komtuur
huviline
Registreerunud 21.10.07
Postitusi: 44
Kasutaja on eemal
Auto: Golf
|
postitati 23.01.14 08:03
|
|
|
Octavia vs Golf, kumb?
Tere
Olen hankimas uut autot ja jäänud pidama sellise kaalutluse juurde, huvitaks kuidas enamusel arvamus on, kas sarnase mootori, käigukasti ja
varustusega autode puhul on VW Golfi kallim hind õigustatud võrreldes Octaviaga, tegemist siis 1,4TSI 103kw ja dsg-ga tavaversioonidega, mitte
universaalid. Mahutavuse jätaks välja, see pole primaarne teema minu jaoks aga kõik muu, koostekvaliteet, materjalid, sõitmine, kulud jms. Tänud.
|
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 23.01.14 08:42
|
|
|
Üks põhilisemaid erinevusi on see ,et skodasid panevad tsehhid kokku uhkusega ,vw panevad kokku aga sakslaseid vihkavad türklased.
See et skoda koostekvaliteet on volkswagenist kohati parem ,on volksvagenile endalegi pinnuks sillmas.
|
|
|
M8DSwordfish
klubiliige
Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212
Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.
|
postitati 23.01.14 09:00
|
|
|
Skoda foorumist saad arvatavalt vastuse et osta Octavia ja VW foorumist et Golf. Neist kahest isiklikult ostaks igatahes Octavia... Koostekvaliteet
võib olla nagu eelkõneleja mainis (kuigi praegu kahe VW omanikuna ei saa ka neile midagi sellekohast ette heita), Sõlmed on samad, materjalikasutuses
on VW ehk pisut parem (minu täiesti subjektiivne arvamus) sõiduomadustelt "tundub" Octavia nagu suur auto, Golf aga nagu väike auto, kulude kohta
võivad jagada kommentaare need kel need kulud just parasjagu kanda on...
Oktavia puhul oli minu jaoks suur pluss tagaluugi suurus. Sealt võis ikka põhimõtteliselt ükskõik mis suurusega asju autosse toppida. Ega ta ka Golfil
just väike pole, aga nagu ma aru sain ei ole mahutavus teema. Ta ei olegi niikaua kui teda vaja läheb (ja ilmtingimatta kõige ebasobivamal hetkel).
Kui on võimalusel suurem auto kasutada, siis pole midagi, aga kui ei siis on lisaruum vägagi kasulik...
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 23.01.14 10:34
|
|
|
golf on persejagu lühem ja seetõttu kitsastes oludes lihtsam parkida.
tehnilises pooles muud erilist vahet pole.
salongimaterjale saad ju ise näppida.
|
|
|
komtuur
huviline
Registreerunud 21.10.07
Postitusi: 44
Kasutaja on eemal
Auto: Golf
|
postitati 23.01.14 11:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diesel
tehnilises pooles muud erilist vahet pole. |
Vedrustuses vist isegi on, iseasi kas see tunda annab üldse.
Octaviatel alla 150hj verioonidel taga väändetala, Golfil on kõikidel multilink. Veermikuspetsialist pole, väändetala on vist lihtsama ehitusega?
On see üldse asi, millele peaks tähelepanu pöörama?
|
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 23.01.14 12:49
|
|
|
Minu mäletamist mööda on kõige väiksemate mootoritega Golfidel (1.2TSI ja 1.6TDI) samuti väändtala. Octavia puhul on multilink alates 1.8TSI ja vaid
nelikveolised diislid.
Kui pagasiruumi suurus pole oluline, siis vali lihtsalt see masin mis tundub silmale rohkem meeldivat
Proovisõidul täisvarustuses Golfiga häiris mind püsikiirusehoidja nupurägastik roolil. Õ•igemini ei suutnud sellega harjuda. Lihtsamatel versioonidel
on harjumuspärane kangiga lahendus nagu Skodalgi.
Octaviale saad tellida esiklaasisoojenduse. Golfi puhul on ainult TDI puhul võimalik mingi infrapuna lahendusega esiklaasisoojendus (mis pole ka nii
tõhus kui soojendusniidistikuga esiklaas).
|
|
|
|
rasidpu
huviline
Registreerunud 06.12.12
Postitusi: 14
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.14 14:08
|
|
|
Olen omanud mõlemat Golf luukpära ja Octavia universaal. Rahakotile on
vist siiani olnud sõbralikum octavia, aga ega golfki hullu ei olnud, oleneb mis hooldused parasjagu satuvad.
