Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Auto kisub (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3540)
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 14.03.14 05:10 Tsiteeri


Saab küll vastu äärekivi sõit vabalt midagi paigast ajada aga ei pruugi muidugi, sõltub kui kõva mats see oli.
Võiks proovida rehvid ringi visata ehk siis tagant ette ja/või paremalt poolt vasakule ja vastupidi ning vaadata kas ikka käitub samamoodi või kiskumise suund muutub. Kui on mõlema aastaaja rehvid n.ö. vanad, siis võivad mõlemad jooksud olla juba viltu kulunud.

Mul oli kunagi ühe masinaga sama jama, et samuti ei saanud isegi 2x järjest sillaregulliga kiskumisest (pigem küll vist kergest kaldumisest) lahti ning midagi ei tundunud muidu katki olevat. Lõpuks visati aga Tallinna esinduses ühe proovisõidu masina veljed-rehvid momendiks alla ja kuna auto sõitis nendega nagu raudtee peal, siis ostsingi uue rehvid ja kõik OK.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 14.03.14 11:04 Tsiteeri


Enne uute rehvide paigaldamist lase ikkagi uus sillaregull teha eriti kui on kindlalt teada, et äärekiviga on tutvust tehtud- muidu algul on küll hea sõita aga pärast kui rattad viltu all, siis kuluvad uuedki valesti ära ning hakkavad ikka kiskuma ja kahju rahakotiga kohe tunda. Regulli saab teha ju mujalgi kui esinduses kui rahaga kitsas.
Samas varsti on niikuinii suverehvide aeg käes ehk siis sügisel ees olnud rehvid nüüd taha ja vastupidi ning enne uute soetamist mine proovisõidule kindluse mõttes. Kui aga pöörlemissund pole rehvidel oluline, siis viska paremal pool olnud vasakule ja kui rehvid on ikka viltu kulunud, siis peaks nüüd kiskumine vasakule poole olema.

Uute rehvide puhul võid omakorda kaaluda XL rehve (extra load). Sõit on jäigem/kindlam ehk teerööbastes ei uju nii palju aga samas muidugi on suurema jäikuse tõttu teeaugud kaasneva nähtusena rohkem tunda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mds
huviline



Registreerunud 16.01.13
Postitusi: 50

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb II 1.8 TSI DSG

postitati 14.03.14 12:18 Tsiteeri


Superbile on mitmel tehase rehvimõõdul ettenähtud 94 koormusindeks (ehk siis levinumatel rehvimudelitel XL). Kui paljud sellest kinni peavad ja kas see mingit rolli mängib, on teine küsimus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 17.03.14 11:47 Tsiteeri


Mina avastasin oma autol sama nähtuse kuid selle põhjus oli minu jaoks vägagi ootamatu. Rool kiskus paremale ning huvitavalt, et suurema kiirusega vähem ning võikese kiirusega ja praktiliselt seistes tugevamini. Selgus, et rehvid ja kokkujooks on korras, üles ütles üks roolilatil asuv käändeandur. Ainus lahendus oli vahetada roolilatt. Kuna see kiirusele ei mõju, siis pole seda ka siiani teinud. Võib-olla kui kunagi keegi leiab odavama lahenduse siis kasutan seda. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tiitk
huviline



Registreerunud 28.02.14
Postitusi: 55

Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Combi 1,8 DSG

postitati 18.03.14 20:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ander
Mina avastasin oma autol sama nähtuse kuid selle põhjus oli minu jaoks vägagi ootamatu. Rool kiskus paremale ning huvitavalt, et suurema kiirusega vähem ning võikese kiirusega ja praktiliselt seistes tugevamini. Selgus, et rehvid ja kokkujooks on korras, üles ütles üks roolilatil asuv käändeandur. Ainus lahendus oli vahetada roolilatt. Kuna see kiirusele ei mõju, siis pole seda ka siiani teinud. Võib-olla kui kunagi keegi leiab odavama lahenduse siis kasutan seda. :)

Suhteliselt arusaamatu, kuidas ainus rikkis andur saab rooli ühes suunas kiskuda. Kui andur üldse lahti ühendada, kas siis kiskumine kaob ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 24.03.14 08:40 Tsiteeri


Tal elektriline roolivõimendi ja see andur ilmselt siis aktiveerib seda rooli pööramist valel ajal. Kui lahti võtta, siis ilmselt annab veateate ja ei võimenda enam üldse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 24.03.14 10:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Tal elektriline roolivõimendi ja see andur ilmselt siis aktiveerib seda rooli pööramist valel ajal. Kui lahti võtta, siis ilmselt annab veateate ja ei võimenda enam üldse.


