Lehekülgi: 1 2 3 .. 8 |
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 30.12.05 13:24
|
|
|
Uus Octavia RS
Hüppasin täna korra Auto 100 salongist läbi ja uus RS seal täitsa olemas
Aasta alguses siis pakkumise järgi ja panka nillima
Baashind algab 339 900.- kroonist.Standardis juba päris hea varustus,palju vidinaid juurde tellida vist pole vajagi.
|
|
|
jk
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170
Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf
|
postitati 30.12.05 16:40
|
|
|
Ja kui uus RS on kätte saadud, siis võid vana massina foorumi kasutajate vahel välja loosida
|
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
|
reFFLex
moderaator
Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758
Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017
|
postitati 03.01.06 12:15
|
|
|
Octavia II RS tuleb ka TDI
Leidsin saksakeelsest skodafoorumist (www.skodacommunity.de) suhteliselt kindlalt väitvad tegelased, kes teadsid rääkida, et Skoda pidavat Octavia II
RS-i ka TDI mootoriga alanud aasta septembris välja laskma.
Mootor pidavat olema 2.0TDI ja 170 obesega
Mitte et mul omal nimetet eksemplari vastu huvi oleks, kuid igal juhul eelistaksin RS-i diislina kui bensukana.
RS näeb palju lahedam välja, kui tavaversioon, minuarust sobib sellele laugpära-versioonile see tagaspoiler väga hästi, kohe nii hästi, et ostaks
omalegi sellise, kui võimalik oleks ning hind mitte väga ülemõistuse. Saksakeelsel Skoda kodukal on RS-i 360-kraadise vaatamise ning värvide valimise
võimalus, kui kedagi huvitama peaks (http://skoda-auto.de/index.php?e=1-24-6-6). Saksakeelne Skoda kodukas on mu arust üldse parim ja põhjalikuim Skoda leht veebis.
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 03.01.06 15:45
|
|
|
Mullegi on kuskilt silma jäänud,et tuleb RS ka diiselversioonis.
Isiklikult olen bensiinimoto pooldaja,sest minu autokasutus ja meie diisli kvaliteet ei anna diiselmootorile mingeid märgatavaid eeliseid.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 04.01.06 06:54
|
|
|
lare on ajast lootusetult maha jäänud.
ja uuesti rongi peale jõudmiseks võib bensu rs-ist väheks jääda.
nafta on meil täitsa korralik müügil. meenuta näiteks minu traktori läbisõitu. sita küttega poleks nööri otsas ka nii kaugele saanud.
|
|
|
Octavianus
huviline
Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 205
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 2015 280HP Elegance
|
postitati 04.01.06 07:25
|
|
|
Kuskil TM testis jooksis läbi kui mitu tuhat tuleb aastas läbida et disla ennast õigustaks.
Ametliku disla kvaliteedi üle ei oska seni nuriseda (ostan praktiliselt ühest ja samast tanklast küll).
Ja mis puudutab sõidumõnu siis... maitse asi muidugi kuid Lare masin oli minu igapäevasteks tegemisteks liiga äkiline, TDI 2.0 on täitsa paras. Lisaks
laisa mehe faktor (ei pea käikudega siblima).
|
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 04.01.06 12:19
|
|
|
diesel:
Mul ei ole diiselmoto vastu absoluutselt mitte midagi ja VAG motod on üks maailma parimaid.Lihtsalt minu aastase läbisõidu juures ei mängi see
hinnaerinevus mingit rolli.Teades sinu sõite,oled teinud väga õige valiku,et diiselmoto võtsid.Sama vist paljude teiste klubikaaslaste arvamus,sest
paljudel diislid siin.
Ei hakka ka vaidlema diisli hetkeseisu kvaliteedis.Seda võin küll öelda,et bensu kvaliteet annab soovida.Vähemalt aasta tagasi 95-t tankides kippus
moto turtsuma.