Octavial tooks välja universaali kohapealt salongimüra, alguses ei pane tähele, aga mingi aja päras kui saad muus sõiduvahendis sõita ja tagasi istud
oma masinasse, siis saad vahest ikka aru küll.
Octavia ruumikus on muidugi omaette klass, ruumist puudu ei tule. Kui alguses octavia ostsin, siis mõtlesin kohe, et golfi enam tagasi ei tahaks, aga
praegu pärast aastat ja ühte kuud mõtlen, et äkki võiks uuesti ala aasta pärast golfi võtta
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 23.01.14 14:21
|
|
|
Milles küssa? Pisikese Golfi asemel eelistan mina iga kell suuremat Octaviat!
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
raiku
huviline
Registreerunud 27.05.13
Postitusi: 42
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.14 19:50
|
|
|
kunagi oli selline lause
siis olin veel 100% vw toetaja, aga lause jäi meelde
enne tehakse vw ja seda siis katse eksemplariks.
peale seda juba tehakse SEAT ja SOODA, ja vigadest on õpitud, tehakse auto paremaks.
vanemate versioonidepuhul peab kindlasti paika, siinkohal pean silmas VW G4 ja Oct I võrdlemist.
nii et igaljuhul ei ole VW oma kõrgemat hinda väärt.(samal põhjusel hakkasin ka mina soodaliseks)
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.14 08:24
|
|
|
Nii võib mõelda, samas see tähendab, et järjekorras eespool olevatel masinatel on rohkem uusi tehnoloogiaid peal. Näiteks on Superb 2 võrreldud Audi
A6-ga, minupoolest võib see võrdlus täitsa paika pidada, ainult et Superb on siiani tootmises, tehnoloogia poolest sobiks võrdluseks aga Audi eelmine
või isegi üle-eelmine mudel. Maitse asi, keda huvitab viimane sõna, keda ravitud lapsehaigused. Kurb on muidugi see, et kõiki haiguseid ei taheta või
ei viitsita ravida ja seetõttu on hilisemast turuletulekust hoolimata ka Skodadel väga nõmedaid vigu, näiteks TSI ketiprobleemid ja õlikulu või DSG
kastide hädad.
Siin ühes varasmas kommentaaris mainiti ka tehase töökultuuri. Mulle tundub, et töölise kultuurist üksi ei piisa, midagi peab veel olema, mis võiks
üle terve VAG grupi kehtida. Sellise tunde põhjenduseks tooksin Briti autotööstuse. Üldiselt sealsed kodumaised margid ei hiilga üheski edetabelis,
kui nad üldse veel alles on. Samal ajal aga brittide välja töötatud ja kokku pandud Hondad ja Toyotad tuuakse oma "jaapani kvaliteediga" headuse
etaloniks ja mingil määral võib sellega isegi nõustuda. Vaevalt selle põhjuseks on see, et Toyota ja Honda tehased korjasid tööliste koorekihi ja
Roverile, Austinile või muule algupärasele ja tänaseks kadunud briti margile vaid loodrid jäeti.
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 24.01.14 10:06
|
|
|
Tasub vaadata autode järelväärtust vs hinda. Mingi hetk tagasi igatahes hoidis Octavia oma hinda paremini kui Golf.
Sinna lisa juurde korraliste hoolduste hinnad (selle saab esindusest), soetamise kulu, kindlustuse kulu jne
Kokkuvõtte on ju asi ainult numbrites, kui sind ruumikus ei huvita.
Oma kogemuse järgi enam Golfi ei taha, Octavia on mõnusalt suurem, ei teki maanteel taburetiga sõitmise tunnet. Mitte, et Golf oleks trassil halb
auto, üldsegi mitte. Lihtsalt mulle isiklikult meeldib pikki reise teha Octaviaga rohkem kui Golfiga.
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.14 09:57
|
|
|
Lisaks numbritele võib erinevaks osutuda ka lihsalt subjektiivne arvamus - näiteks on ühel autol rool, pedaalid või piilarid parema nurga all. See on
personaalne ja seda ei saa keegi foorumist hinnata.
Sõiduomadusi võib peale suuruse mõjutada veel näiteks tulede ja pidurite võimekus, peeglite suurus (üksvahe armastati volkaritele panna pisikesi
parempoolseid peegleid), juba mainitud tagavedrustus. Väändetala on lihtsam, aga multilink töötab paremini.
|
|
|