Täpselt nii mulle ütles ka elektrik, seega, katsetama ei hakka kuid kui keegi leiab sellele roolilati vahetamisest kergema lahenduse, siis olen tänulik klient!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tiitk
huviline



Registreerunud 28.02.14
Postitusi: 55

Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Combi 1,8 DSG

postitati 26.03.14 07:49 Tsiteeri


Kas praegu siis veateadet/kollast tuld ei ole? Kui püsiv viga, siis võimendust pole. Kui viga vahelduv, siis ei peaks ju kogu aeg rooli kiskuma. Jääb siis see variant, et andur töötab, aga annab vale näidu, mis jääb veapiiride sisse ning roolivõim osutab üleliigset abi.
Ei kahtle elektriku pädevuses (juhtmed-pistikud ikka kontrollitud?), kuid alati ainult kompuutriga lõplik viga ei selgu. Endal oli Audil detonatsioonisanduri viga, remondimees ütles algul, et ei usu anduri viga, arvutiga vaadates jäi diagnoosiks ikkagi anduri viga, tegelikult oli viga ühes halva ühendusega pistikus.
Pole mingi asjatundja aga uuriks VCDS-ga, mis väändenäitajad on- seal peaks olema ka selline kastike, nagu torque assist , mis rooli keskasendis peaks olema 0 lähedal.
Proovida võiks veel võimendust VCDS-s nii-öelda maha keerata (kui see võimalik on, 2005 võiks olla, vähema jõuga abistades võiks kiskumine väheneda).
Väändeandur on topeltandur, kui ainult üks ring vale näitu annab, võiks prooviks vigaselt juhtme ära võtta- kahjuks ei tea algoritmi, kuidas rooliaju väändeanduritelt saadud infot töötleb, kui need võrdsed pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 28.03.14 07:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tiitk
Kas praegu siis veateadet/kollast tuld ei ole? Kui püsiv viga, siis võimendust pole. Kui viga vahelduv, siis ei peaks ju kogu aeg rooli kiskuma. Jääb siis see variant, et andur töötab, aga annab vale näidu, mis jääb veapiiride sisse ning roolivõim osutab üleliigset abi.
Ei kahtle elektriku pädevuses (juhtmed-pistikud ikka kontrollitud?), kuid alati ainult kompuutriga lõplik viga ei selgu. Endal oli Audil detonatsioonisanduri viga, remondimees ütles algul, et ei usu anduri viga, arvutiga vaadates jäi diagnoosiks ikkagi anduri viga, tegelikult oli viga ühes halva ühendusega pistikus.
Pole mingi asjatundja aga uuriks VCDS-ga, mis väändenäitajad on- seal peaks olema ka selline kastike, nagu torque assist , mis rooli keskasendis peaks olema 0 lähedal.
Proovida võiks veel võimendust VCDS-s nii-öelda maha keerata (kui see võimalik on, 2005 võiks olla, vähema jõuga abistades võiks kiskumine väheneda).
Väändeandur on topeltandur, kui ainult üks ring vale näitu annab, võiks prooviks vigaselt juhtme ära võtta- kahjuks ei tea algoritmi, kuidas rooliaju väändeanduritelt saadud infot töötleb, kui need võrdsed pole.


Ilus pikk ja asjalik jutt kuid ütlen ausalt, sõidetud juba sellega mitu aastat, tükki küljest ei võta ja kummi ei kuluta, viga on ajus olemas, ise otsima küll ei hakka kuid raha eest laseks korda teha :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]