagu siid. Seega mingi detaili kvaliteet peab olema
kõikuv/vigane. Aga üles ei leita!
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII Combi 1,8 TSI
|
postitati 04.12.13 08:19
|
|
|
Ise kaldun sama arvama kuigi tundub tänapäeval ebareaalne - osade kvaliteet on erinev. Oli sõbral Passat 1,8 tsi - maha müüs kui auto oli sõitud ca
100000 km ja õli lisada ei olnud kordagi tarvis selle aja jooksul.
Mul Octavia 1,8 tsi - ja õli lisama ei pidanud ainult enne 15000 km hooldust. Edasi - ca 25000km juures kallasin 600ml peale, ca 40000 km juures läks
juba natu orhkem peale, 52000km juures läks põlema õlinivoo hoiatus. 60K hoolduses probleemist ka rääkisin, öeldi, et õlikulu ongi normaalne sellel
mootoril, kuni 1 liiter 1000 km kohta ( see juba nagu 2-taktiline ju).
Enne 75k hooldustjõudsin juba 2x õli lisada, 90K hoolduse tegin VKM Motorsis, kus palusin meestel otsida võimalikku viga. Ilma mootrit juppeks võtmata
oli nende vastus - tõenäoliselt kaob õli turbo kaudu.
Kuna muus osas töötab mootor hästi, siis olen üle läinud 7500km õlivahetusvälbale.
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
|
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 04.12.13 12:30
|
|
|
1 L/1000km peale??? Hullem kui vene ajal GAZ53 juba. Sellise jutu peale ei julgegi VW- grupi toodangut tulevikus soetada.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.13 06:14
|
|
|
Selle mootori norm on 0,5l/1000 km. Aga vahet eriti pole, samas suurusjärgus piirmäärad on kõikidel autodel ning see on ka kasutusjuhendis kirjas. See
ei tähenda, et niisugune kulu oleks tavaline, aga kuniks tegelik kulu alla näidatud piiri jääb, ei ole õigust garantiikorras mootori remonti nõuda.
Olen küll kuulnud juhtumitest, kus mootoreid võetakse garantiina lahti ka palju väiksema kulu juures, aga ma ei tea nii täpselt neid asjaolusid -
võibolla oli esinduses käpp sees, mingid muud sümptomid veel vms.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 05.12.13 10:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: LauraM
Endal täpselt sama masin ning sama probleem juba ca aasta jagu. Minul hakkas õlikulu suurenema ca 120K peal. Tehase lubatud maksimum õlikulu on
0,5L/1000km kohta, minul jääb sinna 900 ja 600 km vahele, kõige ekstreemsem juhus oli 95 km. Enne oli see piir 3500 km juures.
Igaks juhuks sai vahetatud õli separaator ja mingi tihend, kuid väga palju abi sellest ei olnud. Nüüdseks olen läbi lugenud kõik maailma foorumid ja
paraku jõudnud ka ise järelduseni, mis esindus mulle soovitas- ainuke ravim on mootori remont.
Üldiselt pidavat see olema just 1.8 TSI DSG probleem ja kurjad keeled räägivad, et õli hakkavad sööma need isendid, mis on sissesõidu perioodil liiga
kurjalt gaasi saanud. Kuna mina ostsin teise ringi auto, siis ei oska ise sellele kaasa rääkida. |
Sõbral Octavial sama mootor ja lõpuks vahetati garantii korras mootori sisu ringi. Õlikulu oli ka ca 1L 300km. Peale remonti kõik korras. Talle läks
vist juba ka uuema mootori sisu (132kw). Tal tehti remont enne 60tuh.
Minu Octavia RS võtab õli täpselt nii palju kuid vajutad ehk õlikulu on suur siis, kui mootor teeb "tööd" rohkem. Rahulikult kulgedes ei ole õlikulu
märgatav (teatud langus normaalne).
|
|
|
raiku
huviline
Registreerunud 27.05.13
Postitusi: 42
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.13 18:31
|
|
|
Tean üht sharani omanikku, kellel kah ühe hoolduvälba vahes kadus 5l õli, ja sel ajal oli see masin 2a vana, ja esindusest öeldi, et see on normaalne
kulu
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 09.12.13 23:10
|
|
|
Suurenenud õlikulu ikka kinni mingite osade liig suurest kulumisest. Superbil ei pea 25000km jooksul tilkagi õli lisama, Roomsteril sama aja jooksul
liiter ehk. Mõlemad 150000 sõitnud.
|
|
|
|
raiku
huviline
Registreerunud 27.05.13
Postitusi: 42
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.12.13 13:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Suslik
Suurenenud õlikulu ikka kinni mingite osade liig suurest kulumisest. Superbil ei pea 25000km jooksul tilkagi õli lisama, Roomsteril sama aja jooksul
liiter ehk. Mõlemad 150000 sõitnud. |
kusjuures üks tark loll ütles kunagi et pisut peaks iga auto võtma, siis pole hirmu, et kolvirõngas liiga kuivaks tõmbab oma tee, ehk liiga kuiv asi
hõõrub
miski selline seletus oli
aga kui ma seda kuulsin olima ma veel noor ja rumal, ehk täpselt ei mäletagi enam
|
|
|
spikhoff
huviline
Registreerunud 02.12.13
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.13 13:59
|
|
|
Selleks korraks teema lahendatud. Võeti mootor lahti, pandi uued jupid sisse. Eks näha ole kaua seekord kestab.
|
|
|
pepe
huviline
Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 20.12.13 14:55
|
|
|
Millest õlikulu väidetavalt põhjustatud oli ja mis jupid vahetati?
|
|
|
mds
huviline
Registreerunud 16.01.13
Postitusi: 50
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1.8 TSI DSG
|
postitati 22.12.13 16:21
|
|
|
Ja kas tehas/esindus hüvitas ka midagi?
|
|
|