Octavianus:
Tegelikult sõidan oma masinaga ka täitsa rahulikult ja kõik hobused lasen tallist välja haruarva.
|
|
|
cl
huviline
Registreerunud 26.10.05
Postitusi: 36
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 2004
|
|
Octavianus
huviline
Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 205
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 2015 280HP Elegance
|
postitati 04.01.06 18:08
|
|
|
cl
esiteks on ka TDI turbomootor
teiseks võiks lare anda pöördevahemiku kus tema kone kõige paremini veab.
ja lõppude lõpuks on dünaamika see mis sõidu võimalikuks teeb vähe vale käiguga.
|
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 04.01.06 18:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Octavianus
...võiks lare anda pöördevahemiku kus tema kone kõige paremini veab |
Ega tegelikult enne 2000-t pööret suurt midagi muljetavaldavat toimugi.Nagu tavaline 1,8 ma arvan,aga 4000-ni on
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 04.01.06 19:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Octavianus
Kuskil TM testis jooksis läbi kui mitu tuhat tuleb aastas läbida et disla ennast õigustaks.
|
Soome tv-s(Puskkuri) öeldi, et disla õigustab end kui astane läbisõit on üle 30 000 km-i.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 05.01.06 06:53
|
|
|
olen lare punasega kunagi peris palju sõitnud ja peab tunnistama, et diisel ja bensukas on olemuselt ikka erinevad asjad. bensukaga läheb põnevaks
neil pööretel, kus diislil juba hing kinni hakkab jääma. bensu rs-iga on möödasõit maanteel päris muljetavaldav, kui kolmas käik kasutusele võtta ja
parempoolne pedaal vajutada õige sügavale. diisliga maanteel kolmanda lülitamine, konet veel laiali ei aja, aga kõrv seda küll pikalt ei kannata ja
mingit jõudu siis tal ka enam pole. ehk diisel käib mõnusalt hulga madalamatel pööretel.
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 21.01.06 08:18
|
|
|
proovisõit uue RS-ga
Neljapäeva õhtul (19.01) sai siis seda autot proovitud
Tänud siinkohal Auto 100-le ja Kristjan Prii´le,kes mulle selle võimaldasid.
Masinat siis nende maja ees soojendades sai tehtud kiirtutvus erinevate lülitusnupukeste asetusega selles masinas.
Octavia II gabariitide tunnetus tuli ka kiiresti kätte.Kui Mustamäe ja Tammsaare ristmikul vasakpööret sooritasin,tundus juba,et sõidan oma
masinaga Tahavaade on muidugi veelgi piiratum,nii-et lisavarustuses
olevad tagurdusandurid tasusid end ära.
Kiirendus võrreldes mu oma masinaga mingit emotsionaalset üllatust ei pakkunud.No ega 4 000km sõitnud masin lahti ka veel pole jooksnud.
Sisustus on muidugi hoopis teisest puust.Meeldis tume laepolster.
Põhimõtteliselt on tegu sportliku pereautoga nagu seda ka reklaamitakse.
Minu peagi 5-ks saava tütre kommentaar autole oli:skoda ei ole üldse paks.
Eks indro ja morden kommenteerivad oma elamusi.
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 281
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 21.01.06 09:43
|
|
|
Mina kommenteeriks niipalju, et minuarust on see auto liialt taltsutatud käitumisega. Mäletan veel seda, kui kunagi sai Lare esimese
põlve RS-ga proovisõitu tehtud. Siis nagu tundsin et auto on sportlik ja kuna ise sõitsin Octavia Combiga (1.6 - 74kw), oli vahe
selgelt tuntav. Uuel RS-l aga ei tunne sellist vahet, vajutad pedaali põhja, pöörded jõuavad 5-6000 tuhandeni ja nagu liigub küll aga
pole ikka päris see. Ühesõnaga ma ei oska seda sõnadesse panna, mis ma tegelikult öelda tahaks. Kui välimusest rääkida, siis on see üks kenamaid
Skodasi üldse minuarust, samas RS Combina meeldiks mulle veel rohkem. Veermik tundub olevat pehmema võitu ehk siis meie teedele hästi
sobiv. Sisu kohta pole ka midagi halba öelda, istmed (istud nagu kookonis) on väga mugavad ja sisu jätab vägagi kvaliteetse mulje. Kahju on ainult
sellest, et Skoda ei pea vajalikuks RS mudeleid 4-vedustena toota, lõbu oleks poole rohkem. Põlise Torseni fännina mulle küll Haldex
eriti ei meeldi aga parem kui esivedu on ta ikka ja tänapäeval on võimalik vastava kontrolleri vahetusega ka see Haldex teistmoodi käituma panna.
