ehanurm
huviline
Registreerunud 21.07.14
Postitusi: 5
Asukoht: Tartu maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.08.14 08:57
|
|
|
4x4 Octavia
Tere!
On silma jäänud 2 Octavia nelikveolist Combit.
1,9 tdi 77 kw - http://www.auto24.ee/used/1575050
2,0 tdi 103kw - http://www.auto24.ee/used/1505281
Oskab keegi midagi rääkida üldse nelikveolisest Octaviast. Et kas on sellest nelikveost üldse kasu, on korralik, kuidas parandada, mis hinnaga jupid,
tüüpvead.
Ja kumba eelistada ? Kas 77kw v 103kw ? Olen aru saanud, et see 2,0 tdi on pumppihustitega, mis pidi kallid parandada olema ja nõrgad. Samas see 77kw
on vanatüübi diisel ja peaks "pommikindlam" olema. Aga kuidas 77kw seda edasi jõuab liigutada?
Endale oleks kõige tähtsam ökonoomsus, ruumikus ja kuna elan maal, siis nelikvedu oleks suur suur pluss.
Ettetänades,
Martin
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 11.08.14 09:31
|
|
|
Octavia koha pealt ei oska sõna võtta, kuid mootorite koha pealt küll. Endal Roomster 77kw ja Superb 103kw. Mõlema auto läbisõit 165 tuhat. Kumbagi
mootoriga probleeme pole olnud. Üks, mis aga kindel on see, et 103kw viib tunduvalt nobedamalt edasi ja küttekulu on ka väiksem. Tasuks uurida, kas
1,9 mootor ilma diislikübemefiltrita. Selle filtri vahetus võib tulevikus kulukaks osutuda. 2,0 mootoril peaks filter peal olema. Suurema mootori
eeliseks on 6-käiguline käigukast. Kui võimalik, siis lase esinduses üle kontrollida tehniline seisukord ja ajalugu.
|
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 21.07.14
Postitusi: 5
Asukoht: Tartu maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.08.14 09:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Suslik
Octavia koha pealt ei oska sõna võtta, kuid mootorite koha pealt küll. Endal Roomster 77kw ja Superb 103kw. Mõlema auto läbisõit 165 tuhat. Kumbagi
mootoriga probleeme pole olnud. Üks, mis aga kindel on see, et 103kw viib tunduvalt nobedamalt edasi ja küttekulu on ka väiksem. Tasuks uurida, kas
1,9 mootor ilma diislikübemefiltrita. Selle filtri vahetus võib tulevikus kulukaks osutuda. 2,0 mootoril peaks filter peal olema. Suurema mootori
eeliseks on 6-käiguline käigukast. Kui võimalik, siis lase esinduses üle kontrollida tehniline seisukord ja ajalugu. |
Aitäh vastuse eest. Olen ise teadlik sellest tobedast DPF filtrist ja paaril tuttaval on 2.0 diislitega häda olnud sellega (mitte skoda peal, teist
marki sakslasega). Selle vahetus on üpriski kulukas. Tüüpviga pidid pihustid olema sellel 2.0 diislil, oskab keegi seda kommenteerida, kogemusi jagada
?
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.14 09:32
|
|
|
Kui peaeesmärk on tulevikus kulusid vältida, siis 1,9 on kindlasti etem - hoopis lihtsam ja vanamoodsam ning äraproovitud mootor.
|
|
|
aero
huviline
Registreerunud 05.08.14
Postitusi: 1
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.14 13:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ehanurm
Tere!
On silma jäänud 2 Octavia nelikveolist Combit.
1,9 tdi 77 kw - http://www.auto24.ee/used/1575050
2,0 tdi 103kw - http://www.auto24.ee/used/1505281
Oskab keegi midagi rääkida üldse nelikveolisest Octaviast. Et kas on sellest nelikveost üldse kasu, on korralik, kuidas parandada, mis hinnaga jupid,
tüüpvead.
Ja kumba eelistada ? Kas 77kw v 103kw ? Olen aru saanud, et see 2,0 tdi on pumppihustitega, mis pidi kallid parandada olema ja nõrgad. Samas see 77kw
on vanatüübi diisel ja peaks "pommikindlam" olema. Aga kuidas 77kw seda edasi jõuab liigutada?
Endale oleks kõige tähtsam ökonoomsus, ruumikus ja kuna elan maal, siis nelikvedu oleks suur suur pluss.
Ettetänades,
Martin |
Käisid kontrollis ära mõnega?
|
|
|
ehanurm
huviline
Registreerunud 21.07.14
Postitusi: 5
Asukoht: Tartu maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.14 13:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aero
Käisid kontrollis ära mõnega? |
Ei ole praegu kuhugi jõudnud, praegu uurin juba välismaa turgudelt ka midagi huvitavat.
|
|
|
lauri269
klubiliige
Registreerunud 16.03.07
Postitusi: 55
Asukoht: Tallinn - Kesk-Eesti - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq 2,0 4x4
|
postitati 13.08.14 07:47
|
|
|
Oman ka 2,0 81kw mootoriga Yetit ja võin oma 2 aastase ja 60 tuhandese läbisõidu kohta väita vaid seda, et pihustitega probleeme pole olnud ja samuti
on probleemivabalt läinud ka diisli kübemefiltriga. Ehk on läbisõit veel liiga väike ja kurta ei saa ka mootori võimsuse üle.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 159
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG
|
postitati 13.08.14 15:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ehanurm
Olen aru saanud, et see 2,0 tdi on pumppihustitega, mis pidi kallid parandada olema ja nõrgad. Samas see 77kw on vanatüübi diisel ja peaks
"pommikindlam" olema. |
Nii 1.9 TDI 77kW kui 2.0 TDI 103kW (enne 2009) on pumppihustitega aga 1.9 TDI on üldise konsensuse järgi töökindlam aga mitte nii rafineeritud kui 2.0
TDI.
2.0 TDI 81kW on juba uuem CR pihustitega 103kW-se vähendatud võimsusega versioon, millega isegi veidi sõitnud ning Golf 6 peal võis rahule jääda.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 17.08.14 19:41
|
|
|
Kuna mõlemad mootorid on jah pump pihustitega ,siis sõna pommikindel on siinkohal väga vale .
Samas on 2.0 liitrisel nõrku kohti rohkem 200-300 tuhande juures tuleks õlipumba võll ära vahetada ,või siis hiljem kogu mootor remontida
Ise omasin 103 kw 2 nukaga mootorit ja olin väga rahul ,väga erksa minekuga oli ,seda küll vw peal .
|
|
|