Samas ei näita see ~5km lõik linnavahel veel autost suurt midagi, et autost täpsemalt aimu saada, tuleks proovida teda erinevates situatsioonides
(maanteel/linnas/ringrajal jne.).
|
|
|
|
reFFLex
moderaator
Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758
Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017
|
postitati 10.02.06 07:48
|
|
|
Kas teie olete juba avastanud vahva erilehe Auto100 kodulehelt uuele Octavia RS-ile?
Täitsa vahva väljanägemisega ja funktsioonidega veebileht, kus isegi üks 100mb-ne mäng on allalaadimiseks (mida ma koduse arvuti peal plaanin õhtul
katsetada) välja pakutud, lisaks beautyshotte autost ja selle kenamatest detailidest ning ka 2 screensaverit.
Krt, RS-i tahan omale...
|
|
|
reFFLex
moderaator
Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758
Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017
|
postitati 10.03.06 16:14
|
|
|
Skoda Octavia II RS - hea hinnaga rallikas
Tänases Äripäevas ilmus ajakirjanik Ardo Kalda sulest suhteliselt lühike ja konspektiivne, ometi aga autoga rahulolemist edasiandev review.
Eestlasele omase tagasihoidlikkusega, kuid omapärases ja nauditavas huumorivõtmes kiidab autor uue RS-i õnnestunud välimust:
/.../Tagatiib ei ulatugi üle katusejoone ja spoilerid pole ka valminud koostöös NASAga./.../,
salongi:
/.../Istmed, mis peale selle, et nad head välja näevad, on ka tõeliselt head istuda/.../,
vedrustust:
/.../Nimelt pole insenerid sportlikkusega üritanud hulluks minna ja teha nii jäika vedrustust, millega sõitja peaks poksijate hambakaitsmeid
kandma, vaid vedrustus on piisavalt jäik, et tunda rõõmu kiirest kurvist ja samas mitte peljata vanalinna munakiviteed/.../,
kui ka suhteliselt ökonoomset mootorit:
/.../Positiivse asjana võib öelda, et pärast kiiremat sõitu kuskil rajal võib sama autoga koju sõita ja maanteel kiirusel 100 km/h neelab ta
ainult 7 liitrit 100 km kohta/.../.
See viimane (küttekulu) on IMHO vastupidiselt proovisõitja arvamusele suhteliselt kõrge, kuid eks ma kaldun võrdlema oma 1.9TDI mootoriga
Artikkel ise on siin, kui kellelgi tekkis huvi selle terves
mahus lugemise vastu, kuid paberist väljaannet käepärast ei juhtu olema. Sellele artiklile ligipääsemiseks peab samas olema äripäeva veebiversiooni
registreeritud kasutaja
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 10.03.06 18:52
|
|
|
veidi teemast mööda,aga "naised saunas rääkisid",et uuele Superbile tahetakse VW Golf R32 3,2l FSI aiste vahele tõsta.
|
|
|
reFFLex
moderaator
Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758
Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017
|
postitati 10.03.06 21:01
|
|
|
Kui juba off-topic, siis sattusin netist larelt saadud infost lähtuvalt uurima neid R32 andmeid - mootor 6-käigulise kastiga
kiirendab 0-100km/h 6.5 sekundiga, DSG automaatkastiga 6.2 sekundiga. Kütet kulutab see mootor manuaaliga keskmiselt 10.7 liitrit, DSG-ga aga tervelt
liitri vähem (!).
OOodaa... mis toimuub?! Kuda siis nüüd nii saama, et VAG gruppi kuuluvatel autodel, milledel kasutatakse praktiliselt samu juppe, andmed
põhimõtteliselt erinevad (st Skoda lehelt praegu leitavad andmed vs Golfi 2.0TFSI ja 3.2 V6 andmed) - tekkis mul kohe küsimus. Vaatasin saksa-auto
kodukalt 2liitrise TFSI andmeid (teadupärast sama mootor, mis O II RS-i peal) ja avastasin sama tendentsi - kiirendus on DSG kastil 6.9 sekundit vs
7.2 sek manuaaliga ja küttekulu samuti on automaadil komakoht väiksem kui manuaalil (7.9 vs 8.0) (miks küll RS-ile DSG kasti ei pakuta?).
Samas näiteks 1.6FSI-l on andmed "tavapärases" suhtes - manuaal kiirendub paremini ja võtab törtsu vähem kütet (Golfi andmeid vaatasin, Skodal olid
vist praktiliselt kattuvad).
Niisiis - minu huvi oleks teada saada, et kas mingisugusest mootori võimsusest alates muudab DSG kiirendumise paremaks ja liikumise odavamaks (kui
küttekulust lähtuda)? Krt see oleks ju küll vahva, kui automaat lisaks sellele, et taga on mugavam sõita, tagaks lisaks veel parema kiirenduse ja
väiksema küttekulu
Omale autot valides jätsin DSG targu võtmata, kuna 40k selle võrra hoidsin kokku ning vähemasti Octavia II 1.9TDI mootoriga oli DSG-ga pea liitri
võrra janusem. Kui aga mingisuguses kombinatsioonis saab DSG-ga paremaid tulemusi, siis tulevasel autol peaks küll selle ~40k raha välja käima, et
saada kolm head korraga
|
|
|
morden
meeskond
Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb 1,9td 96kW 05.a.
|
postitati 11.03.06 04:27
|
|
|
On teada, et oct II RS tuleb varsti välja ka diisel mootoriga ja dsg automaat kastiga. Täpsemaid tarne aegu ehk oskab sulle öelda Auto 100 müügijuht
Gert või mõni müügimees.
RRRRRRRs
|
|
|
|
petst
huviline
Registreerunud 03.04.06
Postitusi: 114
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 & VW e-UP!
|
postitati 03.04.06 20:42
|
|
|
Huvitav oleks teda, kas RS II kunagi ka DSG kasti saab?
|
|
|
reFFLex
moderaator
Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758
Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017
|
postitati 22.06.06 08:27
|
|
|
Miskine Milltek'i nimeline Briti tuuningfirma on uuele RS-ile välja töötanud vihasema väljalaskesüsteemi, mis peaks teoreetiliselt
masinale särtsu juurde andma (mingeid tehnilisi näitajaid loojad oma kodukal ei avaldanud). Väljanägemise järgi tundub suht tavaline kaheraudne olema,
kuid põhja alla ei näe.
SIIT saab näha nii paari pilti kui ka paari heliga
videoklippi, millelt on kuulda tõsiselt rammus ja jõuline mörrrr...
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 14.07.06 09:04
|
|
|
soomes vähemasti on rs ka 170 hobusega diislina saadaval. minu mätta otsast vaadatuna oleks seuke aparaat juba üsna nunnu. kui veel dsg sääl külges
oleks, siis ...
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 14.07.06 10:05
|
|
|
Auto 100-l peaks lähima nädala jooksul vist saabuma esimene diisel Octavia RS, proovisõidumasinaks.
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 24.07.06 19:09
|
|
|
Uus Octavia RS TDI
Tsitaat: | Algselt postitas: stefan
Auto 100-l peaks lähima nädala jooksul vist saabuma esimene diisel Octavia RS, proovisõidumasinaks. |
Sain siis täna treilerilt tulles selle disla-RSga natuke sõidetud.
Esimene emotsioon oli,et ei jõua nii kiiresti neid käike vahetada.
Sellele oleks tõesti see DSG käimar väga teretulnud nagu seda ka mingi aeg lubatud on.See kooslus oleks küll väga teretulnud.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 8 |